Eli saimme uuden kolmipuolahirviövannemiehen, entisestä onkin jo 9 vuotta aikaa . No hitto tää topikki lähti nyt heti sivuraiteelle.
Mutta lisää kuvia kehiin muilta. Täällä Lappeenrannassa on yksi klubilainen joka halajaa 500 SL:ää. Pitäs vaan olla hyvä sekä halpa samanaikaisesti ja me ollaan yritetty tolkuttaa että silloin hänen pitää ostaa kaksi autoa
EDIT sehän oli kolmipuolahirviövannemies eli lyhyemmin HVM
Viimeksi muokannut karra, Ma 01.09.2014 11:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
No nappasin kuvan tosta "Routakiilastakin" kun ohi kävelin. Tehdäänpä pikku päivitys tähän viestiin. Tänään 3.9. suoritin kesän viimeisen ajon ilman kattoa ja puin sen jälkeen "tytön" talvipukuun. Joten laitetaan nyt kuvia niistäkin.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut A, Ke 03.09.2014 18:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tässä mun vm96 SL320. Olisi kiva lukea tietoja / juttuja autoista joten laitan omia speksejä:
Tehdas(lisä)varusteina mm: Xenonit, Panoraama katto, takapenkit, 18" AMG vanteet. Olen autoa laittanut 5k€:lla 3 vuodessa ja viimeisin oli keväällä vaihdettu rättikatto. Nyt (tämäkin) auto on 'kuin uusi'!
Tässäpä oma lelu. Kuva viime kesältä, kun ei ole malttanut tänä vuonna kuvia räpsiä. Ei kellään sattuisi lojumaan nurkissa tähän vuosimalliin kuuluvia takavaloja? Joku ruoja laittanut tuoreemman faceliftin lasit...
karra kirjoitti:Jumalautsi mikä väricombo! On sitten tyylikäs
Jep. Itsekin aloin vähän himoitsemaan nimenomaan tuota kyseistä yksilöä... Noo, onneksi ei liene myynnissä, eikä sen koommin olisi valuuttaakaan vapaana moiseen, mutta joku fetissi mulla on noihin vaaleisiin sisustoihin ja tummaan ulkoväriin yhdistelmänä .
karra kirjoitti:Jumalautsi mikä väricombo! On sitten tyylikäs
Jep. Itsekin aloin vähän himoitsemaan nimenomaan tuota kyseistä yksilöä... Noo, onneksi ei liene myynnissä, eikä sen koommin olisi valuuttaakaan vapaana moiseen, mutta joku fetissi mulla on noihin vaaleisiin sisustoihin ja tummaan ulkoväriin yhdistelmänä .
R129 on hienosti suunniteltu malli, kestävä, halpa ylläpitää ja erittäin mukava ajella. Suorituskykykin on tällä suoralla kutosella yllättävän hyvä. Parin vuoden seuraamisen aikana, priimojen vm96 (ja uudempien) SL320 R129:n hinnat on mobilessa olleet tasaisessa nousussa. Nyt kallein kolkutteleee 40K€:n hintaa.
Summa summarium: en yhtään ihmettelisi jos minulla olisi tämä auto vielä 15 vuoden päästä jossain arkistoituna, jos en sitä jaksaisi enään päivittäin ulkoiluttaa.
Itsekin ostin omani sillä ajatuksella että kunnostan pikkuhiljaa täydelliseksi ja ajelen sillä sitten vuosia. Jos joskus kyllästyy niin laitan talliin piiloon
R129 300SL vm-92
Ex- C124 230ce vm-89
Mielipiteeni on selvä, joten älä sekoita minua tosiasioilla!
Tuossahan tuo oma päristin syyskuteet päällä. Kuva otettu juuri bilstein B12 kitin asennuksen jälkeen. Vuosimalli on -90 ja 5l v8 liikuttaa, ilman ASR:ää.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Siinäpä oma 500SL vm.90 Autolla ajettu 180tkm (täydellinen huoltokirja alusta saakka) ja muutamalla harvinaisemmalla varusteella esim. hydraulinen ADS-aktiivijousitus, Beckerin puhelin ja soitin soundsysteemillä. auto on 2+2 paikkainen.
Vanteet saisivat olla kyllä vähän fiksummat. Vanteita lukuunottamatta ihan orggis.
W114 250CE -70
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
Arto S kirjoitti:Siinäpä oma 500SL vm.90 Autolla ajettu 180tkm (täydellinen huoltokirja alusta saakka) ja muutamalla harvinaisemmalla varusteella esim. hydraulinen ADS-aktiivijousitus, Beckerin puhelin ja soitin soundsysteemillä. auto on 2+2 paikkainen.
Moi Arto! Siisti auto, pl vanteet no onhan nekin ihan komeet, ei pahat mutta pitäs saada kontrastia.
Hei kerro lisää tuosta ADS jousituksesta tai jos täällä on topikki missä sellaisesta puhutaan niin ohjaa minut sinne ihan mielenkiinnosta.
Arto S kirjoitti:Siinäpä oma 500SL vm.90 Autolla ajettu 180tkm (täydellinen huoltokirja alusta saakka) ja muutamalla harvinaisemmalla varusteella esim. hydraulinen ADS-aktiivijousitus, Beckerin puhelin ja soitin soundsysteemillä. auto on 2+2 paikkainen.
Moi Arto! Siisti auto, pl vanteet no onhan nekin ihan komeet, ei pahat mutta pitäs saada kontrastia.
Hei kerro lisää tuosta ADS jousituksesta tai jos täällä on topikki missä sellaisesta puhutaan niin ohjaa minut sinne ihan mielenkiinnosta.
Toivottavasti pääset Jyväskylään lokakussa
No moi ja kiitos! Eipä tuosta ADS jousituksesta paljoa ole tietoa tällä näkynyt. Elikkä hydraullisesti toimii ja säätyy ajon mukaan esim. auto laskee 15 mm alemmas kun 120 km/t ylityy. Myös napista saa valita mukavuus tai sport asetuksen. Sport asetuksella alusta muttu tosi jämäkäksi myös maavaran korotuskin onnistuu 30 mm huonoilla teillä ajettaessa napista. Vähän niinkuin airmatic ilma jousitus, mutta tämä on todeutettu hydrauli-iskunvaimintimilla ja on paljon toimintavarmempi
Kyllä Jyväskylään ollaan kovasti tulossa
W114 250CE -70
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
Mites kun näissä tuo kovakatto pistetään paikalleen, niin puretaanko kangaskatto kokonaan pois vai minkälainen systeemi tuo on?
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99