ML 270 pakettiautoksi
-
- Uusi tuttavuus
ML 270 pakettiautoksi
Moi, onko kellään tietoa dieselveron suuruudesta jos ml muutetaan pakettiautoksi?
Re: ML 270 pakettiautoksi
http://www.trafi.fi/tieliikenne/verotus ... rolaskurit" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Uusi tuttavuus
OK, kiitokset. Tuo laskuri oli hyvä. 303€/v täytyypä laittaa penkit pangalla kiinni ja konttorille 

Viisainta ottaa kokonaan pois.
Ei onnistu tehdä niinkus farkuissa.käskevät irroittamaan istuin osan ja sitä kun ei siitä komponentista mitenkään järkevästi saa irroitettua niin että voisi hyödyntää kaadetun selkänojan suoran lattian etua..
Sit jää asr valo palaan kun ei tunnista enää taka turvavöitä..
Takapenkkien kiinnityspultit/reijät joudut jollain konstin eliminoimaan,ettei saa "helposti" enää paikoilleen.
itse hitsasin yhdystangon laitimmaisien kiinnityspulttien väliin.
"helpon"huomaat kun alat irroittaan niitä,lain säätäjillä ei sen sijaan ole asiasta mitään käsitystä.
Pieniä murheita kuitenkin verraten siitä että maksaa korkeaa vuosimaksua täysin turhasta takapenkin mukana kuljettamisesta,näin mun kohdalla.
Kerros kuinka rekisteröinti sun kohdalla sujui,aina kiintoisa vertailla paikkakuntakohtaisia eroja..
Ei onnistu tehdä niinkus farkuissa.käskevät irroittamaan istuin osan ja sitä kun ei siitä komponentista mitenkään järkevästi saa irroitettua niin että voisi hyödyntää kaadetun selkänojan suoran lattian etua..
Sit jää asr valo palaan kun ei tunnista enää taka turvavöitä..
Takapenkkien kiinnityspultit/reijät joudut jollain konstin eliminoimaan,ettei saa "helposti" enää paikoilleen.
itse hitsasin yhdystangon laitimmaisien kiinnityspulttien väliin.
"helpon"huomaat kun alat irroittaan niitä,lain säätäjillä ei sen sijaan ole asiasta mitään käsitystä.
Pieniä murheita kuitenkin verraten siitä että maksaa korkeaa vuosimaksua täysin turhasta takapenkin mukana kuljettamisesta,näin mun kohdalla.
Kerros kuinka rekisteröinti sun kohdalla sujui,aina kiintoisa vertailla paikkakuntakohtaisia eroja..
W163 400 cdi
Starillako asr-valojen poisto mikäli tuollaiseen operaatioon lähtee, että penkit irrottaisi?
Juu koodataan takaa vyöt vaan pois ja nollataan vikamuisti.banditx kirjoitti:Starillako asr-valojen poisto mikäli tuollaiseen operaatioon lähtee, että penkit irrottaisi?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01