
cdi kulunut siirtopumpun akseli
cdi kulunut siirtopumpun akseli
Onko muilla vastaavia tullu vastaan ja missä kilsoissa? Omassa kulunut niin siirtopumpun, alipainepumpun ja korkeapaine pumpun akselien "neliökannat" siirtopumppu kaikkein pahiten tyhjä liike varmaan 60 astetta.. Tosin mittarissakin jo 620 tkm tuotu vanhana saksasta ja suomessa taksina jne.
kansirempan yhteydessä vaan tuli ilmi..

Re: cdi kulunut siirtopumpun akseli
Harva varmaan purkanut noita ja edes älynnyt tutkia kulumaa jos ei ihan näkyvillä ole...jotkut korjaamotkaan ei edes välitä ..eikun kasaan..tuleehan siitä sitten seuraava asiakas jossakin vaiheessa ja homman laitto helppo kun tietää mistä tonkia.
Tuntuisiko siihen saavan osilla kuluman pois helposti?
Siinähän ei kuitenkaan ole sen toimilaitteissa joissa kuluma vaikuttaa mitään tarkkaa ajoitusta vaativaa laitetta?
Tuntuisiko siihen saavan osilla kuluman pois helposti?
Siinähän ei kuitenkaan ole sen toimilaitteissa joissa kuluma vaikuttaa mitään tarkkaa ajoitusta vaativaa laitetta?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: cdi kulunut siirtopumpun akseli
Muistelen nähneeni aiheesta threadin, saattoi olla ulkkisfoorumillakin... mun väyrysen (n.350tkm) korkeapainepumpun akselissa oli pienet vekit mutta ei vielä mitään mahdotonta, ehkä se siitä kuluu sitten kuuskytasteiseksi kun antaa vielä tuplat maantietä autolle 

W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: cdi kulunut siirtopumpun akseli
Oli tuossa korkkari pumpussakin kulumaa mutta ei niin paljon kuin siirtopumpussa. No saa pyöriä siellä niin kauan kuin pyörii. Sitten kun kulmat hyppää yli niin uusia vasta sitten.. Ei se mitään riko hajotessaan matkan teko vaan tyssää siihen, mutta moottori ei ole lentokoneessa niin ei ole maailman loppu.. 
