
Mb C250TD -96 automaatista manuaaliksi. Pari kysymystä
Mb C250TD -96 automaatista manuaaliksi. Pari kysymystä
Eli kyseinen auto saamassa manuaaliaskin peräänsä. Tässähän on 722.4 loota niin ei ole ongelmia sähköjen kanssa. Pari kysymystä kuitenkin ois, eli mitenkäs tämä ns "hyppyjohto" toteutetaan että auto tunnistaisi olevansa P asennossa aina, että starttaisi kun manuaaliloota on paikallansa? Toinen on se kun purin manuaali mersusta hilut pois ja siinä samalla anturit lootalta ja vauhtipyörältä niin siellä oli kaksi anturia, oli impulssianturi jolle löytyy paikka toisesta mersusta mutta tälle toiselle anturille ei löydykkään pistoketta automaatti mersusta? Ja automaatti mersusta ei tullut kuin yksi anturi laatikolta ja sekin on se impulssianturi kait? Apuja tietämättömalle! 

S204 -12
Re: Mb C250TD -96 automaatista manuaaliksi. Pari kysymystä
mielestäni hyppy johto sinne kulissiin...siellä pitäisi toi käynnistys esto olla.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Mb C250TD -96 automaatista manuaaliksi. Pari kysymystä
Hmmm, mikähän ja missähän mahtaa tämä ns "kulissi" olla?atlas kirjoitti:mielestäni hyppy johto sinne kulissiin...siellä pitäisi toi käynnistys esto olla.

S204 -12
Re: Mb C250TD -96 automaatista manuaaliksi. Pari kysymystä
Selkis että anturi mille ei ollut automaatti mersussa pistoketta niin oli vain kierroslukuanturi. Enää tarvihtis vaan saada ohjeet ns "hyppyjohdolle", olisko apuja? 

S204 -12
Re: Mb C250TD -96 automaatista manuaaliksi. Pari kysymystä
Siis kulissi on vaihde keppi hässäkkä..siellä kun purkaa tarpeeksi niin löytyy vaikka mitä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-