Mersu w203 cdi 2005 ABS pumpun pistoke kontaktihäiriö

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
markku.v.
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Mersu w203 cdi 2005 ABS pumpun pistoke kontaktihäiriö

Viesti Kirjoittaja markku.v. »

Terve kaikille!

Olen aikaisemmin saanutkin neuvoja samaan mersuun liittyviin kysymyksiin ja siitä kiitos kaikille avun antajille.
Elikkä oireet aikaisemmin : Automaattilaatikko jumissa P- asennossa , ohittamalla kaikki vaihteet toimii, ABS ja ESP
valot päällä eivätkä toimi . Läpikäyty: lataus, akku , jarruvalokatkaisin jota ei minulla ollutkaan ( painetunnistin
jarru tehostajassa) , ABS - anturit ja kehät , maadoitukset , aukaisin ABS pumpun ja hiilet OK . Eli en saanut
häiriöitä pois . Aikaisemmin mitattiin eri softilla ( ei kuitenkaan staarilla) , tarkin ilmoitus johto 30 ei virtaskaa,
ihmettelin että mikä on johto 30 en kekannut. Muutos tuli kuitenkin vikadiagnoosiin puoli vahingossa, kaveri tuli
käymään ja kerroin mersun vika häiriöistä , niin lyötiin auto tulille ja kaveri rupesi heiluttelemaan ABS pumpulle
tulevaa liitinsarjaa niin ihme tapahtui hetkeksi häiriö katosi . mutta ei pysyvästi . Irrotettiin liitin jonka olin itsekin
monta kertaa irrottanut ja ottanut hapettumia pois ja ruiskuttellut kontakti sprayta ym. Eli kun olin nämä toimen-
piteet tehnyt yksin ja startannut taas niin en voinut heiluttaa luonnollisesti liitintä. Tämän hetkinen tilanne ja kysymys
tämän runoilujohdatus tarinani jälkeen : Saako liitinsarjaa purettua tai miten olette saaneet näitä pinnejä parempaan
kontaktiin. Lisäksi oletteko vaihtaneet johtosarjoja kokonaan tai yksittäisiä johtoja , näyttä aika haastavalta toimen-
piteeltä. Me nimittäin emme ole saaneet kontaktihäiriötä pysyvästi pois , eikä löydetty yksittäistä johtoa/ liitintä missä
kontakti häiriö on. Pystyykö star erittelemään yksittäisen johdon kyseisessä liitin sarjassa. Mitä Veho on pääkaupunki-
seudulla ottanut Starilla mittauksesta? Onko laitteita muilla korjaamoilla esim . Espoo - Helsinki ? Tack so mygge sanoi
Engelsmanni jo etukäteen.
Vastaa Viestiin