helppo vaihtaa. anturi löytyy öljynsuodattimen jalan juuresta... pyöreä (melkein)pallo josta lähtee yks johto... muistaakseni 14mm kannalla kiinni suodatin jalassa...
Onko anturiin menevä johto varmasti kunnolla paikoillaan ja ehjä? jos johto on irti tai poikki, niin mittari nousee heti tappiin kun virrat kääntää päälle...
jarski kirjoitti:Onko anturiin menevä johto varmasti kunnolla paikoillaan ja ehjä? jos johto on irti tai poikki, niin mittari nousee heti tappiin kun virrat kääntää päälle...
Jaaha, kiitos, määpäs tarkistan.
Mauri-H: jos piuhat on kunnossa niin paljonkos sää pyydät siittä ylimääräisestä anturista?
mattijs kirjoitti:Minun farkussa on sama vika, mitenhän johdon kunnon voisi tarkastaa, jotta ei turhaan anturia vaihda, oli muistaakseni KL-varusteessa yli 60 euroa.
laita anturille menevä johto suoraan runkoon niin mittarin pitäs pudota nollaan jos yhteys on kunnossa...