CDI203 kirjoitti:JrJertsy kirjoitti:Olisin kiinnostunut mitä voisi tulla ongelmaksi kun vaihtaa toisesta w202n 220CDI koneen toiseen w202 jossa on ollut 220CDI kone. (mahdollisimman vaikeasti selitetty

)
Eli tuleeko ajonesto tai jokin muu estämään koneiden vaihdon suoraan.
Ja mitä autoon pitää muuttaa jos lisää ahtoja?Ja lastullako ainoastaan saadaan tarpeellinen dieselin määrä ahdoille? että onko jotain helpompaa/nopeampaa tapaa säättää sitä?
PS en oikein keksinyt paikkaa tälle aiheelle

Voi vaihatta toisen samanlaisen koneen
Ja ohjelamalla saa vetoja nopsasti lisää
Vaikkapa kuusenalta...
-3
,
JrJertsy kirjoitti:No nyt oli suomalainen vastaus

.
Eli voisitko vähä tarkemmin mitä meinaat.
Tai siten selitää tarkemmin mitä yritää kysä
Mutta ei tuohon mootoorin vaihtoon
Toiseen samanlaiseen
oikeen voi muuta vastata
Kun että voi vaihtaa,
Oikeen keksi mitä onkelmia siinä voisi tulla,
Ehkä joku pultti/mutteri jumitaunut kiinni
Toki Eri juttu jos vaikka puttuu jotain työkaluja
Sopiva Ruuvimeiseli tms
Jos yrityskysyä oli mitä kaikkea pitää vaihtaa
Niin ei tarvitse vaihtaa ECU:a tms muitakaan ohjain yksiköitä,
Taas tuo ahtopaine juttu niin yksinkertaisin/nopein konsti
Nostaa sitä on ohjelma
(siis jos auton pitää myös toimia sen noston jälkeen)
Se järjestyy vaikapa kuusenalta...

kun on yhteydessä
Samassa paikassa järjestyy myös ajonesto/ECU onkelmat
(Niitähän tässä moottorin vaihdossa ei tule kun ei niihin tarvitse koskea)
Kummastakin aiheesta
(moottorin sopivuus/vetojen lisäys ohjelmalla)
on täällä paljon juttua
Ja myös tuolla mese fi
-2
,