comand 2.5 w220

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
JanneVillePetteri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

comand 2.5 w220

Viesti Kirjoittaja JanneVillePetteri »

Eli tuo ässän comandi alkoi reistailemaan tuon talvihuilin jälkeen..akku oli aina irti autosta seisonta jaksojen aikana,ettei alijännitettä ainakaan päässyt syntymään. Nyt kun otin ajoon niin alkuun ei toiminut mikään muu kuin ON/off nappi.
Vaihtelevasti on nyt toiminut joko ei mikään,äänenvoimakkuus,tai välillä jopa kaikki.

Otin kerran jo irti comandin mut ei siellä mitään erikoista näkynyt.liittimiä käytin irti.
Pitäisikö sit purkaa soitinosa irti ja ihmetellä lisää?
Jotain hapettumaa/kosketushäröä?
JanneVillePetteri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: comand 2.5 w220

Tänään starilla tutkittu vähän muuta niin samalla katsottiin comandin diagnostiikka,eli ylärivin napit comandissa ei toimi,nuo tv,radio,cd,tape jne..
vikakoodi oli että yksi nappi on jumittunut tai ollut painettuna yli 120sekunttia. nollattiin viat pois mutta ei saa vaihdettua radiota päälle,luulen että soitin osassa on comandissa joku katkos noissa ylärivin nappien liittimessa tms.. Pitää käyttää vielä irti ja katsoa.
Eli ei anna enää jumittuneesta napista koodia mutta ei kyllä toimikaan.. :problem:
harrikka95
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja harrikka95 »

Onko ne comandit tosiaan noin surkeita? Täytyy kohta todeta että hyvä kun ei mulla olekkaan koko laitosta :thumbdown:
Mercedes-Benz W212 E220CDI -11
JanneVillePetteri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

On. :thumbdown: Tai jos oikein ajatellaan niin comandi on hieno soitin ikäisekseen mutta olosuhteet jossa sitä käytetään on väärät.. :wink: Mä vielä joku päivä revin koko systeemin piuhoineen irti ja laitan vanhan roadstarin nännimankan tilalle niin kuuluu se radio..tai vaihtoehtona on myydä comandi,kaupanpäälle tulee koko auto! :wave:
Vastaa Viestiin