w220 ässää ostamassa..
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 372
- Liittynyt: Pe 11.12.2009 22:48
w220 ässää ostamassa..
Moi! Pitkästä aikaa foorumilla taas..vanha w126 ässä on väistynyt ja kipinä olisi syttynyt taas.. minkälaisia kokemuksia ja mahdollisia vinkkejä annatte tuolle w220 koriselle s500 ostoa varten..
Tuossa lähettyvillä olisi 2000 vuosimallin s500 karvan yli 100tkm ajettu..
Onko muuta huomioitavaa kuin ilmajousituksen(?) mahdolliset viat..
Tuossa lähettyvillä olisi 2000 vuosimallin s500 karvan yli 100tkm ajettu..
Onko muuta huomioitavaa kuin ilmajousituksen(?) mahdolliset viat..
Re: w220 ässää ostamassa..
Tuolla alkuun lukemista: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... %C3%A4y%2A" onclick="window.open(this.href);return false;
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 372
- Liittynyt: Pe 11.12.2009 22:48
Re: w220 ässää ostamassa..
No joo..eihän siinä sen kummempia oireita löydy kuin muistakaan autoista..airmatic se varmaan kantsii huolella tsekata..niin ja ne kaikki sähkölaitteet..
itsellä aika vähän kilometrejä vuodessa,n.10tkm,niin kulutuksella ei ole merkitystä,pääasia että kyyti on hyvä ja mielellään auto myös toimisi varusteiden osalta moitteetta.
itsellä aika vähän kilometrejä vuodessa,n.10tkm,niin kulutuksella ei ole merkitystä,pääasia että kyyti on hyvä ja mielellään auto myös toimisi varusteiden osalta moitteetta.
Re: w220 ässää ostamassa..
Kai se tarvitsee itsekkin tätä kommentoida, kun tavaksi ottanut laittaa viestiä, kun puhe on W220:sta
Tässä pari linkkiä, tuon Esan laittaman lisäksi, jossa asiaa käsitellään:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 3&t=149758" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 8&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuossa mainitsemassasi autossa noi kilometrit on niin vähäiset, että väkisinkin hintaan vaikuttaa. Niille toivottavasti on jotain todisteitakin olemassa. Lähinnä täydellinen huoltokirja, eikä mitään tarkistettu starilla höpötystä. Tai sitten jos hinta on sopiva, niin ei ne kilometrit kaikkea merkitse, omassa ensimmäisessä S500 oli myynti hetkellä 350 tkm mittarissa.
Airmaticcia (Onhan autossa Airmatic, eikä ABC?) on aika hankala sen enempää tutkia, jos ei mitään suoranaista auton laskemista näy, mutta tässäkin tapauksessa sitä pitäisi tutkia yön yli, joten hankala on. Tai jos kompura huutaa kokoajan, kun auto käynnissä. Nyt en sitten osaa sanoakkaan, miten vanhat iskarit noilla kilometreillä hajoilee, kun ikää on kuitenkin takana jo kiitettävästi, vaikkei kilometrejä olekkaan paljoa. Parhaiten on kestänyt tuossa nykyisessä S320 bensa -99:ssä Airmaticin osat, etuiskarit on alkuperäiset ja mittarissa 240 tkm, takaiskarit meni juuri tuossa 220 tkm kohdalla vaihtoon. Auto voi vaikka pariviikkoa seistä, eikä laske mihinkään.
Jos et vielä saanut tarpeeksi luettavaa, niin selaileppa tuo ramin ketju: http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Eipä siinä sitten muuta kuin haet sen auton kotiin sieltä!
Tässä pari linkkiä, tuon Esan laittaman lisäksi, jossa asiaa käsitellään:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 3&t=149758" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 8&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuossa mainitsemassasi autossa noi kilometrit on niin vähäiset, että väkisinkin hintaan vaikuttaa. Niille toivottavasti on jotain todisteitakin olemassa. Lähinnä täydellinen huoltokirja, eikä mitään tarkistettu starilla höpötystä. Tai sitten jos hinta on sopiva, niin ei ne kilometrit kaikkea merkitse, omassa ensimmäisessä S500 oli myynti hetkellä 350 tkm mittarissa.
Airmaticcia (Onhan autossa Airmatic, eikä ABC?) on aika hankala sen enempää tutkia, jos ei mitään suoranaista auton laskemista näy, mutta tässäkin tapauksessa sitä pitäisi tutkia yön yli, joten hankala on. Tai jos kompura huutaa kokoajan, kun auto käynnissä. Nyt en sitten osaa sanoakkaan, miten vanhat iskarit noilla kilometreillä hajoilee, kun ikää on kuitenkin takana jo kiitettävästi, vaikkei kilometrejä olekkaan paljoa. Parhaiten on kestänyt tuossa nykyisessä S320 bensa -99:ssä Airmaticin osat, etuiskarit on alkuperäiset ja mittarissa 240 tkm, takaiskarit meni juuri tuossa 220 tkm kohdalla vaihtoon. Auto voi vaikka pariviikkoa seistä, eikä laske mihinkään.
Jos et vielä saanut tarpeeksi luettavaa, niin selaileppa tuo ramin ketju: http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Eipä siinä sitten muuta kuin haet sen auton kotiin sieltä!
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 372
- Liittynyt: Pe 11.12.2009 22:48
Re: w220 ässää ostamassa..
hyvä että näitä mahdollisia vikapaikkoja tulee esille topicissa..ainahan se vaan alkaa masentamaan kun lukee heti tyyliin että sähköt on suoraan kuin jostain ladasta! tuo oli sit ihan oma lainaus..
Mut tosiaan w126 oli niin sika hyvä auto ajaa ja helppo huoltoinen et uudempikin ässä kiinnostaa vaikka tietenkään ei voi varsinaisestikaan verrata w220:stä w126:seen..
Katsotaan nyt ens viikon alussa kun alkaa loma et onko se sit "uusi" ässä minun seuraava peli..
Eli tosiaan tuo kapistus kiinnostaisi nettiautossa: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/500/6429568" onclick="window.open(this.href);return false; Mitä mieltä?
Mut tosiaan w126 oli niin sika hyvä auto ajaa ja helppo huoltoinen et uudempikin ässä kiinnostaa vaikka tietenkään ei voi varsinaisestikaan verrata w220:stä w126:seen..
Katsotaan nyt ens viikon alussa kun alkaa loma et onko se sit "uusi" ässä minun seuraava peli..
Eli tosiaan tuo kapistus kiinnostaisi nettiautossa: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/500/6429568" onclick="window.open(this.href);return false; Mitä mieltä?
Re: w220 ässää ostamassa..
Kilometrit varmaankin pitävät paikkansa, jopa ajovalojen kuoret kirkkaat. Mutta kuten noroljan sanoi, aukoton historia oltava. Itse sanoisin ainakin tuosta, ettei pahaJanneVillePetteri kirjoitti:Eli tosiaan tuo kapistus kiinnostaisi nettiautossa: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/500/6429568" onclick="window.open(this.href);return false; Mitä mieltä?
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Re: w220 ässää ostamassa..
On kyllä kuvissa hyväkuntoisen näköinen auto 14 vuotiaaksi
Re: w220 ässää ostamassa..
Kuvissa näyttää kyllä hyvältä. Noi lamppujenlasit näyttää vähän liiankin kirkkailta.
Ihan hyvillä varusteillakin on auto, tossa kantakortti autosta:
https://mega.co.nz/#!uVF3kZLS!Y-J7E99kE ... AKahlUco4A" onclick="window.open(this.href);return false;
Ihan hyvillä varusteillakin on auto, tossa kantakortti autosta:
https://mega.co.nz/#!uVF3kZLS!Y-J7E99kE ... AKahlUco4A" onclick="window.open(this.href);return false;
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 372
- Liittynyt: Pe 11.12.2009 22:48
Re: w220 ässää ostamassa..
Eikös ajovalojen lasit kerro esim tässä tapauksessa kuinka paljon tietä nähnyt tai minkälaisissa olosuhteissa säilytetty..vai sumentuuko ne joka tapauksessa ajan myötä säilytitpä miten tahansa..
Ei ihan täysin tuo saksa taivu,mitä varuste eroja tässä kyseisessä mallissa on ihan "perusmalliin"?
On tuo liike lomalla tämän viikon ja alkuviikolla yritin soittaa mut ei vastannut kukaan,pitää alkuviikosta pirauttaa ja käydä neuvottelemassa hinta kohdalleen eli tuoda ässä kotiin..
Ei ihan täysin tuo saksa taivu,mitä varuste eroja tässä kyseisessä mallissa on ihan "perusmalliin"?
On tuo liike lomalla tämän viikon ja alkuviikolla yritin soittaa mut ei vastannut kukaan,pitää alkuviikosta pirauttaa ja käydä neuvottelemassa hinta kohdalleen eli tuoda ässä kotiin..
Re: w220 ässää ostamassa..
Eiköhän ne valot sumene sekä ajossa että parkissakin, varsinkin jos paljon näkee aurinkoa parkissa. Tuskin niitä on uusiin vaihdettu "myynninedistämiseksi" kun ovat aika kalliita osia mutta mistä tietää ettei niitä ole kiillotettu? Täällä foorumillakin muutama esimerkki kun ihan sumuiset "lasit" on hiottu uutta vastaaviksi. Meinaan vaan että kannattaisi niitä merkkejä ajomäärästä tutkailla vielä muualtakin vaikka ajovalot näyttäisikin uusilta.JanneVillePetteri kirjoitti:Eikös ajovalojen lasit kerro esim tässä tapauksessa kuinka paljon tietä nähnyt tai minkälaisissa olosuhteissa säilytetty..vai sumentuuko ne joka tapauksessa ajan myötä säilytitpä miten tahansa..
Ei ihan täysin tuo saksa taivu,mitä varuste eroja tässä kyseisessä mallissa on ihan "perusmalliin"?
Re: w220 ässää ostamassa..
Hmmm... Kyllä niitä valoja jobbarit vaihtelee. Multakin olisi kiiltävät depot menny autojobbarille, mutten niitä myynyt, kun niiden valossa ei mitään näe, enkä semmoista turvallisuusriskiä halunnut kiertoon laittaa. Olisi ne olleet tietämättömälle myyvemmät, kuin alkuperäiset maitolasit.
Eli umpioista kannattaa katsoa valmistaja. Jos ne on tuuninkia, se kertoo autostakin jo jotain. Ainakin jos ne on depot, ei kuski näe syksyllä mitään.
Jos ne taasen ovat hyväkuntoiset originaalit, niin se on erityisen positiivinen asia
Eli umpioista kannattaa katsoa valmistaja. Jos ne on tuuninkia, se kertoo autostakin jo jotain. Ainakin jos ne on depot, ei kuski näe syksyllä mitään.
Jos ne taasen ovat hyväkuntoiset originaalit, niin se on erityisen positiivinen asia
Re: w220 ässää ostamassa..
Ei muuta kuin starin nokkaan, niin selvää vielä vikakoodienkin laita
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Re: w220 ässää ostamassa..
Näin on. Joitain vikakoodeja tuon ikäisissä yleensä aina löytyy, mutta jos ne ole ns. päällä/vakavia ja ei liity moottoriin ja voimansiirtoon niin rahaa vaan latoo pöytään.
Kannattaa myös lainata kaverilta peugeot alle, jos ei itellä ole, ja mennä sen kanssa autoa ostamaan. Itte vastaavaa ässää Sulan alueella menin pösöllä katsomaan ja kun oikeen myyjä sattui kohdalle, niin aloin hinnasta keskustelemaan. Myyjä katsoi aika hitaasti mun pösöä ja sano heti alkuun,
- Jos et mitään anna vaihdossa, niin otetaan heti pari tonnia hinnasta pois
Kannattaa myös lainata kaverilta peugeot alle, jos ei itellä ole, ja mennä sen kanssa autoa ostamaan. Itte vastaavaa ässää Sulan alueella menin pösöllä katsomaan ja kun oikeen myyjä sattui kohdalle, niin aloin hinnasta keskustelemaan. Myyjä katsoi aika hitaasti mun pösöä ja sano heti alkuun,
- Jos et mitään anna vaihdossa, niin otetaan heti pari tonnia hinnasta pois
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 372
- Liittynyt: Pe 11.12.2009 22:48
Re: w220 ässää ostamassa..
Aivan..kyllä sitä sen verran on autoja tullut osteltua matkan varrella et eiköhän tuosta selviä onko oikeasti tuon 100tkm ajettu vai muutama enemmän..
Missäköhän olisi lähin star millä pääsisi koodit lukemaan? Tosiaan autohan on Äänekoskella et tuskin siellä ainakaan löytyy testeriä..Jyväskylä? Varmaan onnistuu neuvotella liikkeen kanssa takuuehdoista jos löytyy/ei löydy mitään vakavampaa koodia..lähinnä ajattelin et jos kaupat syntyy niin ainakin sit piuhan päässä pitänee käyttää..
Juu ei tässä paljoa enempää voi spekuloida ennenkuin näkee livenä millainen kunto on..
Toivottavasti saisi hinnassakin vähän vastakaikua alaspäin..
Mutta ensi viikon alussa olen viisaampi kun liike on avoinna ja saan vekseliä pankilta..
Palaan asiaan..
Missäköhän olisi lähin star millä pääsisi koodit lukemaan? Tosiaan autohan on Äänekoskella et tuskin siellä ainakaan löytyy testeriä..Jyväskylä? Varmaan onnistuu neuvotella liikkeen kanssa takuuehdoista jos löytyy/ei löydy mitään vakavampaa koodia..lähinnä ajattelin et jos kaupat syntyy niin ainakin sit piuhan päässä pitänee käyttää..
Juu ei tässä paljoa enempää voi spekuloida ennenkuin näkee livenä millainen kunto on..
Toivottavasti saisi hinnassakin vähän vastakaikua alaspäin..
Mutta ensi viikon alussa olen viisaampi kun liike on avoinna ja saan vekseliä pankilta..
Palaan asiaan..
Re: w220 ässää ostamassa..
Jyväskylän ja Äänekosken väliltä löytyy ainakin viisi foorumilaista jolla Star. Voin laittaa vaikka YV:llä vinkkiä. Muutkin alueelta voivat ilmoittautua, en varmasti tunne kaikkia sieltä.JanneVillePetteri kirjoitti:
Missäköhän olisi lähin star millä pääsisi koodit lukemaan? Tosiaan autohan on Äänekoskella et tuskin siellä ainakaan löytyy testeriä..Jyväskylä?
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 372
- Liittynyt: Pe 11.12.2009 22:48
Re: w220 ässää ostamassa..
No nyt sain liikkeeseen yhteyden kun lomilta palasivat,eli alustavasti kyselin taustaa autosta..
6vuotta sitten Saksasta tuotu,omistaja paikallinen iäkkäämpi mies,ajoi 6 vuoden aikana n.15tkm vain kesäajoa yleensä juhannuksena ja loppuaika vuodesta pukkien päällä lämpimässä tallissa..
ajovalot ovat alkuperäiset ja kunto on kuulemma erityisen siisti.
Niin on kuulemma tarkistettu ajokilometrit starilla kun on Saksasta tuotu ja huoltohistoria löytyy kirjasta..
Huomenna on vekselinhaku pankilta niin sit pääsenkin käymään liikkeellä hieromassa kauppoja..
6vuotta sitten Saksasta tuotu,omistaja paikallinen iäkkäämpi mies,ajoi 6 vuoden aikana n.15tkm vain kesäajoa yleensä juhannuksena ja loppuaika vuodesta pukkien päällä lämpimässä tallissa..
ajovalot ovat alkuperäiset ja kunto on kuulemma erityisen siisti.
Niin on kuulemma tarkistettu ajokilometrit starilla kun on Saksasta tuotu ja huoltohistoria löytyy kirjasta..
Huomenna on vekselinhaku pankilta niin sit pääsenkin käymään liikkeellä hieromassa kauppoja..
Re: w220 ässää ostamassa..
Miksi tarkistaa Starilla kun kilometrilukema näkyy siitä mittaristakin? Todellinen ajomäärä kun kuitenkin pitää tarkistaa perinteisillä menetelmillä (pois lukien laiskimmat kilometriväärennykset). En ota kantaa kyseisen auton kilometrilukemaan mutta itse ottaisin mieluummin liikkeen allekirjoittaman todistuksen ajokilometreistä kuin viittauksen Star-testiin. Jos/kun kilometrit kohdallaan niin eihän ole mitään ongelmaa kirjoittaa sitä lappusta.JanneVillePetteri kirjoitti:
Niin on kuulemma tarkistettu ajokilometrit starilla kun on Saksasta tuotu ja huoltohistoria löytyy kirjasta..
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 372
- Liittynyt: Pe 11.12.2009 22:48
Re: w220 ässää ostamassa..
totta..ei liikkeellä varmaan ole ongelmaa kirjoittaa "takuutodistusta" kilometrien paikkaansa pitävyydestä..kysäisen asiaa huomenna.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 72
- Liittynyt: Ke 02.07.2014 19:09
Re: w220 ässää ostamassa..
Tangoprinssillä on näköjään nätti mese myynnissä!
Re: w220 ässää ostamassa..
Huoltokirja on varmaan ihan kohillaan siihen asti, kun on tuotu suomeen, toivottavasti. Mutta 15 tkm ja 6 vuotta, niin siitä ajasta voi olla vähän mahdoton olla mitään selvää näyttöä. Tietty voihan siitä olla, mutta eihän toi ole kuin yksi öljynvaihtoväli. Jos taas tunnollisesti on vaihtanut jokavuosi öljyt autoon kilometreistä huolimatta tai muuta remppaa tenhyt, niin voihan siitä jotain dokumenttiä olla. Toisekseen miksi se liike on "tarkastanut" kilometrit starilla, jos kaiki paperit olisi täydellisesti kunnossa (E: Jaa ne kilometrit olikin "tarkastettu" maahantuonnonyhteydessä, eikä nyt?). En tiedä luottaako noi liikkeet oikeasti siihen starin näyttämiin lukemiin, vai onko se vaan myyntikikka. Luulisi niidenkin tietävän, että sen lukeman voi kyllä muuttaa ihan miksivaan näkymään starillakin.
Joku tonni, tossa varmaan on tuota kilometrivähyyslisää, muttei ne tosiaan kaikkea merkitse. Ikää vaan on sen verran, että kyllä sieltä vanhuuttaakin rupeaa osia hajoilemaan. Kuvista kuskinpenkki näyttää ainakin ehjältä, toki luonnossa en ole nähnyt. Itsellä kokemusta lähinnä tuosta "harmaasta" W220:n sisustuksesta ja siitä näkyy kyllä kilometrit kovin selvästi. Jotenkin epäilisin, että tuossa toisessakin vaaleassa näkyy. Musta taas on kestänyt kilometrejä huomattavasti paremmin. Noi valojenlasit näyttää, kyllä edelleen omaan silmään kiilloteiltu/hiotuilta (jos kerta ovat alkupeäiset), mutta eipä sekään niin iso asia ole. Kokonaisuus ratkaisee.
Noi Airmaticin iskarit eivät kyllä tykkää seisomisestakaan, ainakaan, jos autossa ei ole virtaa ja se pääsee lakemaan tonttiin. En kyllä tarkemmin tiedä miksi, voisi olla, että kun se pussukka siellä makaa "väärässä" asennossa pitkään, niin ottaa sitä itseensä. Toki jos on ollut pukkien päällä se auttanee asiaan, näin itsekin nykyään säilytän noita autoja, jotka seisoo pitkään.
Jos auto on noin hyvässä kunnossa mitä kuvissa näyttää ja siinä olisi vaikka 250 tkm mittarissa, olisi käypä hinta varmaan, jotain 8000-10000e (Oma karkea arvio, muut voivat olla erimieltä ihan vapaasti.), nyt joudut miettimään paljon olet valmis maksamaan vähistä kilometreistä extraa
E: Huoltokirjasta vielä, niin omalla S600 -03 on ajettu 139 tkm ja jos katson Mittaristosta starilla ASSYST tiedot on siellä öljynvaihtoja suoritettu 8 kpl ja jos nämä olisi vain kirjoitettu huoltokirjaan, en siihen luottaisi kyllä tippaakaan. Tuosta kun löytyy 10 kpl A4-sivua huolto/korjaus tietoja maahantuojan tietokannasta tulostettuna, hintoineen ja kilometreineen, näyttää se omaan silmään huomattavasti luotettavammalta. Tosin tuollainen määrä vaihdettuja osia noille kilometreille (Huollot/varaosat maksaneet n. 20 000e) kertonee jotain auton laadusta tai huonosta yksilöstä
Joku tonni, tossa varmaan on tuota kilometrivähyyslisää, muttei ne tosiaan kaikkea merkitse. Ikää vaan on sen verran, että kyllä sieltä vanhuuttaakin rupeaa osia hajoilemaan. Kuvista kuskinpenkki näyttää ainakin ehjältä, toki luonnossa en ole nähnyt. Itsellä kokemusta lähinnä tuosta "harmaasta" W220:n sisustuksesta ja siitä näkyy kyllä kilometrit kovin selvästi. Jotenkin epäilisin, että tuossa toisessakin vaaleassa näkyy. Musta taas on kestänyt kilometrejä huomattavasti paremmin. Noi valojenlasit näyttää, kyllä edelleen omaan silmään kiilloteiltu/hiotuilta (jos kerta ovat alkupeäiset), mutta eipä sekään niin iso asia ole. Kokonaisuus ratkaisee.
Noi Airmaticin iskarit eivät kyllä tykkää seisomisestakaan, ainakaan, jos autossa ei ole virtaa ja se pääsee lakemaan tonttiin. En kyllä tarkemmin tiedä miksi, voisi olla, että kun se pussukka siellä makaa "väärässä" asennossa pitkään, niin ottaa sitä itseensä. Toki jos on ollut pukkien päällä se auttanee asiaan, näin itsekin nykyään säilytän noita autoja, jotka seisoo pitkään.
Jos auto on noin hyvässä kunnossa mitä kuvissa näyttää ja siinä olisi vaikka 250 tkm mittarissa, olisi käypä hinta varmaan, jotain 8000-10000e (Oma karkea arvio, muut voivat olla erimieltä ihan vapaasti.), nyt joudut miettimään paljon olet valmis maksamaan vähistä kilometreistä extraa
E: Huoltokirjasta vielä, niin omalla S600 -03 on ajettu 139 tkm ja jos katson Mittaristosta starilla ASSYST tiedot on siellä öljynvaihtoja suoritettu 8 kpl ja jos nämä olisi vain kirjoitettu huoltokirjaan, en siihen luottaisi kyllä tippaakaan. Tuosta kun löytyy 10 kpl A4-sivua huolto/korjaus tietoja maahantuojan tietokannasta tulostettuna, hintoineen ja kilometreineen, näyttää se omaan silmään huomattavasti luotettavammalta. Tosin tuollainen määrä vaihdettuja osia noille kilometreille (Huollot/varaosat maksaneet n. 20 000e) kertonee jotain auton laadusta tai huonosta yksilöstä
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 372
- Liittynyt: Pe 11.12.2009 22:48
Re: w220 ässää ostamassa..
Asiallista tekstiä..ihan totta että eihän se auton seisottaminenkaan tee hyvää ja osissa monesti ikä myös tappaa yhtä nopeasti kuin kilometritkin tai miten päin vaan..
näin ymmärsin puhelin keskustelussa että kilometrit oli tämä ex vanhempi omistaja tarkastanut silloin kun auto oli tuotu Suomeen. Luulen että ei välttämättä asiaan niin perehtynyt omistaja,että tietäisi mahdollisesta kilometrimäärien "huijauskikoista"..
Mutta anyway..näin kertoivat jotta kirjat on kunnossa ja kilometrit tarkasteltu tuotaessa..
Katsotaan miltä näyttää jos iltapäivällä kerkeän paikanpäälle..
Ainahan se tarkoitus on tinkiä kaupassa,eikös se ilmoituksen hinta ole aina hintapyynti..
näin ymmärsin puhelin keskustelussa että kilometrit oli tämä ex vanhempi omistaja tarkastanut silloin kun auto oli tuotu Suomeen. Luulen että ei välttämättä asiaan niin perehtynyt omistaja,että tietäisi mahdollisesta kilometrimäärien "huijauskikoista"..
Mutta anyway..näin kertoivat jotta kirjat on kunnossa ja kilometrit tarkasteltu tuotaessa..
Katsotaan miltä näyttää jos iltapäivällä kerkeän paikanpäälle..
Ainahan se tarkoitus on tinkiä kaupassa,eikös se ilmoituksen hinta ole aina hintapyynti..
Re: w220 ässää ostamassa..
Itse pitkän linjan S-luokan harrastajana katselisin ehdottomasti facelift -mallin, pre-faceliftissä laatu kun on mitä on. Siihen kun lisätään vielä tuo väyrysmallin tapainen ruostuminen, niin auto saattaa olla jo yhden kunnolla ajetun talven jälkeen siinä kunnossa, että maaliruiskua kipeästi kaipaa.
Faceliftissä moni asia on paljon paremmin, ruostumisenkin kannalta, vaikka ulkoisesti ei suuria eroja olekkaan. Itse sanoisin, että mielummin facelift isommilla kilometreillä kuin päivittämätön pienemmillä. Mahdollisimman uusi, mihin rahkeet riittävät.
Faceliftissä moni asia on paljon paremmin, ruostumisenkin kannalta, vaikka ulkoisesti ei suuria eroja olekkaan. Itse sanoisin, että mielummin facelift isommilla kilometreillä kuin päivittämätön pienemmillä. Mahdollisimman uusi, mihin rahkeet riittävät.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 372
- Liittynyt: Pe 11.12.2009 22:48
Re: w220 ässää ostamassa..
Tuli käytyä katsomassa ässää..mut jäi kyllä kaupat tekemättä..noh..
Eli suht siisti koriltaan,tosin etuovien alanurkissa pienet ruosteenalut,vasemmassa lokarin kaaressa
näkyvämpi reilu peukalonkokoinen korjausyritys..
takavalon muovikehys rikki..takapuskurissa ikävä painauma ja syviä naarmuja..
etuloksussa myös syvä naarmu..
Koeajolla toimi nätisti,ei mitään ylimääräistä ääntä,huoltsikan pihaan parkkiin niin automaatti keskuslukko ei
aukaissut ovia kuin vain kahvasta mekaanisesti nostamalla,takakontti ei auennut sisältä.
Haisi voimakas bensan haju apukuskin etuoven kohdalla.
Moottoritila siisti,ei vuotoja ja valot oli Bosch:it ja takana umpiossa tähtilogot.
Liikkeen pihaan takaisin ja keskuslukko ei toiminut enää kakesta,takakontti ei auennut kuin huoltoavaimella..
yhtiökumppani eli niin kuin joku mainitsi "tangoprinssi" kävi myös kokeilemassa niin ei saanut mitään eloa..
Yrittivät aikansa jollain perus obd2:lla kaivella vikakoodeja kun sanoin et pitäis varmaan starin piuhaan saada mut eihän
sieltä koodia löytynyt..
Hinnassa olisi tultu 12 ja puoleen vastaan mut ei oikein sytyttänyt..
Sisusta siisti,tosin aika paskaiset verhoilumatot jalkatilassa ja turvavyöt tosi likaiset..
Huoltokirjassa oli merkinnät 86tkm asti saksassa ja 86tkm-106tkm ei löytynyt merkintää huolloista muuta kuin merkinnät
A= pikkuhuolto(öljynvaihto) 86tkm
B= isohuolto(?) jotain 90-100tkm.
Jyväskylässä teetetty.
Sanoi myyjä et huomenna on auto kunnossa ja soittele..
Ajattelin käydä aamulla katsomassa tätä yksilöä:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/6474746" onclick="window.open(this.href);return false;
Soitin matkalla niin kertoivat et täysi historia löytyy ja ilmaiskarit oli vaihdettu,olisiko ollut vuosi sitten ja
ilmastointia oli korjattu myös 1,5vuotta sitten.
Kuvissa siisti ja hintakaan ei olisi niin kova.
Tosiaan ei tässä nyt tarkoitus ole olla laittamassa montaa kymmentä tonnia kiinni käyttöautoon et sanotaanko jos siinä
0-13000e löytyisi suht siisti ja toimiva niin kelpaa..
kuiteskin mahdolliset korjaukset/huollot tulen pääasiassa tekemään itse niin ei pikku jutut haittaa jos korjattavissa.
Eli suht siisti koriltaan,tosin etuovien alanurkissa pienet ruosteenalut,vasemmassa lokarin kaaressa
näkyvämpi reilu peukalonkokoinen korjausyritys..
takavalon muovikehys rikki..takapuskurissa ikävä painauma ja syviä naarmuja..
etuloksussa myös syvä naarmu..
Koeajolla toimi nätisti,ei mitään ylimääräistä ääntä,huoltsikan pihaan parkkiin niin automaatti keskuslukko ei
aukaissut ovia kuin vain kahvasta mekaanisesti nostamalla,takakontti ei auennut sisältä.
Haisi voimakas bensan haju apukuskin etuoven kohdalla.
Moottoritila siisti,ei vuotoja ja valot oli Bosch:it ja takana umpiossa tähtilogot.
Liikkeen pihaan takaisin ja keskuslukko ei toiminut enää kakesta,takakontti ei auennut kuin huoltoavaimella..
yhtiökumppani eli niin kuin joku mainitsi "tangoprinssi" kävi myös kokeilemassa niin ei saanut mitään eloa..
Yrittivät aikansa jollain perus obd2:lla kaivella vikakoodeja kun sanoin et pitäis varmaan starin piuhaan saada mut eihän
sieltä koodia löytynyt..
Hinnassa olisi tultu 12 ja puoleen vastaan mut ei oikein sytyttänyt..
Sisusta siisti,tosin aika paskaiset verhoilumatot jalkatilassa ja turvavyöt tosi likaiset..
Huoltokirjassa oli merkinnät 86tkm asti saksassa ja 86tkm-106tkm ei löytynyt merkintää huolloista muuta kuin merkinnät
A= pikkuhuolto(öljynvaihto) 86tkm
B= isohuolto(?) jotain 90-100tkm.
Jyväskylässä teetetty.
Sanoi myyjä et huomenna on auto kunnossa ja soittele..
Ajattelin käydä aamulla katsomassa tätä yksilöä:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/6474746" onclick="window.open(this.href);return false;
Soitin matkalla niin kertoivat et täysi historia löytyy ja ilmaiskarit oli vaihdettu,olisiko ollut vuosi sitten ja
ilmastointia oli korjattu myös 1,5vuotta sitten.
Kuvissa siisti ja hintakaan ei olisi niin kova.
Tosiaan ei tässä nyt tarkoitus ole olla laittamassa montaa kymmentä tonnia kiinni käyttöautoon et sanotaanko jos siinä
0-13000e löytyisi suht siisti ja toimiva niin kelpaa..
kuiteskin mahdolliset korjaukset/huollot tulen pääasiassa tekemään itse niin ei pikku jutut haittaa jos korjattavissa.
Re: w220 ässää ostamassa..
Suomeen sellaista aineistoa ei ole koskaan tehtykäänwww.nettiauto.com kirjoitti:Navigointijärjestelmä (ei kartta aineistoa)
Kannattaa siis tarkistaa toimiiko, yleensä ei. Helppo se kortti on laittaa kun tietää minne, onhan se ilmeisesti testattu...www.nettiauto.com kirjoitti:Puhelin (sim-kortti laitettava niin toimii)
EU:n itärajalla voi näkyä toiselta puolen vielä lähetyksiä, onneksi ollaan näinkin lähellä.www.nettiauto.com kirjoitti:TV-vastaanotin (digiboksi puuttuu)
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 372
- Liittynyt: Pe 11.12.2009 22:48
Re: w220 ässää ostamassa..
Aivan,noi asiat itselläkin kävi mielessä..toi TV homma ei niinkään merkitsevästi häiritse,katson sit telkkaria kotona jos joskus kerkeää..navigointi ois kyllä kiva silti..eiks näihin jotain CD-levyjä tms ole sit olemassa et suomen kartat saa..?
Puhelin on kyllä aika hieno rahvaan varuste jos se vaikka vielä toimii..pitää testata..(minne se sit pitää tunkea?)
Eiks noissa kaikissa tämän korin ässissä sit olekaan imuovia..ei näköjään tuossa äänekosken yksilössä ollut..eikä
takana ilmastoituja penkkejä..
Tuossa Kuopion ässässä näyttäis olevan suhteellisen kattava varustelu..ja väri nätti omasta mielestä.
Puhelin on kyllä aika hieno rahvaan varuste jos se vaikka vielä toimii..pitää testata..(minne se sit pitää tunkea?)
Eiks noissa kaikissa tämän korin ässissä sit olekaan imuovia..ei näköjään tuossa äänekosken yksilössä ollut..eikä
takana ilmastoituja penkkejä..
Tuossa Kuopion ässässä näyttäis olevan suhteellisen kattava varustelu..ja väri nätti omasta mielestä.
- Bercedes Menz
- Mersumies
- Viestit: 795
- Liittynyt: Ti 21.12.2010 18:21
- Paikkakunta: Pirkanmaa
Re: w220 ässää ostamassa..
Miten musta tuntuu, että tämä kyseinen yksilö on pyörinyt Pirkanmaalla (Tampereella). Muistaako joku tamperelainen tällaista?JanneVillePetteri kirjoitti:Aivan,noi asiat itselläkin kävi mielessä..toi TV homma ei niinkään merkitsevästi häiritse,katson sit telkkaria kotona jos joskus kerkeää..navigointi ois kyllä kiva silti..eiks näihin jotain CD-levyjä tms ole sit olemassa et suomen kartat saa..?
Puhelin on kyllä aika hieno rahvaan varuste jos se vaikka vielä toimii..pitää testata..(minne se sit pitää tunkea?)
Eiks noissa kaikissa tämän korin ässissä sit olekaan imuovia..ei näköjään tuossa äänekosken yksilössä ollut..eikä
takana ilmastoituja penkkejä..
Tuossa Kuopion ässässä näyttäis olevan suhteellisen kattava varustelu..ja väri nätti omasta mielestä.
Mercedes-Benz W212 250cdi aut. pehmeä Avantgarde -11 (62tkm -->
Exät:
Mercedes-Benz W204 220cdi aut. Avantgarde -10 (1v 4kk ja 65tkm)
Mercedes-Benz S203T 220Cdi aut. Avantgarde -06 (2v 8kk ja 85tkm)
Honda Accord 2,2 Ctdi -06 (1v 7kk ja 60tkm)
Seat Leon 1,9 Tdi -07 (1v 3kk ja 60tkm)
Opel Vectra C 2,2 Dti -02 (2v 3kk ja 100tkm)
Opel Astra G 2,0i -00 (3v ja 90tkm)
VW Vento 1,8 90hv -94 (2v ja 25tkm)
Exät:
Mercedes-Benz W204 220cdi aut. Avantgarde -10 (1v 4kk ja 65tkm)
Mercedes-Benz S203T 220Cdi aut. Avantgarde -06 (2v 8kk ja 85tkm)
Honda Accord 2,2 Ctdi -06 (1v 7kk ja 60tkm)
Seat Leon 1,9 Tdi -07 (1v 3kk ja 60tkm)
Opel Vectra C 2,2 Dti -02 (2v 3kk ja 100tkm)
Opel Astra G 2,0i -00 (3v ja 90tkm)
VW Vento 1,8 90hv -94 (2v ja 25tkm)
Re: w220 ässää ostamassa..
Vai oli se ässä sellainen. En ole koskaan voinut ymmärtää, ettei sitä autoa voi laittaa kuntoon, ennenkuin sitä on joku tulossa ostamaan, kuinkahan moni palaa asiaan "huomenna", kun auto on kunnossa
jysi tarkoitti, että ennen olisiko ollut 9/99 valmistetuissa (ja nimenomaan valmistetuissa, ei rekisteröidyissä) ässissä, Comand ei tue DX-karttoja, ja näihin ei ole saatavilla suomen kartta-aineistoa. Uudeempiin saa ja CD-pohjainen tuo laite on. Eli on virheellistä tietoa laittaa ilmoitukseen, noin kun tuossa on laitettu.
Jos löytyy analoginen TV-viritin, on siinä se etu, että siinä on 2 kpl AUX- sisääntuloja, joten sinne saa kuvaa ja/tai ääntä sisään.
Mutta osaisiko jysi tarkentaa, kun katsoin, että tuossa autossa on koodi 862 TV-VORRUESTUNG, eli "TV:n esiasennus", mitähän se sisältää, kenties jotain johdotuksia? Kuitenkaan siinä ei ole ainakaan tehtaalla asennettua koodia 860 eli analogista TV-viritintä.
Puhelin on Motorolan (koodi 316), siinä on korttipaikka isolle SIM-kortille puhelimen telineessä ja itse en saanut tässä toimimaan, kun yhden 12 vuotta vanhan SIM-kortin, muita se ei hyväksynyt. Toinen korttipaikka on takapenkin alla siinä puhelimen yksikössä ja sieltä toimi kaikki kortit, tosin vaatii sen adapterivirityksen, kun on isolle kortille sekin paikka.
Imuovet ei ole vakiona, kontissa taitaa imu olla kaikissa, jos se sattuu vaan toimimaan.
Penkeistä on monia eri variaatioita, on sähköpenkkejä muistilla ja ilman edessä ja/tai takana, lämmitettyjä penkkejä, tuuletettuja ja ilman. Taitaa perusversiossa olla vain sähköllä etupenkit, ilman mitään muisteja, lämmityksiä/tuuletuksia. Takana on vakiona ihan normi penkit. Edes nahkaverhoilu ei ole vakiovarustus.
Jos tämä auto on suomi-auto (kilpien perusteella saattaa olla), niin siinätapauksessa pohjan ruosteet tarkkaan syyniin! Etuvalot näyttää tässä tavanomaisilta, mutta takavalot on vaihdettu facelift-mallisiin.
jysi tarkoitti, että ennen olisiko ollut 9/99 valmistetuissa (ja nimenomaan valmistetuissa, ei rekisteröidyissä) ässissä, Comand ei tue DX-karttoja, ja näihin ei ole saatavilla suomen kartta-aineistoa. Uudeempiin saa ja CD-pohjainen tuo laite on. Eli on virheellistä tietoa laittaa ilmoitukseen, noin kun tuossa on laitettu.
Jos löytyy analoginen TV-viritin, on siinä se etu, että siinä on 2 kpl AUX- sisääntuloja, joten sinne saa kuvaa ja/tai ääntä sisään.
Mutta osaisiko jysi tarkentaa, kun katsoin, että tuossa autossa on koodi 862 TV-VORRUESTUNG, eli "TV:n esiasennus", mitähän se sisältää, kenties jotain johdotuksia? Kuitenkaan siinä ei ole ainakaan tehtaalla asennettua koodia 860 eli analogista TV-viritintä.
Puhelin on Motorolan (koodi 316), siinä on korttipaikka isolle SIM-kortille puhelimen telineessä ja itse en saanut tässä toimimaan, kun yhden 12 vuotta vanhan SIM-kortin, muita se ei hyväksynyt. Toinen korttipaikka on takapenkin alla siinä puhelimen yksikössä ja sieltä toimi kaikki kortit, tosin vaatii sen adapterivirityksen, kun on isolle kortille sekin paikka.
Imuovet ei ole vakiona, kontissa taitaa imu olla kaikissa, jos se sattuu vaan toimimaan.
Penkeistä on monia eri variaatioita, on sähköpenkkejä muistilla ja ilman edessä ja/tai takana, lämmitettyjä penkkejä, tuuletettuja ja ilman. Taitaa perusversiossa olla vain sähköllä etupenkit, ilman mitään muisteja, lämmityksiä/tuuletuksia. Takana on vakiona ihan normi penkit. Edes nahkaverhoilu ei ole vakiovarustus.
Jos tämä auto on suomi-auto (kilpien perusteella saattaa olla), niin siinätapauksessa pohjan ruosteet tarkkaan syyniin! Etuvalot näyttää tässä tavanomaisilta, mutta takavalot on vaihdettu facelift-mallisiin.
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 372
- Liittynyt: Pe 11.12.2009 22:48
Re: w220 ässää ostamassa..
Kaupat tuli tehtyä ja asiallista palvelua sain autoliikkeen johtajalta Miettiselta! (verrattuna edelliseen paikkaan..)
Eli kunto on huomattavasti parempi kuin edellispäivänä koeajetulla.
Ehkä ajetttavuus voisi olla vielä parempi toisilla kesävanteilla,16".
Nyt alla 245-19 kokoiset kesäpyörät. Ja talveksi vielä yhdet 16".
Kaikki lisävarusteet toimi mitä osasin katsoa ja kokeilla paikanpäällä,kontin imu..penkkien tuuletukset tutkat ym.
Pientä sanomistakin toki löytyi..
Eli apparin puolen takaa tunkin nostopaikan kumi irronnut ja tilalla reikä, muuten yllättävän siisti
pohja.
Katsastus lapussa korjauskehotus oikeanpuolen pakoputken kiinnityksestä ja vasemman etupyörän laakerin
välyksestä.
Ajotietokone herjaa sideligt L poltin palanut,vaikka poltin ehjä..eivät olleet saaneet nollattua.
Auto on tuotu Suomeen ilmeisesti jos oikein katsoin huoltohistoriasta niin jossain 2008-2009 paikkeilla..pitää
tutustua vielä uudestaan..
Nyt mennyt ilta kun lueskelin ohjekirjasta noita varusteiden toimintoja pää pyörällä..ei ollut w126:ssa ihan näin paljoa..
Ilmajousituksen kompura oli vaihdettu 2012,rele,ja jotain tarvikkeita.
Yhden kulman ilmajousi vaihdettu 2013,eli ei kaikkia iskareita.
Ilmastoinnin kompura vaihdettu+jotain muuta osaa sinne seudulle myös 2013.
Uusi kaukosäädin myös 2013,ja kuluvaa osaa jarrupalaa ja suotimia ym sellaista.
Eli suhteellisen hyvin huollettu ja kunto mielestäni hyvä tuohon hintaan.
viitisen sataa tuli vastaan hinnassa kun mainitsin reiän pohjasta josta ei ollut puhetta ja vain yhden iskarin vaihdosta.
Tulppien vaihdosta ei ole tietoa,eiks se ollut 100t mailia vaihtoväli? Eli vaikea sanoa milloin olis seuraava aika..
Kannattaisiko käyttää starin nokassa ihan mielenkiinnosta ja tsekata mitä löytyy ja saisiko sen sivuvalo ilmoituksen kuitattua pois..?
Niin sisältä tosi siistit penkit,ainut et kuskin penkin alapuolella oleva muovi haljennut ja olis tarkoitus yrittää fiksailla se huomenna kasaan..jos yrittäis irroittaa sen muovin pois ja takakautta kolvia näyttää+2k epoxya..
Ja pesua ja vanteiden puhdistusta ym..
Eli kunto on huomattavasti parempi kuin edellispäivänä koeajetulla.
Ehkä ajetttavuus voisi olla vielä parempi toisilla kesävanteilla,16".
Nyt alla 245-19 kokoiset kesäpyörät. Ja talveksi vielä yhdet 16".
Kaikki lisävarusteet toimi mitä osasin katsoa ja kokeilla paikanpäällä,kontin imu..penkkien tuuletukset tutkat ym.
Pientä sanomistakin toki löytyi..
Eli apparin puolen takaa tunkin nostopaikan kumi irronnut ja tilalla reikä, muuten yllättävän siisti
pohja.
Katsastus lapussa korjauskehotus oikeanpuolen pakoputken kiinnityksestä ja vasemman etupyörän laakerin
välyksestä.
Ajotietokone herjaa sideligt L poltin palanut,vaikka poltin ehjä..eivät olleet saaneet nollattua.
Auto on tuotu Suomeen ilmeisesti jos oikein katsoin huoltohistoriasta niin jossain 2008-2009 paikkeilla..pitää
tutustua vielä uudestaan..
Nyt mennyt ilta kun lueskelin ohjekirjasta noita varusteiden toimintoja pää pyörällä..ei ollut w126:ssa ihan näin paljoa..
Ilmajousituksen kompura oli vaihdettu 2012,rele,ja jotain tarvikkeita.
Yhden kulman ilmajousi vaihdettu 2013,eli ei kaikkia iskareita.
Ilmastoinnin kompura vaihdettu+jotain muuta osaa sinne seudulle myös 2013.
Uusi kaukosäädin myös 2013,ja kuluvaa osaa jarrupalaa ja suotimia ym sellaista.
Eli suhteellisen hyvin huollettu ja kunto mielestäni hyvä tuohon hintaan.
viitisen sataa tuli vastaan hinnassa kun mainitsin reiän pohjasta josta ei ollut puhetta ja vain yhden iskarin vaihdosta.
Tulppien vaihdosta ei ole tietoa,eiks se ollut 100t mailia vaihtoväli? Eli vaikea sanoa milloin olis seuraava aika..
Kannattaisiko käyttää starin nokassa ihan mielenkiinnosta ja tsekata mitä löytyy ja saisiko sen sivuvalo ilmoituksen kuitattua pois..?
Niin sisältä tosi siistit penkit,ainut et kuskin penkin alapuolella oleva muovi haljennut ja olis tarkoitus yrittää fiksailla se huomenna kasaan..jos yrittäis irroittaa sen muovin pois ja takakautta kolvia näyttää+2k epoxya..
Ja pesua ja vanteiden puhdistusta ym..
Re: w220 ässää ostamassa..
Kivan näköinen ässä. On muuten tuota nappulaa kojelaudassa ja ovessa vielä aika reilusti verrattuna uudempiin malleihin .
Marko
Marko
Autoton mies oli huoleton mies..
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
Re: w220 ässää ostamassa..
Onneksi olkoon hankinnastasi!
Väri näyttää olevan sama kuin minulla..
Penkin alamuovit murenee tyypillisesti, varsinkin kuskinpuoli.
Omasta pitänee kanssa yrittää ehostaa kesälomilla.
Jos auton mukana ei tullut (suomenkielistä)ohjekirjaa, kannattaa hankkia.
Sieltä selviää parhaiten kaikkien varusteiden toiminta ja ominaisuudet..
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... stein+w220" onclick="window.open(this.href);return false;
Väri näyttää olevan sama kuin minulla..
Penkin alamuovit murenee tyypillisesti, varsinkin kuskinpuoli.
Omasta pitänee kanssa yrittää ehostaa kesälomilla.
Jos auton mukana ei tullut (suomenkielistä)ohjekirjaa, kannattaa hankkia.
Sieltä selviää parhaiten kaikkien varusteiden toiminta ja ominaisuudet..
Ja sitten kuvia tuonneJanneVillePetteri kirjoitti:Ja pesua ja vanteiden puhdistusta ym..
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... stein+w220" onclick="window.open(this.href);return false;
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)