Nyt täytyy saada pikaisesti hyvät ja jäykät iskarit tuon ST:n alle, hengenvaarallista menoa kun keula nousee kiihdyttäessä 10cm ylöspäin ja tuntuu että koko kori vääntyy rullalle
Kysymys siis kuuluu että kummat paremmat?
Ulosjousto saisi olla mahdollisimman paljon alkuperäisiä vaimentimia lyhyempi ja jäykkyyttä pitäisi löytyä koska H&R jouset ovat aika löysät, Konissa olisi jäykkyyden säätö mutta muistanko oikein että Bilsteinissä olisi lyhyempi ulosjousto?
Bilstein Sprint vai Koni sport w124 alle?
Bilstein Sprint vai Koni sport w124 alle?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Bilstein Sprint vai Koni sport w124 alle?
mulle on ainaki kerrottu että koni säädöt tapissa on löysempi mitä sprint ?
Re: Bilstein Sprint vai Koni sport w124 alle?
Konit ovat löysemmät sisäänjoustossa. Ulosjoustossa taas paljon tehokkaampi valmennus ja sehän niissä se säädettävä kohta. Itse tykkäsin enemmän Koneista,mukavat ajaa mutta estivät esim. perän pomppimisen kokonaan. Varmaan makuasia ja miksei jousetkin hieman vaikuta.
Re: Bilstein Sprint vai Koni sport w124 alle?
Kyllähän ne Bilsteinin B8 Sprintit ovat alkuperäisiä lyhyemmät. http://www.bilstein.de/en-uk/products/h ... lstein-b8/" onclick="window.open(this.href);return false;Jube kirjoitti:...muistanko oikein että Bilsteinissä olisi lyhyempi ulosjousto?
Re: Bilstein Sprint vai Koni sport w124 alle?
Niin meinasin siis että Bilstein B8:ssa Koni sporttia lyhyempi ulosjousto?Obnoxio kirjoitti:Kyllähän ne Bilsteinin B8 Sprintit ovat alkuperäisiä lyhyemmät. http://www.bilstein.de/en-uk/products/h ... lstein-b8/" onclick="window.open(this.href);return false;Jube kirjoitti:...muistanko oikein että Bilsteinissä olisi lyhyempi ulosjousto?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Bilstein Sprint vai Koni sport w124 alle?
Ässä hihasta ja Spaxit alle
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Bilstein Sprint vai Koni sport w124 alle?
Taidan nypätä coupesta 15km ajetut Sprintit kun tallissa seisomiseen välttää tavallisetkin iskarit
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Bilstein Sprint vai Koni sport w124 alle?
Onkohan kukaan foorumilainen kokeillut Konin FSD iskareita, pitäisi olla toiminnaltaan saman kaltainen kuin W204:n vakioiskarit ovat eli säätyvät automaattisesti ajo-olosuhteiden mukaan. Olen itse kaavaillut moisiin päivittämistä koska tietyissä tilanteissa takarenkaissa esiintyi 'wheel hoppia' kun käskytti kesärenkailla reilummin.Jube kirjoitti:Taidan nypätä coupesta 15km ajetut Sprintit kun tallissa seisomiseen välttää tavallisetkin iskarit
Daimler konsernin nykyiset tai menneet menopelit:
CLK 500 Elegance -03
Ex W204 C320 CDI 4Matic Avantgarde -07
Ex Jeep Commander CRD -06
Ex E320 CDI Elegance -01
Ex E320 Elegance (*sniff* M104) -96
CLK 500 Elegance -03
Ex W204 C320 CDI 4Matic Avantgarde -07
Ex Jeep Commander CRD -06
Ex E320 CDI Elegance -01
Ex E320 Elegance (*sniff* M104) -96