Tuli testattua staarilla -07 w211 200cdi ja suihkutusajat näyttivät tältä eli mahtaneeko olla 1 sylinterin suuttimessa jo alkavaa häikkää? image hosting 10mb limit
Rail paine heitteli 222-235bar kylmällä moottorilla. paljonko saa huojua? uploading pictures
Tuo ykkös suutin voisi mennä vaihtoon. tuo rail paine voi heitellä tuon verran kylmällä mootorilla. Kokeile tuo sama testi kuumalla mootorilla. Tee vielä suuttimien ohivuoto testi manuaalisesti.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
arska10 kirjoitti:Tuo ykkös suutin voisi mennä vaihtoon. tuo rail paine voi heitellä tuon verran kylmällä mootorilla. Kokeile tuo sama testi kuumalla mootorilla. Tee vielä suuttimien ohivuoto testi manuaalisesti.
Jep. Näin vähän arvelin..täytyy hakea letkua ja tehdä ohivuoto testi..
Jos vaihtoon menee niin mistäs noita suuttimia kannattais tilailla vai onko halvempaa vaihdattaa ? Ehdotuksia hyvistä pajoista otetaan vastaan?
Onko minkälainen projekti vaihtaa, jos rupee itse tekemään?
Täytyykö suuttimen pohja kalvaa aina vaihdon yhteydessä vaikka ei vuotoja ole?