Suatanhan mie tehä tai suatanhan mie olla tekemätä ja voiphan se olla tai voipihan se olla olemata.Ylermiraita kirjoitti:Woeee Tokkiisa Kannatee samantein hiekka puhaltoo karsttat sylinteröistä kiäepi helposti tulppaloijen reisitä ku omp pensa kone Tiieselissä jouttuupi ottammaan kannen auk aena ku puheltelloo hieekalla sylinteröitä wuan tässäpä ei tarvihe :wtf:Akseloiehin paras var om punaanee
W110 200 -65 Projekti
Re: W110 200 -65 Alustan ehostus
Re: W110 200 -65 Pientä näppäilyä
Jäänyt tämä topikki huomaamatta. Komppaan Andreasta; tarrakilvethän saa lyhyeen siirtoajoon, riittää alustannumero, Esim jos on menossa ostamaan autoa ja papereita ei ole niin lähtiessä voi hakea lähikonttorilta tarrakilvet. Kuljettaja vastaa siitä että auto on tieliikennekunnossa, ei tarvi olla katsastettu tai rekisterissä.Andreas kirjoitti:No nyt on tullut aikamoista dataa konttorilla...kannattaa käydä vakuutusyhtiön tiskillä teemässä omistajanvaihdos, ei pitäisi olla mitään estettä moiselle hallintoproseduurille vaikka auto onkin poissa tieliikenteestä.
Jos taas auto on on poistettu aikanaan rekisteristä niin kyllä sille tarrakilvet saa vanhalla rekisteriotteella ja fiksummassa paikassa pelkällä runkonumerolla.
Ja tuo omistajanvaihdos sukuu vaikka luovareilla, ihan niin kuin ennenvanhaan. Viimeisin autoprojektini oli laitettu seisontaan joskus 1997 paikkeilla ja paperit kadonneet, edellinen rekisteriote löytyi ja sitten oli kauppakirja uudellle omistajalle jolta ostin auton 2012, ei ongelmia minulle rekisteröinnissä.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: W110 200 -65 Alustan ehostus
Niin eikai tässä topiikissa nyt mitään maata mullistavaa tehdä.
Kyllähän se rekisteröinti sujuu hyvin jos auto saa katsastuksesta hyväksytyn päätöksen. Ehkä sitä kesällä saa mesen omiin nimiin.
Kyllähän se rekisteröinti sujuu hyvin jos auto saa katsastuksesta hyväksytyn päätöksen. Ehkä sitä kesällä saa mesen omiin nimiin.
Re: W110 200 -65 Alustan ehostus
OK hyvä lähtökohta ja hienot tilat sekä vehkeet sinulla!
Sitä vaan halusin sanoa että kannattaa ne omistussuhteet laittaa kuntoon kun ei ikinä tiedä mitä tapahtuu, vaikka kaikilla olisi selvä ja vilpitön kuva tapahtumien kulusta niin joku ulkopuolinen tekijä saattaa aiheuttaa että ei sitten saakaan nimeä luovareihin kun tarve olisi.
Sitä vaan halusin sanoa että kannattaa ne omistussuhteet laittaa kuntoon kun ei ikinä tiedä mitä tapahtuu, vaikka kaikilla olisi selvä ja vilpitön kuva tapahtumien kulusta niin joku ulkopuolinen tekijä saattaa aiheuttaa että ei sitten saakaan nimeä luovareihin kun tarve olisi.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5682
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Re: W110 200 -65 Alustan ehostus
olen karran kanssa samaa mieltä auton papereitten teostakarra kirjoitti:OK hyvä lähtökohta ja hienot tilat sekä vehkeet sinulla!
Sitä vaan halusin sanoa että kannattaa ne omistussuhteet laittaa kuntoon kun ei ikinä tiedä mitä tapahtuu, vaikka kaikilla olisi selvä ja vilpitön kuva tapahtumien kulusta niin joku ulkopuolinen tekijä saattaa aiheuttaa että ei sitten saakaan nimeä luovareihin kun tarve olisi.
mullon pelkkiä romuja vaan
Re: W110 200 -65 Alustan ehostus
Niin tottakai pitää varmistaa. On miulla netistä tulostettava luovari tehty missä on allekirjoitukset. Mutta en saa ennen leimausta omiin nimiin laitettuu sitä, kun on ollu pois rekisteristä niin pitkään. Ihmeellinen on suomenlaki.karra kirjoitti:OK hyvä lähtökohta ja hienot tilat sekä vehkeet sinulla!
Sitä vaan halusin sanoa että kannattaa ne omistussuhteet laittaa kuntoon kun ei ikinä tiedä mitä tapahtuu, vaikka kaikilla olisi selvä ja vilpitön kuva tapahtumien kulusta niin joku ulkopuolinen tekijä saattaa aiheuttaa että ei sitten saakaan nimeä luovareihin kun tarve olisi.
Onhan nuo ihan hyvät harraste tilat ja vehkeet, mutta harmittaa kun toisen nosto-oven kaukosäädin varastettiin, niin joutuu käsin nostamaan ja laskemaan. Välillä tuntuu, että olkapää olis tulehtunut.
Re: W110 200 -65 Alustan ehostus
Mitäs tälle projektille kuuluu?
S123 300TDT autom -82 664 tkm viewtopic.php?t=165053
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
Re: W110 200 -65 Alustan ehostus
Ei oo oikein edistynyt. Alustanosat on puhallettu ja maalattu. Takapenkin istuin osa on verhoilijalla niin saa yhtenäisen näköisen selkänojan kanssa.Sharedoc kirjoitti:Mitäs tälle projektille kuuluu?
Auton pohja on puhdistettu ja valmis hiekkapuhallukseen ja maalaukseen.
Tänä kesänä on tarkoitus saada tuo pohja maalattua.
Re: W110 200 -65 Projekti
Saiskoha tää projekti vauhtia lisää jos hommais nosto-oveen uuven kaukosäätimen? Jos et tätä museoi niin ehottomasti ilmajouset alle!
Re: W110 200 -65 Projekti
Joo ei oo tarkoitus museoida, mutta en laita pussejakaan vaan säilytän alkuperäisenä.poepoe kirjoitti:Saiskoha tää projekti vauhtia lisää jos hommais nosto-oveen uuven kaukosäätimen? Jos et tätä museoi niin ehottomasti ilmajouset alle!
Re: W110 200 -65 Projekti
moro
Uusia kokonaisia kenkiä on vaikea löytää. Helpoin on hommata vanhoihin kenkiin uudet nauhat ja niiti tai lähettää kenät nauhojen liimaukseen. Ainakin kitkaliimaus Vantaalla askartelee näiden asioiden parissa. Omaan siippariin löysin marmoritiskiltä tuurilla hyllyssä pitkään pölyttyneet uudet nauhat. Listahinta oli suolainen....
T:MJ
Uusia kokonaisia kenkiä on vaikea löytää. Helpoin on hommata vanhoihin kenkiin uudet nauhat ja niiti tai lähettää kenät nauhojen liimaukseen. Ainakin kitkaliimaus Vantaalla askartelee näiden asioiden parissa. Omaan siippariin löysin marmoritiskiltä tuurilla hyllyssä pitkään pölyttyneet uudet nauhat. Listahinta oli suolainen....
T:MJ
Mercedes-Benz korjaa kuljettajien tekemät ajovirheet...ainakin jos on asd...
MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
Re: W110 200 -65 Projekti
Kyllä tuntui hyvältä irrottaa korigrilli pois. Oli aikamoinen homma loppujen lopuksi saada akselit valmiiksi kasattua.
Re: W110 200 -65 Projekti
Tulikin jo foorumin kautta tarjous nauhoista niitteineen.kekka kirjoitti:moro
Uusia kokonaisia kenkiä on vaikea löytää. Helpoin on hommata vanhoihin kenkiin uudet nauhat ja niiti tai lähettää kenät nauhojen liimaukseen. Ainakin kitkaliimaus Vantaalla askartelee näiden asioiden parissa. Omaan siippariin löysin marmoritiskiltä tuurilla hyllyssä pitkään pölyttyneet uudet nauhat. Listahinta oli suolainen....
T:MJ
Saksasta tuntus vielä löytyvän, mutta on aika kovissa hinnoissa ja vieläpä exchange tavaraa.
Re: W110 200 -65 Projekti
Hieno projekti. Oliko tämä tänään tampereen seudulla lavetilla?
W210 E320cdi
Re: W110 200 -65 Projekti
Kiitos.simoks kirjoitti:Hieno projekti. Oliko tämä tänään tampereen seudulla lavetilla?
Savonlinnassa on auto ollut. Jos joku sattuu Savonlinnassa viikonlopun aikaan olemaan niin autoa saa tulla ihmettelemään jos kiinnostaa.
Re: W110 200 -65 Projekti
Hieno projekti! Noin se kannattaa tehdä kerralla kuntoon. Tulee viimeisen päälle, kun hiekkapuhaltaa pohjan ja maalaa kunnolla. Saa hyvän taruntapinnan maalille ja ei jää mitään silmän varjoon piiloon.
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Re: W110 200 -65 Projekti
Harvinaisen hyvin säilynyt yksilö. Ei muutakuin viimesen päälle kuntoon
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: W110 200 -65 Projekti
Kiitos. Olen itse juurikin samaa mieltä.Heavy kirjoitti:Hieno projekti! Noin se kannattaa tehdä kerralla kuntoon. Tulee viimeisen päälle, kun hiekkapuhaltaa pohjan ja maalaa kunnolla. Saa hyvän taruntapinnan maalille ja ei jää mitään silmän varjoon piiloon.
Re: W110 200 -65 Projekti
On todellakin hyvin säilynyt. Harmi kun oli massailtu liikaa, mutta nyt ollaan jo voiton puolella. Sisustan verhoilu kangastakin löytyi viimeiselläkin vuoden etsinnän jälken. Ilmeni että sisustan materiaali on äärimmäisen harvinaista.S202 kirjoitti:Harvinaisen hyvin säilynyt yksilö. Ei muutakuin viimesen päälle kuntoon
Re: W110 200 -65 Projekti
jahas.. sitä on selvitty kotia askartelemaan. jokos on akselit oikeinpäin ?
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE