W211 280 cdi 06 prefaceliftiä ostamssa
W211 280 cdi 06 prefaceliftiä ostamssa
Muokattu.
Viimeksi muokannut P3tri, Ma 27.04.2015 21:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: W211 280 cdi 06 prefaceliftiä ostamssa
Ei niitä ilman testeriä oikein pysty kunnolla testaamaan...
Huoltotiedoista voi kattoo onko SBC vaihdettu tai nollatttu (ei se läheskään aina sieltä ilmene). Tärkeetä että laatikkoöljyt vaihdettu säännolisesti, no jos 200tkm pitää todella paikkansa niin 1 vaihto on justjajustriittävä mutta sitten het vaihtoon, mielummin kaks vahtokertaa jo noihinkin kilsoiihin...
Suuttimia ei oikein silmällä ja korvalla voi testailla muuta kuin kuunnella nakutteleeko ne kylmänä/kuumana, humppaileeko tyhjäkäynti kylmänä/kuumana, starttaako välittömästi kylmänä/kuumana. Korjatut suuttimet ei nykyisin enää montaa satasta maksa. Suutinten juuret voi tietty katsoo ettei pohjatiiviste ole alkanut vuotamaan (jos liike myy ja 'myyntihuollettu' niinei pitäis, yksityisellä voi löytyä mitä vaan).
Tyyppiviathan oli öljyvuoto imusarjan läppämoottorin päälle, en tiedä kuinka helposti V-koneisessa niiden läppien tangon liikkeen näkee. OM642 tuppaa vuotamaan vielä lauhduttumiseta moottorin päältä. Ketjun venyneisyyttä voi yrittää kurkkia öljyntäyttökorkista.
Huoltotiedoista voi kattoo onko SBC vaihdettu tai nollatttu (ei se läheskään aina sieltä ilmene). Tärkeetä että laatikkoöljyt vaihdettu säännolisesti, no jos 200tkm pitää todella paikkansa niin 1 vaihto on justjajustriittävä mutta sitten het vaihtoon, mielummin kaks vahtokertaa jo noihinkin kilsoiihin...
Suuttimia ei oikein silmällä ja korvalla voi testailla muuta kuin kuunnella nakutteleeko ne kylmänä/kuumana, humppaileeko tyhjäkäynti kylmänä/kuumana, starttaako välittömästi kylmänä/kuumana. Korjatut suuttimet ei nykyisin enää montaa satasta maksa. Suutinten juuret voi tietty katsoo ettei pohjatiiviste ole alkanut vuotamaan (jos liike myy ja 'myyntihuollettu' niinei pitäis, yksityisellä voi löytyä mitä vaan).
Tyyppiviathan oli öljyvuoto imusarjan läppämoottorin päälle, en tiedä kuinka helposti V-koneisessa niiden läppien tangon liikkeen näkee. OM642 tuppaa vuotamaan vielä lauhduttumiseta moottorin päältä. Ketjun venyneisyyttä voi yrittää kurkkia öljyntäyttökorkista.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01