Siinä vakiona OM606 ja 722.611 eli 330nm kestävä aski , sehän yllättäen luisti kun konetta alettiin ponnistamaan .
Löysinkin 722.649 eli vissiin isoimman 722.6 mitä on ,,, se tosiaan on hieman pidempi kuin pikkuaski mutta myös yhdellä planeetta akselilla enempi , saatiin sinne vielä lisättyä levyjä vanhasta askistakin .
Hommasin PCSsän kun tuo vakio EGS51 tahtoo luistattaa turbiinia turhan innoissaan , PCSsän johtosarjasta käytin vain PCS pistokkeen ja kytkin sen alkuperäisen johtosarjan rinnalle , eli nyt purkin vaihto onnistuu hetkessä ( tienpäälläkin , onneksi ei ole vielä tarvinnut

PCSsän kanssa kun on nyt muutaman kuukauden ajellut niin sen on saanut toimimaan paremmin kuin vakio EGS51 ohjaimen .
Jonkun verran vaivaa vaati saada PCS kommunikoimaan auton CAN väylän kanssa mutta oli se tehtävissä , rakensin purkin joka tulkkaa PCSsän CAN väylän auton CAN väylään .
Nyt PCS lukee TPS , CoolantTemp ja RPMän auton väyläst ja huijjaan auton ecua luulemaan että se keskustelee vielä EGS51kkösen kanssa , eli nyt toimii myös syötön himmaus vaihdon aikana . ( siis sähköpumppuhan tuossa on )
Muuten voin suositella PCSsää , on monipuolinen ja vaihdoista saa kivan pehmeät , mut 3->4selle vaihto on hankala , siitä en ole vielä saanut niin pehmeää kuin muut vaihdot , Täyskaasulla vaihtaa hienosti 3->4 kun on tarpeeks syötön katkoa , boosti tippuu kivasti vaihdon aikana n.0.5 baaria mut palaa heti kun vaihde on vaihtunut takaisin tukevasti siihen 3.2-3.4 bar

( ja jos joku muu haluaa tollasen EGS51 PCS konversio purkin nin varotan et on kallis rakentaa ( yli PCS hinnan... ) mut onnistuu , PCS käyttää 29bit väylää vaik toimiikin samalla nopeudella kun auton väylä (11bit) mut ei toiminu samassa väylässä eli jouduin rakentaan purkkiin 3 erillistä CAN väylää , ECU , PCS ja mittaristo CAN , mut nyt näkyy kivasti mittaristossa tiedot laatikosta ja muita tarpeellisia arvoja
