![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Asiaan tuota MB C200 CDI w202 vakio turbo ja pakosarja on purettu pois tilalla uusi pakosarja 40mm rst putkesta rakennettu, päässä T4 laippa. Laipan päässä GT67 ahdin A/R 68 12" pakopesällä. 38mm hukkaportti 1,3bar jousella. Turbolta tällä hetkellä vain pelkkää 3" perään asti kun ei vielä tietoa vaikuttaako alkaa vaimentamaan/katittaan jos kyhäelmä ei onnistukkaan. EGR tulpattu ja sisälaippa purettu. MAF:fi irti, muttei poistettu eculta. pfff juu ja isompi cooleri 2,25" putkistolla koko höskä..
Eilen käynnistin koneen ja vaikuttaa ettei turbo nosta painetta. Kone kiertää kyllä kerrosmittarin perälle, mutta Bar mittarit (yksi suoraan paineputkessa ja toinen letkun päässä) ei värähdä kumpaankaan suuntaan. Turbo kyllä tuottaa käsikopelolla painetta kun ei ole liitettynä ja kokeilee letkun päästä. Imukin tuntui sarjan suussa olevan melkoinen kun meinas imassa näpit sisään (epäilen että turbo pelaa tällähetkellä imien vacuumisti pakokaasuja kun imu voimakkaampi kuin paine) Silikoni letkut olen tunnustellu ei vuoda, Välijäähy uusi joten toivottavasti ei vuoda.
Aloin epäillä että onko tuo ahdin liian suuri tuottamaan painetta tuosta nelipyttysestä? Kokeilin myös aikaisemmin M27 Garrettia jossa oli kylläkin isompi pakopesä ja tämä tuotti kyllä painetta?? mutta paskiainen vuoti melkosesti öljyä lävitseen joten se siitä ilosta. Imu puoli oli kyseisessä pienempi.
Onnistuuko pakopainetta kasvattaa mitenkään? jos näin saisi ahtimeen lisää kiertoa. auttaisiko lisätä syöttöä? aa niin tilasin myös yön hämärässä häjissäni racechip pro2 lastun mikäli tällä pystyisi säätelemään enempi dieseliä koneeseen.
Mikäli jollain olisi neuvoa ja tietämystä miten edetä olisin kiitollinen! (kiusaantuneena olen ajatellut kokeilla pienempää ahdinta)
![Kuva](http://www1.garaget.org/archive/34/33293/377441/377441-3565652.jpg)