w203 rattinapit radioon

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
ADU
Sisäänajossa
Sisäänajossa

w203 rattinapit radioon

Viesti Kirjoittaja ADU »

Hommasin adapterin ja myyjä sano että menee heittämällä kiinni... No ei.

Mitä meinaa ku ajotietokone näyttää "audio" ja sen alla "_ _ _ _"? Pitääkö napit koodata, vaatiiko tietokone turva koodin ja miten se syötetään(*?)? vai onko vika nyt vaan kytkennöissä. Ilmeisesti can piuhat on kuitenkin ne kaks piuhaa kun on ainoita liitimessä.

Sit jos samaan syssyyn joku osais neuvoo, et pitikö heräte virta ottaa tupakansytyttimeltä?
V6cdi
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: w203 rattinapit radioon

Viesti Kirjoittaja V6cdi »

Katso onko sen väyläadapterin sisällä dippikytkimiä. Joissakin purkeissa niillä dippikytkimillä määritetään auton malli. Jos dipit on väärin, rattinapitkaan ei toimi. Myös kyseinen väyläpurkki muodostaa acc-virran (+15), ainakin ne joita olen itse käyttänyt. Koodauksia ei tarvita, mikäli purkki vaan on oikea/ehjä.
ADU
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: w203 rattinapit radioon

Viesti Kirjoittaja ADU »

Kävin sit viikin autostudio liikkeessä, sieltä ne myi 70€ uuden adapteri boxin, mikä kävi oikeesti heittämällä. Sano myyjä ettei se roihuvuoren autoextran myymä 130€ boxi olis edes käyny mun autoon. En mee siitä takuuseen, kun ei lähdetty koittaa sitä kiinni. Mut ihan noin niinku asiakaspalvelun ja hintojen puolesta älkää missään nimessä menkö autoextraan! Kattelin soitin boxista speksejä niin jo huudettiin ettei saa koskea! :D . Tiedä johtuko siitä kun ei ollu pukua päällä, kun sen näköstä siellä asioi.

Äsken huomasin ettei antanu nostaa volumea. Sit etin hansikaslokerosta aux kaapelin ja siellä oli valo pimeenä. Rämppäsin valokytkintä(nappi mikä työntyy lokeron kanssa) nii valo sytty. Koitin aux piuhan kans laittaa musaa nii nyt toimiiki normaalisti! Mitähän ihmettä.
Vastaa Viestiin