Välillä saa startata autoa useamman sekunnin, välillä jopa 5-7 sekuntia ennen kuin hiipii käymään.
Ehkä kylmänä lähtee jopa paremmin kuin hetken odottamisen jälkeen lämpöisenä esimerkiksi kauppareissun jäljiltä.
Jos auton sammuttaa lämpimänä, niin lähtee heti käymään, eli kipinäongelmasta ei ole kyse (virranjakaja, pyörijä, tulpanjohdot ja tulpat uusittu).
Jokin imuvuoto? Mistä lähtisi haarukoimaan ongelmaa?
M104 lievä käynnistysprobleema
M104 lievä käynnistysprobleema
Ensipeli 124 -89 230E
Ässä W140 -92 S320
Ässä W140 -92 S320
Re: M104 lievä käynnistysprobleema
Siinä systeemissä..jos tämä nyt on ke-jetillä oleva 300-24....on paljon alipaine letkuja eli käyt kaikki läpi..kumikaukalo myös eli joudut ottamaan määränjakajan paikaltaan...suuttimen tyvikumit katso myös vaikka ne nyt on suoraan kivikovat.
sitten niissä on numerosarja jonka perusteella sitten kl varaosista uutta letkua.
Yj rele tinaus paikallaan ja voihan olla että suuttimetkin on jo vaihto kunnossa.
sitten niissä on numerosarja jonka perusteella sitten kl varaosista uutta letkua.
Yj rele tinaus paikallaan ja voihan olla että suuttimetkin on jo vaihto kunnossa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: M104 lievä käynnistysprobleema
Lämpösen koneen jos vaikka laitat 15min päästä käymään ja käy sen jälkeen ns. vajailla ja rytkyttää niin vaihda ruiskun suuttimet.
Ne kusee.
Lämpösenä jos melkein heti sen laitat käymään niin ne suuttimet ei kerkee vielä kunnolla vuotaa bensaa moottoriin.
Kylmänä tuo kuseminen ei vaikuta mitään käyntiin lähtöön.
Ne kusee.
Lämpösenä jos melkein heti sen laitat käymään niin ne suuttimet ei kerkee vielä kunnolla vuotaa bensaa moottoriin.
Kylmänä tuo kuseminen ei vaikuta mitään käyntiin lähtöön.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Re: M104 lievä käynnistysprobleema
Viaksi osoittautui bensapaineensäädin, jonka kalvo päästi imupuolelle bensaa.
Helppo todeta vika ottamalla ilmaletku irti säätimestä ja jos linja on kostea bensasta tai tulee tippoina ulos niinkuin omassa niin osa vaihtoon. Maksoi KL:ssä 65 € ja vaihtotyö naurettavan helppo.
Helppo todeta vika ottamalla ilmaletku irti säätimestä ja jos linja on kostea bensasta tai tulee tippoina ulos niinkuin omassa niin osa vaihtoon. Maksoi KL:ssä 65 € ja vaihtotyö naurettavan helppo.
Ensipeli 124 -89 230E
Ässä W140 -92 S320
Ässä W140 -92 S320
Re: M104 lievä käynnistysprobleema
Painevaraaja pumpun luona vai tosiaanko paineensäädin määriksen edessä.....ja millä koneella tämä nyt oli...300-24 vai 320
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: M104 lievä käynnistysprobleema
Siinä käsityksessä olen ollut että M104, mutta voin olla väärässäkin tällöin M103..
http://www.finjector.com/verkkokauppa/c ... age/532317" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuon näköinen osa. Tikusta vuosi bensaa, eli kalvo rikki sisältä
http://www.finjector.com/verkkokauppa/c ... age/532317" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuon näköinen osa. Tikusta vuosi bensaa, eli kalvo rikki sisältä
Ensipeli 124 -89 230E
Ässä W140 -92 S320
Ässä W140 -92 S320
Re: M104 lievä käynnistysprobleema
m104 320e
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-