
Perää laskee kovemmilla kuin -10c pakkasella ja haluaisin kokeilla kuivaimen vaihtoa/järjestelmän kondenssiveden poistoa(ilmeisesti kannattaa vaihtaa kahteen kertaan jos kuivain "täynnä"). Käsittääkseni siellä on silicon rakeita mitkä sitovat kosteuden itseensä. YouTubessa oli video (eri aiheen tiimoilta) että kuivana siliconrakeet ovat sinertäviä ja märkinä valkoisia/vaaleita niin siitä kai tilanteen voi todeta parhaiten? Ikää on -06 ja kmt:t lähelle 400tkm joten ei varmaan aiheetonta kurkata tuonnekaan perän laskun myötä

Paljon oli ohjeita/juttu Airmatic sedanista jossa kompura siis etupäässä mutta onko kompura taka-ilmajousitetussa farkussa samassa paikassa?
LÖYTYISIKÖ KORJAAMOKUVAA/OHJETTA TAI KOKEMUSVINKKEJÄ joilla pääsisi alkuun

Mersuisaa vuotta
