W136 170Rod. vm.51
W136 170Rod. vm.51
Oli syksy, oli märkää ja oli pimeää. puhelin soi, tuttavani soitti jotain, jota en niin enää muista. Kaiken maailman asioita puitiin siinä jokunen aika, kun tuli sit puheeksi yksi w136 aihio mikä jäisi ylimääräiseksi jossa olisi laittoa ettei kannata museoon viedä.
Puolivuotta aikasemmin hankittu w110 talviprojekti hävisi heti mielestä ja nyt silmät kiiltelivät ihan toiseen suuntaan.
Autohan oli samalla kylällä jo ja eikuin sitä muutaman päivän sisällä katsomaan, ja kyllä minä voin tämän loppuraadon lunastaa, josta karsitaan kaikki osat mitä muut ei tarvitse.
Kiirettä ei pidetty, ennen lumia pitäis saada autosta osat irti ja pihat siivoiltua.
Sittenpä auto osineen saapui hallille, jossa päästiin sitä tarkemmin ihmettelemään.
Auto halliin ja otetaan kaikki mahdolliset osat irti jotta nähdään lopullinen kunto.
Muutama poltettu pultti ja hiekan jyvän jälkeen.
Tämän jälkeenpä odoteltiin kuukausi ja auto siirrettiin harraste tiloihin jossa saa viettää jonkun aikaa.
Nyt korin kunto näkyy selvemmin.
Eilen sit piti jostain alkaa tätä tekemään ja eipä tarvinnut montaa senttiä lattiaa leikkailla kun sen sai nostaa pois.
Tänään pitäs jatkaa siihen mihin eilen jäätiin eli rungosta lähtevät pyöreät putket johon kori kiinnitetään pitäisi uusia kokoneen. Varmaan tämä maannut mahansa varassa jossain vaiheessa.
Eli mitä tästä sit joskus olisi tarkoitus tulla?
Vähän karkeasti sanottuna Rodia tästä voisi ajatella mut säilyttäen se mersumaisuutensa sieltä alta. Tätä tullaan lokasuojista leventämään ja tekemään asioita jotka saa monet alanharrastaja voimaan pahoin ja menettämään pahemmassa tapauksessa yö unensa.
Moottori vaihtuu ja todenäköisesti katsastukseen tähän ei tule edes Mersun moottoria vaan jotain muuta.
voimansiirto ja jarrut päivitettään tällä vuosisadalle, mutta paljon pitää tehdä että sinne asti päästään.
Nyt aloitan korikiinnikkeistä ja tehdään ovikaaret uusiksi kun edelliset ovat puusta tehty niin niistä ei ole paljoa enää jäljellä.
Tästä on hyvä jatkaa.
Terv. Mika
Puolivuotta aikasemmin hankittu w110 talviprojekti hävisi heti mielestä ja nyt silmät kiiltelivät ihan toiseen suuntaan.
Autohan oli samalla kylällä jo ja eikuin sitä muutaman päivän sisällä katsomaan, ja kyllä minä voin tämän loppuraadon lunastaa, josta karsitaan kaikki osat mitä muut ei tarvitse.
Kiirettä ei pidetty, ennen lumia pitäis saada autosta osat irti ja pihat siivoiltua.
Sittenpä auto osineen saapui hallille, jossa päästiin sitä tarkemmin ihmettelemään.
Auto halliin ja otetaan kaikki mahdolliset osat irti jotta nähdään lopullinen kunto.
Muutama poltettu pultti ja hiekan jyvän jälkeen.
Tämän jälkeenpä odoteltiin kuukausi ja auto siirrettiin harraste tiloihin jossa saa viettää jonkun aikaa.
Nyt korin kunto näkyy selvemmin.
Eilen sit piti jostain alkaa tätä tekemään ja eipä tarvinnut montaa senttiä lattiaa leikkailla kun sen sai nostaa pois.
Tänään pitäs jatkaa siihen mihin eilen jäätiin eli rungosta lähtevät pyöreät putket johon kori kiinnitetään pitäisi uusia kokoneen. Varmaan tämä maannut mahansa varassa jossain vaiheessa.
Eli mitä tästä sit joskus olisi tarkoitus tulla?
Vähän karkeasti sanottuna Rodia tästä voisi ajatella mut säilyttäen se mersumaisuutensa sieltä alta. Tätä tullaan lokasuojista leventämään ja tekemään asioita jotka saa monet alanharrastaja voimaan pahoin ja menettämään pahemmassa tapauksessa yö unensa.
Moottori vaihtuu ja todenäköisesti katsastukseen tähän ei tule edes Mersun moottoria vaan jotain muuta.
voimansiirto ja jarrut päivitettään tällä vuosisadalle, mutta paljon pitää tehdä että sinne asti päästään.
Nyt aloitan korikiinnikkeistä ja tehdään ovikaaret uusiksi kun edelliset ovat puusta tehty niin niistä ei ole paljoa enää jäljellä.
Tästä on hyvä jatkaa.
Terv. Mika
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Re: W136 170Rod. vm.51
Jess, kunnon meininki. Aika vähän näitä MB rodeja täällä Suomessa on mutta käytännössähän tuosta on vaikka mihin. Itse tekisin tuosta aivan ehdottomasti yhden sohvapenkin business coupe tyyppisen street rodin. Takakontin kansi tasaiseksi ja uusi katto. 2-ovinen tietenkin Ei muutakuin kemppi laulamaan.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: W136 170Rod. vm.51
Heti on mandrussit tempastu alle
Tullee hieno vielä joskus....
Tullee hieno vielä joskus....
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: W136 170Rod. vm.51
On tämä hidasta.
Ovia sommittelin tänään paikoilleen, ovet ovat tietenkin täynnä puuta, haju on erikoinen kun rälläkän kipinä alkaa polttamaan. Mitä puuta lie joskus tuossa käyttäneet.
jatketaan taas huomenna.
Terv. Mika
Ovia sommittelin tänään paikoilleen, ovet ovat tietenkin täynnä puuta, haju on erikoinen kun rälläkän kipinä alkaa polttamaan. Mitä puuta lie joskus tuossa käyttäneet.
jatketaan taas huomenna.
Terv. Mika
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Re: W136 170Rod. vm.51
No onhan tossa joo päässy vähän korroosiovaurioita tulemaan, mutta varmasti hieno rojekti. Tätä kyllä seuraillaan innolla Joku mersun V8 tekniikkakin saattas olla härski tämmösessä laitoksessa ja ois sentää samaa merkkii kori ja kone, Kyllähä rodissa kuitekii se v8 olla pitää ja suorat putket
S203 200CDI -04 Käyttis
w123 300d rojekti -82 OM606
C126 560 SEC -> ls twin turbo?
ex w208 230 kompressor -00
ex w202 220d -97
W210 300TDT- puretaan
W123 1gen vm. -76 200d puretaan, kysy osia!
w123 300d rojekti -82 OM606
C126 560 SEC -> ls twin turbo?
ex w208 230 kompressor -00
ex w202 220d -97
W210 300TDT- puretaan
W123 1gen vm. -76 200d puretaan, kysy osia!
Re: W136 170Rod. vm.51
Hieno rodi projekti sulla!!!
Ehdottomasti Mersun V8 kone keulalle!!
~KOS~
Ehdottomasti Mersun V8 kone keulalle!!
~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Re: W136 170Rod. vm.51
Ongelmana tuossa moottori hommassa onse että vakiona näissä on vähän päälle 1700cc moottorit. Joten tämän suomen hienon lakipykälien mukaan tähän saisi muutoskatsastuksessa laittaa 2200cc ja 54hp moottorin. Mielessä on käynyt että jos tähän saisi Fordin lättäpään joka on v8 2.2l ja 60hp. Jos leiman saa niin sen jälkeen on taivas rajana minkä 8koneen sinne piilottaa.
Terv. Mika
Terv. Mika
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Re: W136 170Rod. vm.51
Akustiikkaa saa aikaiseksi jo tuollakin, eikä sillä varmaan ole tarkoitus kaahailla kuitenkaan.Mikadoo kirjoitti:Ongelmana tuossa moottori hommassa onse että vakiona näissä on vähän päälle 1700cc moottorit. Joten tämän suomen hienon lakipykälien mukaan tähän saisi muutoskatsastuksessa laittaa 2200cc ja 54hp moottorin. Mielessä on käynyt että jos tähän saisi Fordin lättäpään joka on v8 2.2l ja 60hp.
Terv. Mika
Muutoin hattua kattoon .
Ei tuommoisesta ruostekasasta varmaan ilman oikeaa loppukäyttötarkoitusta ja asennetta enää autoa syntyisi, ainakaan kenenkään pussihousun näkökulmasta.
Re: W136 170Rod. vm.51
Moottoria ei ole vielä löytynyt, saa tarjoilla jos joltain nurkista löytyy.
Terv. Mika
Terv. Mika
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Re: W136 170Rod. vm.51
Oiskohan tää vielä myynnissä: http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... 4#p2685470" onclick="window.open(this.href);return false; mutta onko tuossa liikaa tehoa kun on uuvempi?Mikadoo kirjoitti:Moottoria ei ole vielä löytynyt, saa tarjoilla jos joltain nurkista löytyy.
Terv. Mika
Myöhän saatais se Kotkasta varmaan noudettua ja tuotua vaikka Kesälahti Cruisingiin Eeron pajalle
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: W136 170Rod. vm.51
Kun hitsaushommia on luvassa tukuisasti voisi tietty samantein ottaa vapausasteita lisääkin ja poiketa kokonaan koppiauto-teemasta.
Tämäkin lieneen ollut alunperin neliovinen sedan:
http://www.classicdigest.com/readers-st ... ieb/56/508" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.classicdigest.com/readers-st ... ieb/56/507" onclick="window.open(this.href);return false;
Tsemiä projektiin A!
Tämäkin lieneen ollut alunperin neliovinen sedan:
http://www.classicdigest.com/readers-st ... ieb/56/508" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.classicdigest.com/readers-st ... ieb/56/507" onclick="window.open(this.href);return false;
Tsemiä projektiin A!
Re: W136 170Rod. vm.51
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Re: W136 170Rod. vm.51
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Re: W136 170Rod. vm.51
Katsastusmiehelle tuossa soittelin ja kyselin alustavasti tuosta moottorin vaihdosta.
Tuo Fordin moottori pitäs mennä ihan muutoskatsastuksella.
Toinen vaihtoehto on sitten tuo mersun 220 vm.55 a löytyvä bensa kutonen.
Niitä löytyisi kotoa äkkiseltään 4 kpl, josta 2-3 joutavia
Tähän moottoriin pitäs sitten hakea Trafilta poikkeuslupa. lupa maksaa 380€
Nyt pitäisi keksiä hieno runo miksi tälläinen moottori pitäisi tähän laittaa. Lupa hakemuksessa pitäisi olle hyvät perusteet uudelle moottori muutokselle.
Kyllähän tuollanen kutonenkin sinänsä riittäisi mainiosti tuossa keulilla. Vaikka tyyliin sopisi v8 paremmin.
Ainenkin olisi moottori samaa merkkiä kuin auto.
terv. Mika
Tuo Fordin moottori pitäs mennä ihan muutoskatsastuksella.
Toinen vaihtoehto on sitten tuo mersun 220 vm.55 a löytyvä bensa kutonen.
Niitä löytyisi kotoa äkkiseltään 4 kpl, josta 2-3 joutavia
Tähän moottoriin pitäs sitten hakea Trafilta poikkeuslupa. lupa maksaa 380€
Nyt pitäisi keksiä hieno runo miksi tälläinen moottori pitäisi tähän laittaa. Lupa hakemuksessa pitäisi olle hyvät perusteet uudelle moottori muutokselle.
Kyllähän tuollanen kutonenkin sinänsä riittäisi mainiosti tuossa keulilla. Vaikka tyyliin sopisi v8 paremmin.
Ainenkin olisi moottori samaa merkkiä kuin auto.
terv. Mika
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Re: W136 170Rod. vm.51
En sen tarkemmin ole noihin pykäliin tutustunut, mutta saakos sitä moottorin tilavuutta "huijattua" katsastamalla omavalmiste moottorille? Itellä kävi toi mielesä kun suunnitelin 24v 3ltr bensakutosen laittamista w123:sen keulille ja siinähän menee yli se +20% mallisarjan tehokkaimmasta. Sen olis saanu leimattua dynolapulla joka alittaa tuon +20% mallisarjan tehokkaimmasta ja sanomalla, että moottori kasattu useista eri moottoreista, eli "omavalmiste".
S203 200CDI -04 Käyttis
w123 300d rojekti -82 OM606
C126 560 SEC -> ls twin turbo?
ex w208 230 kompressor -00
ex w202 220d -97
W210 300TDT- puretaan
W123 1gen vm. -76 200d puretaan, kysy osia!
w123 300d rojekti -82 OM606
C126 560 SEC -> ls twin turbo?
ex w208 230 kompressor -00
ex w202 220d -97
W210 300TDT- puretaan
W123 1gen vm. -76 200d puretaan, kysy osia!
Re: W136 170Rod. vm.51
Ot.
Saahan w123:n laittaa 3.6 moottorin.
Saahan w123:n laittaa 3.6 moottorin.
Re: W136 170Rod. vm.51
joo saa laittaa kokonsa puolesta, mutta nyt puhuinkin tehoista. eli koneen kokoa saa muuttaa ilman luvan anomista 25% suurempaan kuin mallisarjan suurin. Ja tehot saa nousta 20% mallisarjan tehokkaimmasta. Ja sori mun moka toi ettei 24v 3.0 moottoria sais laittaa, saahan sen laittaa ku w123 280 bensassa on 185hp eli saa laittaa ilman luvan anomista 222hp koneen keulille koska noissa vähäpäästöisissä M104.98x myllyissä on 217hp
S203 200CDI -04 Käyttis
w123 300d rojekti -82 OM606
C126 560 SEC -> ls twin turbo?
ex w208 230 kompressor -00
ex w202 220d -97
W210 300TDT- puretaan
W123 1gen vm. -76 200d puretaan, kysy osia!
w123 300d rojekti -82 OM606
C126 560 SEC -> ls twin turbo?
ex w208 230 kompressor -00
ex w202 220d -97
W210 300TDT- puretaan
W123 1gen vm. -76 200d puretaan, kysy osia!
Re: W136 170Rod. vm.51
. Omavalmiste moottorissa eivät hyväksy tehon alentamista, paitsi jos muutetaan esim. 2 kaasarisesta moottorista 1kaasari moottoriksi.
Kaikki mitkä menee muutoskatsastuksen % yli, pitäisi hakea trafilta lupa.
Kaikki mitkä menee muutoskatsastuksen % yli, pitäisi hakea trafilta lupa.
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Re: W136 170Rod. vm.51
Perjantaina saapui leikkeet ja tänään niitä mallailtu paikoileen.
ei ihan sattunut mitat mulla kohdalleen mutta ollaan kuiteskin 10mm sisällä niin ei haittaa menoa ollenkaan.
terv. Mika
ei ihan sattunut mitat mulla kohdalleen mutta ollaan kuiteskin 10mm sisällä niin ei haittaa menoa ollenkaan.
terv. Mika
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Re: W136 170Rod. vm.51
tänään jotain näppäilty jälleen.
Katto laitettu takaisin paikoileen, A pilaria lyhesin maltilliset 15% eli 4.5cm matalammaksi.
Takaa en muuttanut olenkaan. Takaa hitsailin kattoa vähän koriin kiinni. Katto pysyy suunnilleen kohdallaan pääsee nyt kunnolla ovia istuttaa kohdalleen.
Tekniikka mietityttää vielä.
Nyt ettinyt halpaa mersun v8 tekniikkaa, jos sen istuttaisi tuohon ja murehtisi katsastus ongelmista sit myöhemmin.
Vähän kuvia.
terv. Mika
Katto laitettu takaisin paikoileen, A pilaria lyhesin maltilliset 15% eli 4.5cm matalammaksi.
Takaa en muuttanut olenkaan. Takaa hitsailin kattoa vähän koriin kiinni. Katto pysyy suunnilleen kohdallaan pääsee nyt kunnolla ovia istuttaa kohdalleen.
Tekniikka mietityttää vielä.
Nyt ettinyt halpaa mersun v8 tekniikkaa, jos sen istuttaisi tuohon ja murehtisi katsastus ongelmista sit myöhemmin.
Vähän kuvia.
terv. Mika
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Re: W136 170Rod. vm.51
Moottori ja laatikko hommattu.
arpakoneena toimii 3.8l v8.
Sähköistä eroon pääsyn johdosta pitäisi keksiä idea mitä tehdään ruiskulle.
terv. Mika
arpakoneena toimii 3.8l v8.
Sähköistä eroon pääsyn johdosta pitäisi keksiä idea mitä tehdään ruiskulle.
terv. Mika
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Re: W136 170Rod. vm.51
Laita siihen K-Jetronic, tai niitähän ne olikin pois lukien (ehkä) jenkkimallit missä lambdaa ja ilmapumppua ym . Eli eihän se tarvi sähköä toimiakseen, tarvii vaan sen sähköisen pumpun sinne tankin kupeeseen.
No onhan siinä kylmäkäynnistyssuutin mutta eihän kesäauto sitä tarvi . Mielestäni se kylmän käynnin säätö tapahtuu moottorin lämmön välityksellä vai oliko se joku bi-metallijousi... en jaks aenää muistaa.
No onhan siinä kylmäkäynnistyssuutin mutta eihän kesäauto sitä tarvi . Mielestäni se kylmän käynnin säätö tapahtuu moottorin lämmön välityksellä vai oliko se joku bi-metallijousi... en jaks aenää muistaa.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: W136 170Rod. vm.51
Saiskos siihen siihen imusarjaan jotenki sovitetua kaasaria, sekin sattus ton ikäluokan vehkeeseen ihan hyvin
S203 200CDI -04 Käyttis
w123 300d rojekti -82 OM606
C126 560 SEC -> ls twin turbo?
ex w208 230 kompressor -00
ex w202 220d -97
W210 300TDT- puretaan
W123 1gen vm. -76 200d puretaan, kysy osia!
w123 300d rojekti -82 OM606
C126 560 SEC -> ls twin turbo?
ex w208 230 kompressor -00
ex w202 220d -97
W210 300TDT- puretaan
W123 1gen vm. -76 200d puretaan, kysy osia!
Re: W136 170Rod. vm.51
saiskohan tuosta jenkki puolelta ottaisi imusarja/kaasari paketin ja sovittaisi sitä tuohon.. pitää jostain kalastella yksi paketti ja tutkia onko edes mahdollinen.
Terv. Mika
Terv. Mika
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Re: W136 170Rod. vm.51
Äläppäs hättäile niiden kuutioiden kanssa. Ties vaikka rajat poistuu
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=162629" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=162629" onclick="window.open(this.href);return false;
Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*
Re: W136 170Rod. vm.51
Hei mitäs tälle projektille kuuluu? Eikai lähes ainutlaatuinen projekti ole mennyt jäihin?
S203 200CDI -04 Käyttis
w123 300d rojekti -82 OM606
C126 560 SEC -> ls twin turbo?
ex w208 230 kompressor -00
ex w202 220d -97
W210 300TDT- puretaan
W123 1gen vm. -76 200d puretaan, kysy osia!
w123 300d rojekti -82 OM606
C126 560 SEC -> ls twin turbo?
ex w208 230 kompressor -00
ex w202 220d -97
W210 300TDT- puretaan
W123 1gen vm. -76 200d puretaan, kysy osia!
Re: W136 170Rod. vm.51
Yhden pienen V8 koneen hommasin kuukaus sitten.
Muuten ollut hiljaista, viime talvi ja kevät tuli tehtyä Unimoggia ja jatketaan sitä vielä tänä syksynä.
Uudet harraste tilat on tekeillä niin viimeistään sinne levitellään tämä projekti taas uudestaan eloon.
-Mika
Muuten ollut hiljaista, viime talvi ja kevät tuli tehtyä Unimoggia ja jatketaan sitä vielä tänä syksynä.
Uudet harraste tilat on tekeillä niin viimeistään sinne levitellään tämä projekti taas uudestaan eloon.
-Mika
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Re: W136 170Rod. vm.51
Valmistuiko tämä Rodi? Vai onko vieläkin työn alla?
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900