Miksi?Lipsanen kirjoitti:Mä olisin jättänyt ton yhdenvaimentimen pois mistä ei virtaa suoraan läpi
Kaikki nuo on läpivirtaavia pönttöjä
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Miksi?Lipsanen kirjoitti:Mä olisin jättänyt ton yhdenvaimentimen pois mistä ei virtaa suoraan läpi
yks pönttö näyttää siltä että putket on eri reunoissa päädyissä, se oli sitten optinen harhaJube kirjoitti:Miksi?Lipsanen kirjoitti:Mä olisin jättänyt ton yhdenvaimentimen pois mistä ei virtaa suoraan läpi
Kaikki nuo on läpivirtaavia pönttöjä
Juu eihän se halpaa ole mutta toisaalta huonostikkaan ei kannata tehdä eikä paskoilla osilla rakentaapera8x kirjoitti:hyvän näköstä tulee! eikä varmastikkaan ihan halpaa harrastamista. hieno katsoa rakentamista, kun budjetti ei ole jarruttelemassa liikoja.
Juu kyllä se optinen harha oliLipsanen kirjoitti:Yks pönttö näyttää siltä että putket on eri reunoissa päädyissä, se oli sitten optinen harha
Ei mitenkään vittuiluna, mutta miksi sinne pitää jättää joku surkee mersun manuaali? Se on varmasti se sulake. Jos kerran yritetään kunnolla tehdä niin miksei vaikka bemarin 6lovista yms?Jube kirjoitti:Juu eihän se halpaa ole mutta toisaalta huonostikkaan ei kannata tehdä eikä paskoilla osilla rakentaapera8x kirjoitti:hyvän näköstä tulee! eikä varmastikkaan ihan halpaa harrastamista. hieno katsoa rakentamista, kun budjetti ei ole jarruttelemassa liikoja.![]()
Tässä on tarkoitus tehdä hyvä ST tekniikka hyvään koriin ilman kompromisseja ja patentteja, katsotaan päästäänkö päämäärään?
Mersun ZF tulee siksi että alkuperäinen nopeusmittari toimii normaalisti vaijerilla, jos se hajoaa niin sitten pohditaan tilannetta ja vaihtoehtoja uudelleen?Sultzi kirjoitti:Ei mitenkään vittuiluna, mutta miksi sinne pitää jättää joku surkee mersun manuaali? Se on varmasti se sulake. Jos kerran yritetään kunnolla tehdä niin miksei vaikka bemarin 6-lovista?Jube kirjoitti:Juu eihän se halpaa ole mutta toisaalta huonostikkaan ei kannata tehdä eikä paskoilla osilla rakentaapera8x kirjoitti:hyvän näköstä tulee! eikä varmastikkaan ihan halpaa harrastamista. hieno katsoa rakentamista, kun budjetti ei ole jarruttelemassa liikoja.![]()
Tässä on tarkoitus tehdä hyvä ST tekniikka hyvään koriin ilman kompromisseja ja patentteja, katsotaan päästäänkö päämäärään?
Vakajat, jarrut, perä ja laatikko puuttuu vielä kun tuntuu että mistään ei löydy järkevästi 300E-24 manuaalia osienluovuttajaksipera8x kirjoitti:mikäs loota tässä olikaan? en jaksa kahlata koko topikkia läpi uudestaan.![]()
300E-24 orkkis perävälitys on 3,27, että ei kai tuo 3,42:lla kovin huuda, vai onko 300E-24:ssa kierrokset alunperin lähellä kolmea tonnia satasessa ?xr kirjoitti:2,87 laittaisin jos vähänkään puhutaan käyttöautosta ei oo häävi ajaa matkaajoa kun kone huutaa 3000 kierrosta
Joo yritti sönköttää että teräspunos teflon letkusta pitäisi tehdä mutta sanoin määrätietoisella äänellä että 1/4" hydrauliikkaletkua 80cm 90 asteen kulmapäillä!pera8x kirjoitti:tekikös noi hiflexillä mukisematta sulle ton ahtimen öljyletkun? mulla ei suostuneet tampereen hiflexillä tekeen, kun sanoin, että turbon öljynkierrolle tarvis letkun pätkän. jotakin mutisivat, ettei ota sitä riskiä, jos menee poikki, tai liitos vuotaa ja ruiskuttaa kuumaan pakosarjaan öljyt auto palaa ja kaikki kuolee..
Tuskin liiaksi asti huutaa, manuaalivaihteisessa 300-24 farkussa on vakiona tuo 3,42 ja sellaisesta tulee voimansiirto!dealer kirjoitti:300E-24 orkkis perävälitys on 3,27, että ei kai tuo 3,42:lla kovin huuda, vai onko 300E-24:ssa kierrokset alunperin lähellä kolmea tonnia satasessa ?xr kirjoitti:2,87 laittaisin jos vähänkään puhutaan käyttöautosta ei oo häävi ajaa matkaajoa kun kone huutaa 3000 kierrosta
pera8x kirjoitti:tekikös noi hiflexillä mukisematta sulle ton ahtimen öljyletkun? mulla ei suostuneet tampereen hiflexillä tekeen, kun sanoin, että turbon öljynkierrolle tarvis letkun pätkän. jotakin mutisivat, ettei ota sitä riskiä, jos menee poikki, tai liitos vuotaa ja ruiskuttaa kuumaan pakosarjaan öljyt auto palaa ja kaikki kuolee..