Juuri näin, ohjelmointi taikka koko egr järjestelmän puhdistaminen (imusarja, egr venttiili yms.)jarppii kirjoitti: Eli olisko mahdollista jos toi pakokaasun kierrätys on niin tukossa että ei mee tarpeeks läpi niin saa liikaa puhdasta ilmaa? Ja siitä toi vikakoodi ilmamassa liian suuri. Ohjelmointi poistaisi vian jos tästä johtuisi?
W211 320 cdi: Vikakoodin selvitystä
Re: W211 320 cdi: Vikakoodin selvitystä
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: W211 320 cdi: Vikakoodin selvitystä
Noniin.. alkaa oman auton osalta selvitä pikkuhiljaa mistä vikakoodi johtuu. Irroittelin tänään taas turbon ja huomasin samalla, että vasemmasta pakosarjasta oli sisällä oleva "vaippa" mikä lie irronnut. Olettaisin, että tästä on irronnut palasia, jotka nyt välillä jumittavat turbon säädettäviä siipiä
Pitää huomenna hieman tutkailla tuota turboa tarkemmin.
Osaisko kukaan kertoa mikä tuon pakosarjan sisäpinnalla olevan "vaipan" tarkoitus on?. Lämmön vai äänen vai molempien vaimennus ?.
Voisikohan tuon vain repiä ulos ja jatkaa ajoja? Pakosarja ei kuitenkaan vuoda ulos mistään.
Koitin liittää kuvan vaan en saa sitä tällä tabilla pienennettyä
Niin ja saakohan tuon pakosarjan irroitettua ilman että joutuu nostamaan koko konetta pois ?

Pitää huomenna hieman tutkailla tuota turboa tarkemmin.
Osaisko kukaan kertoa mikä tuon pakosarjan sisäpinnalla olevan "vaipan" tarkoitus on?. Lämmön vai äänen vai molempien vaimennus ?.
Voisikohan tuon vain repiä ulos ja jatkaa ajoja? Pakosarja ei kuitenkaan vuoda ulos mistään.
Koitin liittää kuvan vaan en saa sitä tällä tabilla pienennettyä

Niin ja saakohan tuon pakosarjan irroitettua ilman että joutuu nostamaan koko konetta pois ?
E320 CDI V6 4MATIC