Sillälailla, ostin sitte ekan cdi:n eilen ja siellä se makaa tienposkessa, Veto loppui ku kananlento
Aikaisemmin ollu muutama124 ja nyt sitte hairahduin ja niin se Jumala kostaa Varttitankki löpöä, mutta uskoisin ettei se saa sitä kaikkea tankista. Oisko vinkkejä?
Äiti sanoi minulle nuorempana jo että laita rahat tähdelliseen -> tuota yrittäny noudattaa...
Vissiin W210? Siinä satulatankki syndoormaa ei pitäsi olla, ja tankki pitäis tulla tyhjäksi asti... vie nyt sinne varmuuden vuoks lisää (ja täys akku että saat sahata käyntiin). Oliko auto ollut ajossa (ettei liian kesäistä löpöä tankissa)? Hehkuttaa ja pyörittää ok?
Edit: Jos sähköt toimiii niin kerrasta sammuminen on yleensä polttoaineen paineen putoamisesta johtuvaa (ruiskun liitin/sammutusventtiilin liitin tekee saman) tai kampiakselin signaalin katoaminen.
no joo kato että ei ole letkut repsahtaneet... yleensä jos kp-pumppu vuotaa se on pahempaa kymänä kuin lämpösenä mutta voi olla että oli nyt koko ajan nin rajoilla vuoto että pysy käynnissä, sitten kun sammu niin ei saa tarpeeksi painetta että starttilupa annettais. Paineanturin johto irti ei välitä mitatusta paineesta ja käynnistyy vikatilan kanssa, jos yleensä paine riittää ruiskutukseen (eihän se lähde jos ei se painetta saa juuri mitään).
No nii, pirssi pelaa taas. Meinasi vähän teettää, seuraavia vikoja löytyi, korkeapaine pumppu vuotaa kannesta mikä ei tätä sammumista tehny vaan-> polttoaine jäätyi -16c pakkasessa... On muuten eri Vattumainen ilmasta ku akku on tyhjä ja jäässä edellis illan sahauksesta. No onneksi on sukulainen joka ei anna periksi.
Ja kyllä sieltä oikeesti löyty vikakoodeja vaikka mitä mutta laitan ne virran vähyyden piikkiin
Äiti sanoi minulle nuorempana jo että laita rahat tähdelliseen -> tuota yrittäny noudattaa...
Juu molemmat että sammu polttoaineen vähyyteen ja sitten sahaa akun tyhjäks niin tulee vikakoodeja jo joka paikkaan, ja tuskin oli edellinen omistaja paljoa nollaillut jos vielä tankissa oli syysloman polttoaineet...
Edit: kannattaa se polttoainepumppu korjauttaa, yleensä mitä kylmempi sen enempi suotaa, eikä ne yleensä ittestään tiivisty. Kato kuitenkin ensin että ei tirraa niiden letkujen tyvestä.