Ja myös 2000-luvun autoihin tulee pikuvikoja ja kulumia, niitä pitää samallalailla hoitaa ja huoltaa. Sanoisinpa että tuollaisen 124:sen huolto on edullisempaa kuin esimerkiksi monen muun nykyaikaisemman kärryn

Noi on muuten nuo ton ikäset nissanit aikas kovia ruostumaan. Kaverilla, joka tykkää pitää autoa "viimeseen asti" (vanha inssimies), on ollu viitisen vuotta tommonen vuoden 2000 Primera, jossa hädin tuskin on enää vasenta etulokasuojaa olemassa, kun se on pikkuhiljaa ruostunut poisRH kirjoitti:Pohdittavaksi: Olisko kuitenkin pienemmälläkin budjetilla saatavissa käypänen käyttöbiili? Näitä on nettiauto täynnä. Kolmen neljän tonnin hintaluokassa tuhansia mahdollisuuksia valita. Esimerkiksi äkkiä heittona:
Pari pientä monikäyttöautoa, pienempi ja vähän isompi. Riittävästi ovia ja ilmastointi. Almera taitaa oikeasti olla huolettoman auton maineessa, vaikka tällä yksilöllä on jo ajettukin ja pikkupösö on oikeasti näppärä ja ihan hyvä ajaa.
http://www.nettiauto.com/peugeot/206/7087340" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettiauto.com/nissan/almera/6992916" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kun tiedän mieltymyksesi sedaneihin, niin tuossa lähes ajamaton kokoisekseen tilava ja oikeasti pieniruokainen rellu.
http://www.nettiauto.com/renault/megane/7141170" onclick="window.open(this.href);return false;
Hmmmm...
Varmaan helppo myydäKardaaniveto kirjoitti: pakkotilanne luopua kun lopulta ei enää päässyt autoon sisälle eikä lähtenyt käyntiin
Toisen muistaakseni lunasti takuuseen kärryn myynyt liike takaisin ja toinen hinattiin pihasta pois, sitä mihin, niin en tiedätj86430 kirjoitti:Varmaan helppo myydäKardaaniveto kirjoitti: pakkotilanne luopua kun lopulta ei enää päässyt autoon sisälle eikä lähtenyt käyntiin
Tuon ikäinen Almera on Englannissa tehty ja voi olla pieniä sähkövikoja siellä täällä, joku merkkivalo voi vilkkua jne. Bensakoneissa on tyyppivikoina mm. jakoketjun venyminen ja runsas öljynkulutus joissakin yksilöissä. Ketjun vaihto maksaa n. 1000-1500 € korjaamolla teetettynä. Tuossa kyseisessä yksilössä oleva automaattinen ilmastointi / lämmityslaite on ihan hyvä, jos on kunnossa ja huollettu.RH kirjoitti:Almera taitaa oikeasti olla huolettoman auton maineessa, vaikka tällä yksilöllä on jo ajettukin ja pikkupösö on oikeasti näppärä ja ihan hyvä ajaa.
http://www.nettiauto.com/nissan/almera/6992916" onclick="window.open(this.href);return false;
No nyt on kyllä vähän liian pieni tötterö meikän makuun...kyllä maantieajo-ominaisuuksille+mukavuudelle lasken aika paljon painoa...RH kirjoitti:Tuosta näppärä ja pieniruokainen:
http://www.nettiauto.com/toyota/yaris/7146027" onclick="window.open(this.href);return false;
Sama firmahan tarjoaa vielä vähemmän ajettua ja Johtotähtenä...tosin tähden näköjään tuohon joutuisi ostamaan...RH kirjoitti:Tuossa esimerkiksi olisi suht sopuhintainen ja kohtuullisella ajomäärällä ilmastoitu vähän vähemmän tötterö:
http://www.nettiauto.com/toyota/avensis/7023854" onclick="window.open(this.href);return false;
Tää on ihan huippu:Etwas Anders kirjoitti:Sama firmahan tarjoaa vielä vähemmän ajettua ja Johtotähtenä...tosin tähden näköjään tuohon joutuisi ostamaan...RH kirjoitti:Tuossa esimerkiksi olisi suht sopuhintainen ja kohtuullisella ajomäärällä ilmastoitu vähän vähemmän tötterö:
http://www.nettiauto.com/toyota/avensis/7023854" onclick="window.open(this.href);return false;:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ ... itys=maloy" onclick="window.open(this.href);return false;
ns. Suomi-auto on siis auto jonka yk-mies on tuonut ulkomailta Suomeen ja jolla on kerrassaan kaksi suomalaista omistajaa.Huippukuntoinen ns. Suomi-auto! 2 suomalaisen omistajan Mersu pienellä ajomäärällä ja ilmastoinnilla varustettuna! 1. omistaja ostanut auton ollessaan YK-joukoissa ja tuonut mukanaan sitten Suomeen.
= kaikkien muiden meidän ilmoitusten kuvat valehtelevat, mutta nämä eivät.... just, joo.Kuvat eivät valehtele tällä kertaa.
Taitaa olla paikallaan..sen tiedän, että FINIKOR-ruosteenestokäsittelyjä tuo Mersu on saanut.epk kirjoitti:käyppä ennen ostoa sitten nosturilla, noinkin ruosteettoman oloinen väykky voi pohjastaan olla umpimätä.