Totta! oon miettiny että varmasti osasyyllinen miksi kestää nämä om601-6 niin hyvin kun lämpiävät nopiaa käyntilämpööntahtoomersun kirjoitti:Kyllä sen tuolla matkalla pitäisi lämmetä pakkasillakin. Termari vaihtoon, on muutenkin moottorille hyväksi.mar.com kirjoitti:MB C270 -02 farkku automaatti (223tkm). Kaksi täyteentankkausta takana ja kulutus 7,5 l/100km. Tuntuu aika kovalta mutta kun ottaa huomioon että vaimo ajaa työmatkaa n. 20km/suunta niin moottori ei ehdi tuolla matkalla lämmetä kunnolla.
Rintterillä missä 2.9 turbodiesel ja lastu ei näin nollakelilläkään lämpiä ku 65 C vaikka letkutermostaatti (vaha) joka ei taatusti päästä vettä läpi, lisäsin se sinne ku luulin että alkuperänen rikki mutta eipä lämpene vieläkään jos sisätilanpuhaltimen sammuttaa ja antaa hirviästi kenkää niin lämpenee kyllä 90C mietin että kokeilis tänätalvena tehä "pohjapanssarin" ja tukkia koko keulan ja kokeilla miten on eroa kun viimetalvi mentii ilman panssaria toki keula täysin ummessa, 70C parhaimmillaan lämpes..