Jerppis kirjoitti:Näyttää hyvältä, Räsäset ne vaan sopii tenavaan! Tuolla korkeudella saisi olla kyllä vähän leveemmät kumit, katoavat vähän kaareen. Tosin jos madallat vielä pikkuisen, niin no problem. Takavalotkaan ei oo mun mieleen, mutta itsellehän näitä tehdään.
Mitä venykumeihin tulee, niin en ole koskaan kuullut että rengas pullahtaisi vanteelta pois, sen takia että se olisi liian kapea vanteelle. En siis väitä etteikö näin olisi joskus käynyt. Venykumeja näkee myös yhä enemmän maailmalla pyörivissä rata-autossa, voisin kuvitella että rengas saa rasitusta radalla hieman enemmän kuin liikenteessä . Mitä laillisuuteen tulee, niin ainakin Nankangilta saa hyväksyntä todistuksia 0.5" leveämmälle vanteelle kun STRO:n suositus. Ei se tosin sitä muuta, että suurin osa niistä on laittomia, mutta mitään hengenvaaraa ne eivät kyllä aiheuta.
[ http://i58.tinypic.com/1mj7.jpg ]
Edessä ei edes 205 mahtunut pyörimään kunnolla, mankeli kaarista en tykkää, kuten sanottu katsastuksen jäljeen nipistetään stance kohilleen, keväällä saattaisin tarvita mankelia, otan ne "pokkaukset" pois kaarista. Itsekään en ole kuullut, että venykumi olisi lähtenyt irti, mutta kai kaikki on mahdollista
Siisti projekti kyllä! Auto omaan silmään kyllä hyvin onnistunut, ainut ehkä vilkkuja/takavaloo vois miettii vielä Tosta venykumista vielä, tän kesän speedpartyissä jollain ainakin pullahti rengas vanteelta irti Tais olla jotain 200kilsaa vauhtiiku rengas irtos joten, ainaski kovassa vauhdissa ei taida toimi kovin hyvin...
esprit180 kirjoitti:Siisti projekti kyllä! Auto omaan silmään kyllä hyvin onnistunut, ainut ehkä vilkkuja/takavaloo vois miettii vielä Tosta venykumista vielä, tän kesän speedpartyissä jollain ainakin pullahti rengas vanteelta irti Tais olla jotain 200kilsaa vauhtiiku rengas irtos joten, ainaski kovassa vauhdissa ei taida toimi kovin hyvin...
kiitos!, ihmetellään sitä renkaan lähtöä sitten, jos lähtee, ei toinna päätä vaivata tollasilla
esprit180 kirjoitti:tän kesän speedpartyissä jollain ainakin pullahti rengas vanteelta irti Tais olla jotain 200kilsaa vauhtiiku rengas irtos joten, ainaski kovassa vauhdissa ei taida toimi kovin hyvin...
Oliko tämä?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Huomenna yritetään leimalle, tuli tos funtsailtuu, että miksipä en katsastaisi nyt syksyllä, kun autokin tossa vaiheessa. Seisonnassahan tää auto on, mut pariks päiväks otetaa käyttöön, että ehtii myös käydä aurauskulmat säädättämässä. Mitäs raati mieltä napsahtaako leima paperiin
Hieno prokkis sinulla. 11/10p. Mutta, Auton maalaaminen on jalotaito. "Harraste maalarit" tekee pinnat ja hiovat sitten pinnan auki ja vielä hiovat lisää saadakseen sileän/kiiltävän pinnan. Eli suojaavat kerrokset "tapettiin". Auto pitää maalata niin, että mylly-koneet voi jättää motonettiin!!! Valuman korjauksen ymmärrän ,mutta ei kandee ottaa "hernettä neniin". Jos tulee kesä harraste,suosittelen ns.nano-pinnoitus käsittelyn. Suojaa ainakin auringon UV.ltä. T.AP
AP-race/lake kirjoitti:Hieno prokkis sinulla. 11/10p. Mutta, Auton maalaaminen on jalotaito. "Harraste maalarit" tekee pinnat ja hiovat sitten pinnan auki ja vielä hiovat lisää saadakseen sileän/kiiltävän pinnan. Eli suojaavat kerrokset "tapettiin". Auto pitää maalata niin, että mylly-koneet voi jättää motonettiin!!! Valuman korjauksen ymmärrän ,mutta ei kandee ottaa "hernettä neniin". Jos tulee kesä harraste,suosittelen ns.nano-pinnoitus käsittelyn. Suojaa ainakin auringon UV.ltä. T.AP
Kiitos!, eka auto jonka maalasin, joten en voi olla kuin tyytyväinen, tosi kevyt "aplari" tuli, mutta on kai ns. mahdoton lähteä vetämään täysin priimaa näin kylmiltään. Aplarihan sai kyytiä vesihionnassa ja myllytyksessä, joten se minulle välttää. Toki seuraavissa projekteissa voisi asiat tehdä toisin ja tavoitella täysin priimaa maalipintaa itse ruiskulla, kun nyt on jo jonkinmoinen kokemus Vkloppuna olisi tarkotus heittää kovavaha pintaan.
En moiti sinua. Jostain sitä pitää aloitaa/ kokeilla. Kovavaha vaan pintaan, sit kun maalipinta on todellakin kuivunut. PS. Jos työnjälki tulee olemaan samaa tulevaisuudessa? Sinulta ei työt lopu. T. AP
Viimeksi muokannut AP-race/lake, Ma 01.09.2014 21:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
AP-race/lake kirjoitti:En moiti sinua. Jostain sitä pitää aloitaa/ kokeilla. Kovavaha vaan pintaan, sit kun maalipinta on todellakin kuivunut. PS. Jos työnjälki tulee olemaan samaa tulevaisuudessa? Sinulta ei työt lopu. T. AP
Näinhän se on, jostainhan se on alotettava, kun tätä intoakin riittää! Onhan tuota autoa kieltämättä ihmiset tullu suu auki ihmettelemään
Ei nyt perskutti. Kaikki olikin jo liiankin hyvin. Lähdin tossa vähä aika sitten viemään autoa talliin, mutta auto ei lähde käyntiin. Starttaa kyllä paremmin kun hyvin ja lupaileekin ja pysyy ehkä max. 1sekunnin käynnissä. Sytytystulpat ja virranjakajaa tuli katottua näin ensiapuna, mutta ei. Mistähän tää on möksähtänyt, siis suoraan ajosta jätettiin tuohon ja toimi ku unelma. Onko kellekään sattunut samanmoista? Eihän tässä muuten mitään kiirettä, mutta keskiviikkona varattu aika aurauskulmien säätöön, eli nyt pikaisia vastauksia!!
Tätä on tullu seurailtua alusta lähtien. Hienoa työtä olet tehnyt ja hattua nostan, vaikka rengastus ja takavalovalinnat ei omaa silmää miellyttäkkään.
Jokainen tekee omanmaun mukaan, enkä näe tarvetta alkaa valittamaan tekemistäsi valinnoista, onhan noita valittajia jo tässäkin ketjussa nähty
Muista. "Teemasi" on mitä parhain. Mutta. Täytyy myöntää,että venykumi stailaus sopii tiettyihin korimalleihin ,vanteista puhumattakaan. Jos saan pyytää ,niin seuraava rengas-sarja pikkasen leveenpänä? Jos ajettavuutta noilla vanteilla haluat parantaa??? Niin leevee rengas ja EVO2 levikesarja!!! T.AP
Viimeksi muokannut AP-race/lake, Ma 01.09.2014 23:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
petri kirjoitti:Tätä on tullu seurailtua alusta lähtien. Hienoa työtä olet tehnyt ja hattua nostan, vaikka rengastus ja takavalovalinnat ei omaa silmää miellyttäkkään.
Jokainen tekee omanmaun mukaan, enkä näe tarvetta alkaa valittamaan tekemistäsi valinnoista, onhan noita valittajia jo tässäkin ketjussa nähty
Kiitos!, kiva jos on ollut sen verta kiinostava topic
tenava92 kirjoitti:Ei nyt perskutti. Kaikki olikin jo liiankin hyvin. Lähdin tossa vähä aika sitten viemään autoa talliin, mutta auto ei lähde käyntiin. Starttaa kyllä paremmin kun hyvin ja lupaileekin ja pysyy ehkä max. 1sekunnin käynnissä. Sytytystulpat ja virranjakajaa tuli katottua näin ensiapuna, mutta ei. Mistähän tää on möksähtänyt, siis suoraan ajosta jätettiin tuohon ja toimi ku unelma. Onko kellekään sattunut samanmoista? Eihän tässä muuten mitään kiirettä, mutta keskiviikkona varattu aika aurauskulmien säätöön, eli nyt pikaisia vastauksia!!
tenava92 kirjoitti:Ei nyt perskutti. Kaikki olikin jo liiankin hyvin. Lähdin tossa vähä aika sitten viemään autoa talliin, mutta auto ei lähde käyntiin. Starttaa kyllä paremmin kun hyvin ja lupaileekin ja pysyy ehkä max. 1sekunnin käynnissä. Sytytystulpat ja virranjakajaa tuli katottua näin ensiapuna, mutta ei. Mistähän tää on möksähtänyt, siis suoraan ajosta jätettiin tuohon ja toimi ku unelma. Onko kellekään sattunut samanmoista? Eihän tässä muuten mitään kiirettä, mutta keskiviikkona varattu aika aurauskulmien säätöön, eli nyt pikaisia vastauksia!!
Tutki imusarjan alta letkut, vaikuttaisi että sieltä olis lisäilmaluistilta tuleva letku irronnut. Sinne ei oikeen näe mistään, mut käsikopelolla etsimään irtonaista letkua.
tenava92 kirjoitti:Ei nyt perskutti. Kaikki olikin jo liiankin hyvin. Lähdin tossa vähä aika sitten viemään autoa talliin, mutta auto ei lähde käyntiin. Starttaa kyllä paremmin kun hyvin ja lupaileekin ja pysyy ehkä max. 1sekunnin käynnissä. Sytytystulpat ja virranjakajaa tuli katottua näin ensiapuna, mutta ei. Mistähän tää on möksähtänyt, siis suoraan ajosta jätettiin tuohon ja toimi ku unelma. Onko kellekään sattunut samanmoista? Eihän tässä muuten mitään kiirettä, mutta keskiviikkona varattu aika aurauskulmien säätöön, eli nyt pikaisia vastauksia!!
Tutki imusarjan alta letkut, vaikuttaisi että sieltä olis lisäilmaluistilta tuleva letku irronnut. Sinne ei oikeen näe mistään, mut käsikopelolla etsimään irtonaista letkua.
Edittiä. Eeki oli nopeampi.
EeKi kirjoitti:Katos piruuttai ilma/bensajakajan alta se kuminen letku. Monella tuo ollut irti ja samanmoiset oireet.
Virranjakajasta pyörijä?
Tuli kyseinen letku irrotettua projektin alkuvaiheessa, jospa se ei mennytkään sillon kunnolla kiinni, täytyypä heti aamusta tsekata se!
Nyt auto käyttäytyy niikuin pitääkin, menee kuin juna. Taakse tuli kevyt 3 asteen camber. Näänköhän minä harhoja, mutta aivan kun auto olis tippunut alemmas tuossa n.100km ajelulla