

Sääli on sairautta:



Aikalailla tavaraa öljypohjassa, tuo yksi pultti ja prikka on varmaan venakopan alta, öljykanava"kiskosta".

sotahiiri kirjoitti:Jes! Hommat pyörähtäneet sen verran, että kaupat sovittu 260e:stä. Tästä autosta tulee 100% varaosa-auto ja myyntiin tulossa mahdollisesti mm. ABS/ASD perä, 5v. manuaaliaski, M103 ruiskuhilppeet, sytkäosat, kansi, peltiosaa yms pitää kattoo mitä jää lopulta itselle, ainakin sedaniin otan ruosteettoman oven tai kaksi ja takaluukun.
Suosittelen perusajoituksen tarkistamista kunnon ajoituslampulla turbokoneessa.sotahiiri kirjoitti:Itse en mitannut edes lampulla ajoituksia kohdalleen, mutta mielestäni tuolla 60 asteella on itellä ainaki pelannu. Muistaakseni kokeilin myös 50 astetta ja silläki pelas ihan ok. Sehän muuttaa periaattees ennakkoa koko kartan alueella niin monta astetta kun sitä vaihtelee.
Tuo sopiva virta on todennäköisesti liian pieni. Ahdin painaa kuitenkin sen verran että hitsin tunkeuma saisi olla läpi putken seinämän.sotahiiri kirjoitti:Aina näemmä oppii jotain. sopivalla virralla ei jäänyt silti minkäänlaista "tippukiveä". Kaikkia saumoja ei tietysti päässyt näkemään sisäpuolelta...