Hei! Sain korjaamolta tuomion että Ml:ni ecu olisi rikki. Uusi ecu Veholla maksaisi N. 2500e. Olisiko kellään fiksumpaa konstia/keinoa että saisi auton kuntoon? Olen kuullut että on joitakin pajoja jotka korjaavat kyseisiä ecuja, mutta olen myös kuullut ettei ne välttämättä tule kuntoon. Saako kyseistä ecua esim. Saksasta halvemmalla?
mitenkä se oireili vai onko ihan käymätön?
usein kun ecu menee rikki niin on vikaa esim. johdoissa ja kun toinen ecu laitetaan niin sekin hajoaa
saksasta noita käytettyjä saa parilla sataa
katsoo vaan että on samalla numerolla oleva kuin vanha
esim. http://www.ebay.de/itm/Mercedes-M-Klass ... 4d0039ae79" onclick="window.open(this.href);return false;
Moottorin johtosarjan kunto kannattaa tutkia ennenkuin tökkää uutta poksia paikoilleen.
Erityisesti koneen etupäässä menevä nippu kuluu usein puhki. Siitä sammutinventtiilin vierestä.
suuttimien johdoissakin voi olla vikaa.
Ja ihan mutuna, jos on samanlaista systeemiä mitä esim. 203:ssa on, niin huohottimenlämmitin tai imusarjan läppämoottori saattaa vikaantuessaan poltella moottorinohjauksen sulaketta. Tällöin saattaa joku diagnosoida ecun rikkonaiseksi.
narisam kirjoitti:Hei! Sain korjaamolta tuomion että Ml:ni ecu olisi rikki. Uusi ecu Veholla maksaisi N. 2500e. Olisiko kellään fiksumpaa konstia/keinoa että saisi auton kuntoon? Olen kuullut että on joitakin pajoja jotka korjaavat kyseisiä ecuja, mutta olen myös kuullut ettei ne välttämättä tule kuntoon. Saako kyseistä ecua esim. Saksasta halvemmalla?
Joten kokemuksia ja neuvoja kaivataan...
Ja kiitos jo etukäteen!
Jos ECU on rikki niin
Yhteyttä kuusenalle...
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)