![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Juben w124 250d -91 OM605 ST -SÅLD-
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Tossa imunokassa on tosiaan se milli enempi nostoa.mutta eiköhän noita keppejä saa teetettyä mille nostolle haluaa ja asteille eikä pitäs olla onkelma laittaa isompaakin nostoa kun tuo 1mm ja molempiin,isontaa venttiileitä ja kairaa monttua mäntään jos tuntuu ahristavan sieltä.ei vaan vakio venanjousilla paljoo kannata keppienpäitä kasvatella ja jyrkennellä.
kaverilla oli nuo normi kepit 605 mosassa ja vaihto tuon vaparin imunokan ns tukehtuminen ennen turbon heräämistä väheni ja pysty lisään soppaa koneeseen eli on siitä apua ja luultavasti huomais pennkkilapussakin.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
värit väreihin ja loput maihin.
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Tietääkös joku minkä vehkeen jäykemmät jouset ja retainerit käy näihin niin tietoa otettais mielellään vastaan. On niin köppäsen muotoset nää venanjouset ettei tuohon pysty oikeen mitään säätään,ja säätämisellä tarkotan sisäjousia noitten omien sisälle.oli omassa tokassa d rojektissa chevyvanin sisäjouset ja oli siinä alpina b10 lestiin tehty nokkakin. ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
värit väreihin ja loput maihin.
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Jos oot sattumoisin avannu tollasta 604-6moottoria niin männissä on jo valmiiksi kairatut kolot.ja oli tossa mun tokassa rojektissa muuten sorvatut männäkkiJ.Kulmala kirjoitti:masa201 kirjoitti:Tossa imunokassa on tosiaan se milli enempi nostoa.mutta eiköhän noita keppejä saa teetettyä mille nostolle haluaa ja asteille eikä pitäs olla onkelma laittaa isompaakin nostoa kun tuo 1mm ja molempiin,isontaa venttiileitä ja kairaa monttua mäntään jos tuntuu ahristavan sieltä.ei vaan vakio venanjousilla paljoo kannata keppienpäitä kasvatella ja jyrkennellä.kaverilla oli nuo normi kepit 605 mosassa ja vaihto tuon vaparin imunokan ns tukehtuminen ennen turbon heräämistä väheni ja pysty lisään soppaa koneeseen eli on siitä apua ja luultavasti huomais pennkkilapussakin.
Tuossa kertomassasi tapauksessa on suunnittelu virhettä.
Ruiskutuspumpun elementit turboahtimen valintaan ja "suorituskykyyn" on mitoituksellisesti pielessä. Jonkin verran tukehtumista olisi voinut parantaa ruiskutusennakon säädöllä, ahto-coolerin mitoituksella, ruiskutusta muokkaamalla jne. jne.
Myös täytöksen suhteen on oltava tarkkana, erityisesti palotilaa muokkaamalla /tilavuutta suurentamalla voi tehdä ilman moottoritekniikan tietämystä huonoja ratkaisuja.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
värit väreihin ja loput maihin.
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Eiköhän ne kolot mikkä on siinä männässä ole sen takia ettei venttiili ota mukiin ykk? Eikä niitten kairauksessa kylläkään pitäs olla mitään ongelmaa jos isompaa venttiiliä laitetaan.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Nämä J.Kulmalan 2viimesintä viestii on kyl asiaa.. Moni saa mäntiä sulaan jos näitä kulmalan kertomia asioita ei ota huomioon.
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Sori nyt tämä offtopic jauhaminen.. Muttakun tuosta palotilan muokkaamisesta. Ei se venttiilin koloja suurentamalla mäntiä sulamaan saa. Keskellä olevaan palotilaan en koskisi, vaikka tuskin sekään esikammiokonees niin herkkä alue on kun suoraruikkaris. Kusevat suuttimet ja väärä ennakko on ennemminki myrkkyä moottorille.
Käyttiis: W124 300DT -89
Projekti: S124 om606 4Matic -89
Projekti: S124 om606 4Matic -89
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Samaa mieltä.laita jube penkkilappua näkyviin niin saa haaveilla tuon oman 605 pannun penkityksestäJukki kirjoitti:Sori nyt tämä offtopic jauhaminen.. Muttakun tuosta palotilan muokkaamisesta. Ei se venttiilin koloja suurentamalla mäntiä sulamaan saa. Keskellä olevaan palotilaan en koskisi, vaikka tuskin sekään esikammiokonees niin herkkä alue on kun suoraruikkaris. Kusevat suuttimet ja väärä ennakko on ennemminki myrkkyä moottorille.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
värit väreihin ja loput maihin.
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Esson baari jannut ny selvittää ensin nokkien erot.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Kulmala, rumilus, hitsari jne. voisi nyt vähän himmailla tuota postailua ettei mene asiallinen topic ihan pe*seelleen
Ps. Onko w124 300TE-12:ssa jämerämpi laatikko mitä perus imudieselissä kun tuli tänään ostettua semmonen?
Pps. Huomenna otan Mersun päivittäiseen käyttöön kun laitoin avon seisontaan, saas nähdä miten talvi sujuu ST:n kanssa, tottapa se jaksaa sutia välitykset loppuun viimeistään sitten kun "tehoa" alkaa sataa taivaalta?
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Ps. Onko w124 300TE-12:ssa jämerämpi laatikko mitä perus imudieselissä kun tuli tänään ostettua semmonen?
Pps. Huomenna otan Mersun päivittäiseen käyttöön kun laitoin avon seisontaan, saas nähdä miten talvi sujuu ST:n kanssa, tottapa se jaksaa sutia välitykset loppuun viimeistään sitten kun "tehoa" alkaa sataa taivaalta?
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Mites välitykset osu? Onko perävälitys sopiva?
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Noniin, tänään taas ajeltu Mersulla ja hienosti se pelaa
Bonanzaa ja laatikon tyhjäkäynti rallatusta lukuunottamatta aivan vakio auton tuntoinen, jopa kytkin on erittäin mielyttävä käyttää!
Pumppu on nyt ajoitusmerkin mukaa 22 EYKK, toimii paremmin kuin 20 EYKK mutta rapisee 2000-3000rpm, onkohan tuo rapina pitkässä juoksussa vaarallista koneelle?
Hauskinta kai tässä on se, että vaikka autoa on nyt poljettukkin niin kulutus on pienempi mitä vanhalla koneella, nyt ajettu tankkauksen jälkeen 520km ja viisari on varttitankin ja puolen tankin välissä![Wtf? :wtf:](./images/smilies/icon_wtf.gif)
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
Bonanzaa ja laatikon tyhjäkäynti rallatusta lukuunottamatta aivan vakio auton tuntoinen, jopa kytkin on erittäin mielyttävä käyttää!
Pumppu on nyt ajoitusmerkin mukaa 22 EYKK, toimii paremmin kuin 20 EYKK mutta rapisee 2000-3000rpm, onkohan tuo rapina pitkässä juoksussa vaarallista koneelle?
Hauskinta kai tässä on se, että vaikka autoa on nyt poljettukkin niin kulutus on pienempi mitä vanhalla koneella, nyt ajettu tankkauksen jälkeen 520km ja viisari on varttitankin ja puolen tankin välissä
![Wtf? :wtf:](./images/smilies/icon_wtf.gif)
Auton alkuperäisellä voimansiirrolla joka nyt on vielä paikoillaan 2300rpm@100km/h ja 300te:ssä 2750rpm@100km/h eli aika tiheät on välityksen bensassa...JP74 kirjoitti:Mites välitykset osu? Onko perävälitys sopiva?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Jube kirjoitti:Hauskinta kai tässä on se, että vaikka autoa on nyt poljettukkin niin kulutus on pienempi mitä vanhalla koneella, nyt ajettu tankkauksen jälkeen 520km ja viisari on varttitankin ja puolen tankin välissä![]()
Omissa tarkoittaisi selvästi alle 6 alkavaa kulutuslukemaa jotain 5.3 tms.
Ittellä nyt 598 ja aavistus matkaa puoleen tankkiin tarkoittaa karvan vajaa 6
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
J.Kulmala kirjoitti:On vaarallista.Jube kirjoitti:
onkohan tuo rapina pitkässä juoksussa vaarallista koneelle?
Kysymyksessä on epätäydellinen palaminen.
Muutoksia palotapahtumaan tehtävä välittömästi, muokkaamalla mäntiä tai kannen rakenteita.
Ensimmäiseksi esikammion kuulat hakkaantuu irti, koska palotapahtuma ei tapahdu oikeassa paikassa.
Välittömiä toimenpiteitä heti, ainakin ahtopaineeen alentaminen, ruiskutusmäärn pienentäminen ja ruiskutusennakon muuttaminen.
Yksi kokeilunarvoinen vaihtoehto olisi nostaa moottori toimitalämpöä, vaihtalla termostaatti yli 90 asteiseksi ja ahtoilman lämmön nostaminen. ( Coolerin ohitus tai vaihto toiseen )
Rapina esiintyy siis nuilla kierroksilla ennen ahtopaineen nousua ja loppuu välittömästi ahtopaineen noustua hieman?
Itellä on ollut tuo rapina joka autossa eikä ole ollut vaarallista.
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Kyllä, juuri kuvailemastasi äänestä on kyse!jukkis. kirjoitti:Rapina esiintyy siis nuilla kierroksilla ennen ahtopaineen nousua ja loppuu välittömästi ahtopaineen noustua hieman?
Itellä on ollut tuo rapina joka autossa eikä ole ollut vaarallista.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben talviauto w124 250d -91 OM605 ST
Voisko tuon yhden aistillisen potkia jo *ittuun? Eihän täälä foorumilla voi viihtyä
Siks mäki touhuan mese.fiil paljo enee
Ettei menis ihan hukkaan tämäki palsta niin oma kapeekantinen nakutteli samalla tavalla aikanaan,siihen ei auttanut mikään
Nokkaketju,suuttimet,ajoitusta ruvailtiin ja koko muu kone oli ennestään "uutta". Kaverin väljempään?? koneeseen laitettiin mun pumppu ja viripalikat= käynti tasainen ja ei "kolinoita"
Molemmat kapeita tbo koneita alunalkaen.
![Thumbdown :thumbdown:](./images/smilies/icon_thumbdown.gif)
![Uber Geek :ugeek:](./images/smilies/icon_e_ugeek.gif)
Ettei menis ihan hukkaan tämäki palsta niin oma kapeekantinen nakutteli samalla tavalla aikanaan,siihen ei auttanut mikään
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Crazy :crazy:](./images/smilies/icon_crazy.gif)
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Juben talviauto w124 250d -91 OM605 ST
Laitoin ylläpidolle kyselyä miten tuota paskapostailua saatais vähän himmattua?Terho P kirjoitti:Voisko tuon yhden aistillisen potkia jo *ittuun? Eihän täälä foorumilla voi viihtyäSiks mäki touhuan mese.fiil paljo enee
![]()
Harmittaa kun menee asiapitoinen ja varmasti monelle hyödyllinen topic aivan persiilleen yhden sankarin takia
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Ps. Kirjauduin itsekkin tänään Meselle kuuden vuoden tauon jälkeen
![Wtf? :wtf:](./images/smilies/icon_wtf.gif)
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
J.Kulmala kirjoitti:On vaarallista.Jube kirjoitti:
onkohan tuo rapina pitkässä juoksussa vaarallista koneelle?
Kysymyksessä on epätäydellinen palaminen.
Muutoksia palotapahtumaan tehtävä välittömästi, muokkaamalla mäntiä tai kannen rakenteita.
Ensimmäiseksi esikammion kuulat hakkaantuu irti, koska palotapahtuma ei tapahdu oikeassa paikassa.
Välittömiä toimenpiteitä heti, ainakin ahtopaineeen alentaminen, ruiskutusmäärn pienentäminen ja ruiskutusennakon muuttaminen.
Yksi kokeilunarvoinen vaihtoehto olisi nostaa moottori toimitalämpöä, vaihtalla termostaatti yli 90 asteiseksi ja ahtoilman lämmön nostaminen. ( Coolerin ohitus tai vaihto toiseen )
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Mut asiaan ni ehkä hiuka liikaa ennakkoa kumminki? 20 taitaa olla mynäläisen kaseissa se suositus. Ainaha nuo esikammiot hiuka kalisee ja kolisee enempi tai vähempi.
Tiivistettynä, jos tuntuu rokkaava ni anna kalista vaa kuha se kalina lakkaa ku hönkä o pääl
-Kun tekee itse, ei voi kun itseään syyttää-
Re: Juben talviauto w124 250d -91 OM605 ST
https://www.youtube.com/watch?v=U7tywICLsVc" onclick="window.open(this.href);return false;
samanlaista rapinaa ku tässä 9sek kohalla ?
mitenkä on muuten kierrosherkkyyden laita ? huomattava ero ? mukavampi ajettava ? lähtee heti eikä miettimättä ?
samanlaista rapinaa ku tässä 9sek kohalla ?
mitenkä on muuten kierrosherkkyyden laita ? huomattava ero ? mukavampi ajettava ? lähtee heti eikä miettimättä ?
Re: Juben talviauto w124 250d -91 OM605 ST
Mistäs muuten tuo johtuu? Jääkö sylinteriin palamatonta niin paljon että seuraavassa puristustahdissa syttyy ennen ykk? Kun taas paineilla palaa pois?
värit väreihin ja loput maihin.
Re: Juben talviauto w124 250d -91 OM605 ST
Tulee todennäköisesti siitä että ennakko käy aikasella johtuen ennakonsäätimestä.
C124 24v DT
C124 ?
C123 230
S210 24v
C124 ?
C123 230
S210 24v
Re: Juben talviauto w124 250d -91 OM605 ST
Mietin vain kun katto noita peltolan jotain vanhoja viteoita niin ilman remmiahdinta rahinaa mutta remmiahtimella ei rahinoita tai rapinoita.no senkin näkee kun omaa pääsee koittaan tosissaan. Mutta joku ennakko homma siinä on joko tuo säädin tai sitten tuo että jää palamatonta sylinteriin ja siks syttyy ennakossa.aniemiko kirjoitti:Tulee todennäköisesti siitä että ennakko käy aikasella johtuen ennakonsäätimestä.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: Juben talviauto w124 250d -91 OM605 ST
8mm tapeista ei kokemusta, mutta ainakin seiskoilla on ihan normaalia, että rapisee jossain määrin ennenku on painetta kattilassa. kai sen isommilla elementeillä vähän kuuluukin rapista. jos ei rapise ollenkaan, niin todennäkösesti ennakko liian myöhäsellä, jos taas ahtopaineillakin rapisee, niin ennakko liian aikasella, tai sitten jotain muuta vikaa.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: Juben talviauto w124 250d -91 OM605 ST
Tuli tuossa päiviteltyä sisustan ilmettä vähän uudempaan suuntaan E-mallin airbag ratilla ja nahkaisella vaihdekepin pussilla sekä lyhyellä orkkis nupilla!
Lisäksi vaihdoin molempiin oviin samalla avaimella toimivat lukkopesät sekä kävin kaikki konehuoneen klemmarit ja liitokset läpi että uskaltaa taas painaa kaasua![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
Aamulla vähän lapsetti kun menin töihin niin tuli tallissa olevan varalaatikon turvin tehtyä muutama riskivaihto, kakkoselta kun nakkaa rivakasti kolmoselle (kuitenkin hemmosti kaasua löysäten) niin tuntuu lyövän kolmosen loppuun asti tyhjää eli kyllä siellä yli 100hv täytyy olla![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
Lisäksi vaihdoin molempiin oviin samalla avaimella toimivat lukkopesät sekä kävin kaikki konehuoneen klemmarit ja liitokset läpi että uskaltaa taas painaa kaasua
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
Aamulla vähän lapsetti kun menin töihin niin tuli tallissa olevan varalaatikon turvin tehtyä muutama riskivaihto, kakkoselta kun nakkaa rivakasti kolmoselle (kuitenkin hemmosti kaasua löysäten) niin tuntuu lyövän kolmosen loppuun asti tyhjää eli kyllä siellä yli 100hv täytyy olla
![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben talviauto w124 250d -91 OM605 ST
Tietokoneohjatulla suoraruiskulla tuon rapinan saisi kuriin, mutta ei siihen kannata sen enempää kiinnittää huomiota mekaanisen kanssa.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Juben talviauto w124 250d -91 OM605 ST
Eli ei muuta kuin kovaa ajoa vaan!veskola kirjoitti:Tietokoneohjatulla suoraruiskulla tuon rapinan saisi kuriin, mutta ei siihen kannata sen enempää kiinnittää huomiota mekaanisen kanssa.
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
Bonanzan kun saisi pois niin auto olisi normi ajossa kuin vakio w124
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben talviauto w124 250d -91 OM605 ST
pera8x kirjoitti:8mm tapeista ei kokemusta, mutta ainakin seiskoilla on ihan normaalia, että rapisee jossain määrin ennenku on painetta kattilassa. kai sen isommilla elementeillä vähän kuuluukin rapista. jos ei rapise ollenkaan, niin todennäkösesti ennakko liian myöhäsellä, jos taas ahtopaineillakin rapisee, niin ennakko liian aikasella, tai sitten jotain muuta vikaa.
7:n tapeilla rapisee kans ennen ahtoja kun alkaa käskeä ja ei o mikään superi. Tosin kyseesssä on kapeakantinen. Lähes 100t on menty tällä setapilla. Jos menee rikki ni menkööt.
Nyt ihan yleisest iniin mitä väliä jos mosa sulaa tai menee rikki. Tähän projektiin on pistetty senverta rahaa että yx motin repeäminen on pikkujuttu. Jube pistää uutta osaa uusin silmin ja taas mennään ja niin mäkin jos mosa repeää
![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
Toki järjenkäyttö on sallittua Pistä rapinasta videolinkki ?
Re: Juben talviauto w124 250d -91 OM605 ST
Jos on varma ennakkomerkin sijainnista niin varmasti kannattaa pitää se siinä 20 asteen kohdalla niin ei ala ne esikammiot hajoilemaan.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Juben talviauto w124 250d -91 OM605 ST
Raskaalla vauhtipyörällä pääsee bonanzasta eroon.
Kokeiltu on.
Kokeiltu on.
C124 24v DT
C124 ?
C123 230
S210 24v
C124 ?
C123 230
S210 24v
Re: Juben talviauto w124 250d -91 OM605 ST
20 asteta ...Yllättävän iso ero 7mm tapeilla ja 1.1 bar ahdoila väännössä ja tehossa vs 19veskola kirjoitti:Jos on varma ennakkomerkin sijainnista niin varmasti kannattaa pitää se siinä 20 asteen kohdalla niin ei ala ne esikammiot hajoilemaan.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Re: Juben talviauto w124 250d -91 OM605 ST
Tämä tarkastetaan lähiaikoina heittokellolla, pitää vaan saada yksi (vaikka rikkinäinen) monivenan kammio että saa teettää "bracketin" isolle vetovasaralle!veskola kirjoitti:Jos on varma ennakkomerkin sijainnista niin varmasti kannattaa pitää se siinä 20 asteen kohdalla niin ei ala ne esikammiot hajoilemaan.
Sitten saa olla Bonanzaa, 20kg vauhtiksia ei onneksi enään ole eikä myöskään tule!aniemiko kirjoitti:Raskaalla vauhtipyörällä pääsee bonanzasta eroon.
Kokeiltu on.
On meinaan senverran kierrosherkkä kokoisekseen dieseliksi nyt että "me like"
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
Viimeksi muokannut Jube, Pe 17.10.2014 23:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90