Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Tonir
Mersumies
Viestit: 694 Liittynyt: Ma 16.02.2004 17:19
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Tonir » To 14.10.2004 17:34
Mihin hintaan olette noita koneistuksia saaneet. Täydellinen remontti mulle makso tuon 490Eur.
Mikko K
Turbospesialisti
Viestit: 1556 Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi
Viesti
Kirjoittaja Mikko K » To 14.10.2004 17:44
Jos on kyseessä pelkät koneistukset niin ompa suolanen hinta! Mutta jos ne on vaihtaneet ohjuria ja venoja ja purkaneet ja kasanneet, oikoneet eli tehneet täyden mällin niin sen se maksaa
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Jokko Päivärinne
Mersumies
Viestit: 1445 Liittynyt: To 13.03.2003 13:43
Viesti
Kirjoittaja Jokko Päivärinne » To 14.10.2004 17:51
Täysremontti 200D:n kannelle, koneistus ja ne osat vaihdettiin jotka oli vaihtokunnossa makso 338€. Moottorikoneistamon osuus.
Paikalleen asennus yms. tein itse.
Tonir
Mersumies
Viestit: 694 Liittynyt: Ma 16.02.2004 17:19
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Tonir » To 14.10.2004 18:00
Asennukset sun muut itse. Vaihdettiin kaikki pakoventtiilien ohjurit. 2Imuventtiiliä. oikasua sun muuta.. eli koko homma.
Mikko K
Turbospesialisti
Viestit: 1556 Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi
Viesti
Kirjoittaja Mikko K » To 14.10.2004 18:05
Missä ne teki sen?
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Tonir
Mersumies
Viestit: 694 Liittynyt: Ma 16.02.2004 17:19
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Tonir » To 14.10.2004 18:08
Kuopion venttiilipajalla. Niin no olihan siinä laskussa lisänä tiivistesarja ja uudet kannenpultit, että ei se nyt pelkkä työ kyllä noin paljo ollukkaan.
Palvelu oli kyllä todella hyvää ja asiallista.
Mikko K
Turbospesialisti
Viestit: 1556 Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi
Viesti
Kirjoittaja Mikko K » To 14.10.2004 18:11
Eikös Venttiili paja ole kuulu hyvästä työstä ?
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Tonir
Mersumies
Viestit: 694 Liittynyt: Ma 16.02.2004 17:19
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Tonir » To 14.10.2004 18:15
Enhän olisi muuten sinne vienykkään
Sylintereissä muuten näkyy vielä hoonaus jäljet. Ajeltu on 550tkm.
En olis muuten tohon hommaan lähtenykkään, mutta kannentiiviste vuosi öljyä välistä ulospäin ja ajattelin samalla tehä asiat niinkun täytyy.
Mikko K
Turbospesialisti
Viestit: 1556 Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi
Viesti
Kirjoittaja Mikko K » To 14.10.2004 18:25
Ei kai niitä hoonaus jälkiä saa ajamalla pois
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Jokko Päivärinne
Mersumies
Viestit: 1445 Liittynyt: To 13.03.2003 13:43
Viesti
Kirjoittaja Jokko Päivärinne » Pe 15.10.2004 15:56
Kaurmi kirjoitti: Ei kai niitä hoonaus jälkiä saa ajamalla pois
Ei saa mersusta, korkeintaan uuden naarmun sinne saa, jos ilman öljyjä ajelee...nim. kokemusta on vanhan 300D:n kanssa
Mikko K
Turbospesialisti
Viestit: 1556 Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi
Viesti
Kirjoittaja Mikko K » Pe 15.10.2004 15:58
Niin Mersuu minäkin tarkoitin. Muista ne kyllä hävii alta aika yksikön
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Tonir
Mersumies
Viestit: 694 Liittynyt: Ma 16.02.2004 17:19
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Tonir » Pe 15.10.2004 16:24
Udemmissa asia onkin varmaan näin sen kulumisen sunteen. Entinen 240d oli kyllä jo aika kulunu sylintereiltään ajettu varmaan jotain toista miljoonaa.
tommy1
Vakiokalustoa
Viestit: 84 Liittynyt: To 30.09.2004 21:32
Viesti
Kirjoittaja tommy1 » Pe 15.10.2004 23:08
hei ! ei se oo mikään vitsi ku puolmiljoonaa ajetusta mersusta sanotaan,että sa on vasta sisäänajettu,eiks ne hoonausjäljet tarkota just sitä!!