Ostin KL-varaosista etupuskusrin vaihdettavan muovisen "törmäyssuojaosan". Oli edullinen ja innoissaan vaihtamaan kunnes huomasin että uusi osa olikin harmaa kun vanha oli musta. Auto on W124 vm 1992.
Millä sävyllä olette maalannut niitä? Vedittelö jonkin tartunvärin ensin?
Kiitos tiedoista.
Puskurin väri?
-
- Sisäänajossa
Puskurin väri?
W111 220SEb Cabriolet
Porsche 911 SC -85
Porsche 911 SC-88
Porsche 911 SC -85
Porsche 911 SC-88
Re: Puskurin väri?
Kaiketi auton väri perusteella löytyy suoraan kaavasta listojen ja puskurien värikin.
sitten toi maalaus eli karkeaksi vaikka karhun kielellä puskuri ,,,muovi tartuntaa ja sitten maalaus.,,,kuitenkin muista että muovi osat on pestävä rasvan poistolla monesti ..enemmän kuin kori pinnat....eli aloita työ pesemällä silikonipesu aineella tai minä ainakin jos ei ole sulamis vaaraa niin tinnerillä suoraan...ja monta kertaa.
itse kyllä vedän ainakin korjatussa tartunnan hapon ja pohjamaalin...en käytä jousto aineita kun maali on akryyliä ja joustaa minkä tarvitsee ja struktyyriä eli sen pinnan ,appelsiinin kopiota jos puskuri on sellainen uutena pinnaltaan...joissakin on sitten puskuri väri valmiina ja kaavalla ajetaan väri ja struktyyri on valmiina jo maalissa.
Vielä että maalarin koulutuksen -90 tietoa ja mitä nyt maalaillut suht tasaiseen vuosien varrella mut ei enää ammatiksi.
sitten toi maalaus eli karkeaksi vaikka karhun kielellä puskuri ,,,muovi tartuntaa ja sitten maalaus.,,,kuitenkin muista että muovi osat on pestävä rasvan poistolla monesti ..enemmän kuin kori pinnat....eli aloita työ pesemällä silikonipesu aineella tai minä ainakin jos ei ole sulamis vaaraa niin tinnerillä suoraan...ja monta kertaa.
itse kyllä vedän ainakin korjatussa tartunnan hapon ja pohjamaalin...en käytä jousto aineita kun maali on akryyliä ja joustaa minkä tarvitsee ja struktyyriä eli sen pinnan ,appelsiinin kopiota jos puskuri on sellainen uutena pinnaltaan...joissakin on sitten puskuri väri valmiina ja kaavalla ajetaan väri ja struktyyri on valmiina jo maalissa.
Vielä että maalarin koulutuksen -90 tietoa ja mitä nyt maalaillut suht tasaiseen vuosien varrella mut ei enää ammatiksi.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Hep hep! Onko sinulle myyty 7/93 E-faceliftin maalattava puskurin törmäyslista? Se on erilainen kuin autoosi kuuluva musta läpivärjätty törmäyslista. Jos autossasi ei ole jälkikäteen maalattu takapuskurin törmäyslistaa, se sitten poikkeaa aika paljon. Myös törmäyslistan pinta on erilainen /-tuntuinen, maalattavassa se on täysin sileä.
Minä vaihtaisin osan oikeanlaiseen.
Minä vaihtaisin osan oikeanlaiseen.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
-
- Sisäänajossa
Kiitoksia vastauksista.
Pitääpä tutkiakin tarkasti tuo sopivuus huolella ennen maalausta.
Jari
Pitääpä tutkiakin tarkasti tuo sopivuus huolella ennen maalausta.
Jari
W111 220SEb Cabriolet
Porsche 911 SC -85
Porsche 911 SC-88
Porsche 911 SC -85
Porsche 911 SC-88
Jos tuo harmaa on jo pohjaväri ni riittää mattaus ja entterillä pesu useemmasti. Sitte hs tai väri + lakka niskaan. Joustoaineet on aika turhia kute atlas sano.
Jos hioo puhki ni niihin kohtiin värin alle muovitartunta. Jos ei oo pohjamaalia ollenkaa ni mattaus, pesu, muovipohjamaali märkää märälle värin alle.
Jos hioo puhki ni niihin kohtiin värin alle muovitartunta. Jos ei oo pohjamaalia ollenkaa ni mattaus, pesu, muovipohjamaali märkää märälle värin alle.
S124 & W124