Elikkäs elikkäs mul on tollanen w210 230 -96 joka ei ensinnäkää starttaa enää avaimesta, mulle väitetään että virtalukon pohja ois paskana/väljä, mutta voiko se olla k40 rele joka tota tekis ku tuntus et vähä aaltoilee kierrokset välillä(näkyykö vikakoodeis tämä?)?
Ja sitten siinä on toinenkin ongelma, jos auto seisoo yli 10minuuttia mutta alle 2tuntia niin se ei käynnisty jos kääntää avaimesta virrat päälle, vaan siinä pitää laittaa virrat päälle, virrat pois ja takas päälle että käynnistyy.
Mistäpä tälläinen voisi johtua?
w210 käynnistys ongelmat
Re: w210 käynnistys ongelmat
Mulla ainakin virtalukko temppuili just tolleen että virta päälle ja pois...sitten vasta starttaus...voi olla likainen lukupää siellä sisällä...kaipa tämä on sähköisellä vai linkku avaimella oleva?
Etsipä hakusanoilla sähköinen virtalukko..korjaus.
T
Etsipä hakusanoilla sähköinen virtalukko..korjaus.
T
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w210 käynnistys ongelmat
Mul on linkku avain.
Re: w210 käynnistys ongelmat
Ei kellää oo ikinä ollu tällästä vikaa?? Kysympä täs samalla että missä sijaitsee jäähytysnesteen tason anturi? Ja voiko täysin tyhjällä (automaatti) ilmastoinnin kompuralla ajaa senttiäkään? Meinaan et ei oo öljyä ei kylmäainetta linjoissa(kompurassa tieten öljyt).
Re: w210 käynnistys ongelmat
Paisuntasäiliössä jäähdytysnesteen tasoanturi.danlig kirjoitti:Ei kellää oo ikinä ollu tällästä vikaa?? Kysympä täs samalla että missä sijaitsee jäähytysnesteen tason anturi? Ja voiko täysin tyhjällä (automaatti) ilmastoinnin kompuralla ajaa senttiäkään? Meinaan et ei oo öljyä ei kylmäainetta linjoissa(kompurassa tieten öljyt).
Voi ajaa ilman kylmäaineita, koska kompressori ei käynnisty ilman kymäainetta.
+358 18B8FE99