W124 täristää 130 km/h-->
- Daimler
- Mersumies

W124 täristää 130 km/h-->
Todella epämiellyttävä tärinä tulee tuossa W124ssä 130km/h jälkeen;Ilmiö havaittiin jo kesärenkailla ja nyt vaihdoin talvinakit niin ajattelin että ei varmaan enää täristä..Kyllä tärisee,Tärinä tulee taka-penkin alta ja vähän ihmetyttää;autoon on vaihdettu kardaanin kumit,taka-akseliston puslat ja renkaissa on tasa-paino kohdallaan.Mikähän lie..
on mulla ollu joskus mersuja(kin).
- dieselflosse
- Valvoja

Kardaani?
Heip!
Olisikohan kardaani tullut kasattua eri asentoon kumien vaihdon yhteydessä? Saattaapi mennä tasapaino...
Olisikohan kardaani tullut kasattua eri asentoon kumien vaihdon yhteydessä? Saattaapi mennä tasapaino...
Terveisin
Tero
Tero
Mites onko kardaanin tukilaakeri tarkastettu?
Mulla tuli nopeuksissa "helikopteri huminaa" ja vaihdoin tukilaakerin ja takimmaisen rättinivelen niin johan loppu.
Ja niinkun flosse sano niin tarkista kardaanista merkit = -
Mulla tuli nopeuksissa "helikopteri huminaa" ja vaihdoin tukilaakerin ja takimmaisen rättinivelen niin johan loppu.
Ja niinkun flosse sano niin tarkista kardaanista merkit = -
Viimeksi muokannut Ju55i, Ke 20.10.2004 10:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Daimler
- Mersumies

Re: Kardaani?
Pitäisi olla kohdallaan.Seuraava projekti on moottorin kumityynyjen vaihto,ne ovat lopussa mutta eihän niiden pitäisi aiheuttaa kuvatunlaista tärinää taakse...flosse kirjoitti:Heip!
on mulla ollu joskus mersuja(kin).
Re: Kardaani?
Ei vaan niistä tulee sellainen ikävä jyrinä pienessä vauhdissa edestä päin ( ollut joskus)Daimler kirjoitti:Pitäisi olla kohdallaan.Seuraava projekti on moottorin kumityynyjen vaihto,ne ovat lopussa mutta eihän niiden pitäisi aiheuttaa kuvatunlaista tärinää taakse...flosse kirjoitti:Heip!
Tuo voi tulla myös kardaanin ristikosta joka on siinä keskellä, onhan kardaanin keskellä oleva kiristysmutteri kiinni?