Hei.
Kiikarissa katsoa ruottin tuliaista -96 mallin W210 väyrystä jossa taitaa olla alipainepumpulla toimiva laatikko. Kumpi luotettavampi -97 mallin sähköinen tai jäkimmäinen vanhempi alipainep. toimiva
Tiedosta kiitollinen.
faunis@jippii.fi
markku
W210 laatikko sähköinen vai alipainepumpulla toimiva.
Re: W210 laatikko sähköinen vai alipainepumpulla toimiva.
Eikös -96 ole jo sähkö toiminen
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
juu sellainen käsitys mulla että -97 olisi ensimmäinen sähköinen. Ajattelin vaan että onko vanhassa vara parempi....

markku
- Nastamuumio
- Mersumies
Minulla -95 w210 ja taitaa olla tämä vanhempi 4-vaihteinen. Mitään näistä ymmärrä mutta ainakin halvempi ylläpitää. Ei kyllä taida olla ihan yhtä täsmällinen kuin uudempi mutta ei ainakaan maantieajossa voi moittia. Kaupunkissa välillä tulee vastaan ns. rajapintaa vaihtamisessa eli on toisinaan "nykäisee". Itse ilahduin positiivisesti täsätä vanhemmasta mallista, ei tarvitse murehtia tiettyjä öljyvuotoja ja vikasietotiloja max 3000r/min. Ainakin lankuissa nämä ovat olleet varsin kelvollisia?
Yleensä vanhassa on tietyt hyvät puolet näissä ylläpitoasioissa, mitkä ainakin minua kiinnostaa.
Yleensä vanhassa on tietyt hyvät puolet näissä ylläpitoasioissa, mitkä ainakin minua kiinnostaa.
Ei ole niin pientä hommaa, etteikö se menisi hiukan pieleen
W211 320 4MATIC be -04
W211 320 4MATIC be -04