KooJii68 kirjoitti:
Mitäs sit kuuluu tehdä ?
Ottaa tarkempi vedos Starilla.
P1470 vikakoodi on Starilla paineensäätöläppä tai ahtopaineen säätö, mutta tässä tapuksessa kannattaa ottaa vedos Starilla.
KooJii68 kirjoitti:
Mitäs sit kuuluu tehdä ?
KooJii68 kirjoitti:MISSÄ TÄLLÄNEN MÖTTI SIJAITSEE
-JÄÄHDYTTÄJÄN PUHALLIN OHJAINYKSIKKÖ-
Ne kertoo sen Veholla kun aiempi vastaus ei kelvannut.KooJii68 kirjoitti:Missä tommonen Kuormituspaineensäädin sijaitsee ?
Ei siellä Semoista ole...etrade kirjoitti:Ne kertoo sen Veholla kun aiempi vastaus ei kelvannut.KooJii68 kirjoitti:Missä tommonen Kuormituspaineensäädin sijaitsee ?
KooJii68 kirjoitti: Mikähän toi kaapeli on mikä menee lokasuojakoteloon?
Leveä liitin mihin menee 4 paksua johtoa ja 2 ohuempää Värit:valk, harmaa, ruskea, kel/pu ja ohuemmat vih/mus pu/valk
Missä tuopaineen säätöläppä on ja mitä painetta se säätää,J.Kulmala kirjoitti:KooJii68 kirjoitti:
Mitäs sit kuuluu tehdä ?
Ottaa tarkempi vedos Starilla.
P1470 vikakoodi on Starilla paineensäätöläppä tai ahtopaineen säätö, mutta tässä tapuksessa kannattaa ottaa vedos Starilla.
Eipä ole ittelekkään ottanut silmään . Vohan se olla ettei kaikki nuo laitteet osu aina silmäänCDI203 kirjoitti:Missä tuopaineen säätöläppä on ja mitä painetta se säätää,J.Kulmala kirjoitti:KooJii68 kirjoitti:
Mitäs sit kuuluu tehdä ?
Ottaa tarkempi vedos Starilla.
P1470 vikakoodi on Starilla paineensäätöläppä tai ahtopaineen säätö, mutta tässä tapuksessa kannattaa ottaa vedos Starilla.
Koskaan moista nähnnyt CDI konetta *:rilla testaillessa tai niitä korjatessa
KooJii68 kirjoitti:Osaako joku sanoa että kun tuo 0255455932 eli moottorin tuulettimen ohjainyksikkö puuttuu vallan, niin aiheuttaako se noi muutkin vikakoodit?
Löytyy varmasti Starilla ja EPC kertoo loput, mutta jos se läppämoottorikin puuttuu autostasi niinkuin ilmastioinnin ohjainlaitekin.KooJii68 kirjoitti: J.Kulmala voi jättää vastaamatta, se ei sillä sun starilla löydy.
KooJii68 kirjoitti: Veholle en vie kun käsipäivääkin maksaa jo 85€ mikä sattuu olemaan 10% auton hankintahinnasta
Mullekin tuli mattinykäsmäinen 'Bon voyage'-tunnedealer kirjoitti: Harmi kun rumilus sotkee taas foorumia.
jos on mallia missä läppiä ohjataan vielä alipaine "mutikalla" ja "mutikka" tai sen letku vuotaa niin ahtopaineensäätö, egr:än säätely ja muut alipaine riipuvaiset sekoa samallaMiHe kirjoitti:
Eikös tuo P1189 saata muualla viitata siihen 'läppämoottoriin', niin sekin kuitenkin on samoin nyt alipaineriippuvainen ja toisaalta ahtoihin vaikuttava tekijä...
sulla on varmaankin E malli minä ainakin oletin tässä olevan kyseessä C mallin jossa pistokkeen paikka on apukuskin puolella jos ei ole brittiläinen autoMiHe kirjoitti:Apukuskin testeripistoke? Mä oon aina laittanu testerin kuskin puolelle kii...
Isotkin sulakkeet ehjiä? Katottu vänkärin puolen K40 modulin sulakkeet? Sulakeboksien pohjat/lähtöjohdot ok? Onko ne alipainevuodot katottu, nuo kaikki kun tartee sen? No open circuit antais kuitenkin vähän ymmärtää sähkövikaa...?
(toivottavasti muuten ei ollut satakunnan '500€ tunti' stari )
Olen viimeaikoina ihmetellyt, kun tänne foorumille on tullut paljon viestejä, että jotain vikaa ei saa nollattua. No ei varmaan, jos siellä on vika . Ei se starikaan tosiaan niin fiksu laite ole, että korjaa mekaanisetkin viat napin painalluksella (Tämä ei sitten ollut mitenkään sinulle tarkoitettua, vaan yleistä ihmettelyä asiaan, sinulla tuossa oli kyllä järki mukana, kun epäilitkin vikojen nollausta).KooJii68 kirjoitti:Starin antamat tuomiot
P1470 - Kuormituspaineensäädin = open circuit
P1403 - EGR = open circuit
P1189 - Imuaukon sulkuventtiili = open circuit
Vikoja ei saa nollattua vissiin edes sillä satakunnan parhaalla starilla
mitäs sitte ? missä se palava sulake sijaitsee yhtään palanutta ei löydy.
Non näinhän se menee, ei pysy enää ajatus täysillä mukana kun monelle foorumille ja threadin kirjoitteleexr kirjoitti:
sulla on varmaankin E malli minä ainakin oletin tässä olevan kyseessä C mallin jossa pistokkeen paikka on apukuskin puolella jos ei ole brittiläinen auto
Kylläkyllänoroljan kirjoitti:Olen viimeaikoina ihmetellyt, kun tänne foorumille on tullut paljon viestejä, että jotain vikaa ei saa nollattua. No ei varmaan, jos siellä on vika . Ei se starikaan tosiaan niin fiksu laite ole, että korjaa mekaanisetkin viat napin painalluksella (Tämä ei sitten ollut mitenkään sinulle tarkoitettua, vaan yleistä ihmettelyä asiaan, sinulla tuossa oli kyllä järki mukana, kun epäilitkin vikojen nollausta).KooJii68 kirjoitti:Starin antamat tuomiot
P1470 - Kuormituspaineensäädin = open circuit
P1403 - EGR = open circuit
P1189 - Imuaukon sulkuventtiili = open circuit
Vikoja ei saa nollattua vissiin edes sillä satakunnan parhaalla starilla
mitäs sitte ? missä se palava sulake sijaitsee yhtään palanutta ei löydy.
No ite ongelma luultavasti selvinnee CDI203 käsittelyssä, joten eiköhän se siitä!
Saanen tiedustella mikä siellä oli vikana, koodien perusteella virransaantiongelmia, mutta mikäs oli totuus?KooJii68 kirjoitti:Käytiin "kuusen alla" hyttysten syötävänä, ja siellä se vika varmistui mitä epäiltiinkin. Tehtiin vielä vexxxin hallilla viimeiset mittaukset ja diagnoosi oli selvä. Kiitokset "kuusen alle", tullaan taas myöhemmin uudestaan hyttysten syötäväksi
Tuohon sulakkeen sijaintiin en tästä osa vaastata, mutta kun kyseessä on W903:n, -> sähköpuolen ongelmat ahtop.säädöistä kun saat pois päiväjärjestyksestä, niin kurkkaappas sen ahtosäätimen (alipainettahan tälllä siis säädellään) sieluun sisälle. Saattaa meinaan odottaa sisällä pieniä yllätyksiä.. Lähinnä hienojakoisen hiekan ja tomun muodossa.janneja kirjoitti:Sprinter 313 -00, vikakoodi P1470-008
Mistä löytyy ahtopaineen säätöventtiilin sulake?
Jos siitä alottais, ja etenis sitten.
Minkälaisia arvoja venttiilin johdon napoihin pitäisi tulla?
Ei ole sulketta johdot menee suoraan ECU:unjanneja kirjoitti:Sprinter 313 -00, vikakoodi P1470-008
Mistä löytyy ahtopaineen säätöventtiilin sulake?
Jos siitä alottais, ja etenis sitten.
Minkälaisia arvoja venttiilin johdon napoihin pitäisi tulla?