Taitaa olla harvinainen yksilö ,hintapyyntö on aika korkea
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bere ... 57&top=210&
Mercedes-Benz 600 Landaulet
Mercedes-Benz 600 Landaulet
Viimeksi muokannut tupis, Ke 06.10.2004 07:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niistä kaikista valmistetuista landauleteistä 11 kappaletta on vielä statuksella "Presidentillinen", joten se varmaan vähän otettava huomioon korkeaa hintaa ihmetellessä.
Muistetaanhan myös, että ko yksilöthän ovat 100% käsityötä, eivätkä niitäkään päässeet ihan jokainen MB-palkkalistoilla ollut työläinen rakentelemaan. Aikaisempaa yhtäjäksoista työsuhdetta piti olla takana vähintään 15 vuotta, ennenkuin pääsi W100 rakentajien tiimiin.
Jos joku nyt ihan tosissaankin olisi ostamassa W100:sta, niin tuo voisi olla todellakin hyvä yksilö - mikäli vain taalerit riittäisi. Koska ko. auto on varaosahinnoiltaan luokiteltu niin korkealle, että ei pahemmin kannata projektiautoja ostaa...vai miltä kuulostaisi esimerkiksi ko. auton vesipumpun hinta...4000 euroa, ja perus 6,3:n vesipumppu ei sitten käy ko. autoon...
Virtalukko muistaakseni 2500 euroa....notta semmoista.
Vaikka kyllähän tuo ensimmäinen omistaja on vähän sellainen mies historiassa, että ei suuria kunnioituksia ainankaan minussa herätä.
Vaikka eipähän se auto ostajaansa valitse.
Muistetaanhan myös, että ko yksilöthän ovat 100% käsityötä, eivätkä niitäkään päässeet ihan jokainen MB-palkkalistoilla ollut työläinen rakentelemaan. Aikaisempaa yhtäjäksoista työsuhdetta piti olla takana vähintään 15 vuotta, ennenkuin pääsi W100 rakentajien tiimiin.
Jos joku nyt ihan tosissaankin olisi ostamassa W100:sta, niin tuo voisi olla todellakin hyvä yksilö - mikäli vain taalerit riittäisi. Koska ko. auto on varaosahinnoiltaan luokiteltu niin korkealle, että ei pahemmin kannata projektiautoja ostaa...vai miltä kuulostaisi esimerkiksi ko. auton vesipumpun hinta...4000 euroa, ja perus 6,3:n vesipumppu ei sitten käy ko. autoon...
Virtalukko muistaakseni 2500 euroa....notta semmoista.

Vaikka kyllähän tuo ensimmäinen omistaja on vähän sellainen mies historiassa, että ei suuria kunnioituksia ainankaan minussa herätä.
Vaikka eipähän se auto ostajaansa valitse.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.