w124 "pari" ruostekorjausta

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
P_J_P
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Ma 02.06.2014 15:08

w124 "pari" ruostekorjausta

Viesti Kirjoittaja P_J_P »

Hommahan alko siitä että hantin jalkatilassa pysty melkein uimaan :thumbdown: Ja sit löyty pari reikää sieltä lokarin sisältä kun kaiveli tarpeeks..ja vähän muualtakin, mut -vm. 94 400tkm ajetuksi yllättävän vähän..täytyy lisätä muutama kuva. Mitä ihmeen äänieristettä tuolla sisällä on peltiä vasten, kun tuntu olevan kaikki kosteus sen ja pellin välissä..

Se on kyllä sanottava että ensimmäistä Mersua purkaessa homma on ollut selkeetä ja helppoa. Paitsi, kuka osaa kertoo kuinka se farkun takaluukun alalista lähtee ehjänä irti? Ja miten irtoo ne nostokohtien kumityynyt sieltä pohjasta?
Avatar
Jupa
Mersumies
Mersumies
Viestit: 533
Liittynyt: Ke 27.01.2010 21:32
Paikkakunta: Rauma

Re: w124 "pari" ruostekorjausta

Viesti Kirjoittaja Jupa »

Takaluukun lista lähtee kun ensin liuvutat sitä kromilistaa sivullepäin niin se irtoaa sen jälkeen vetämällä, sieltä alta löytyy ruuvit joilla ite muovilista on kiinni...

Helman tunkinkumit lähtee sillain et kampeat talttapäämeisselillä siitä kumin keskeltä sen "sokkatapin" pois niin loput kumista irtoaa sen jälkeen
S203 C240 -01
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
P_J_P
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Ma 02.06.2014 15:08

Re: w124 "pari" ruostekorjausta

Viesti Kirjoittaja P_J_P »

Thänx. Nyt on luukun listakin irti ja ihmettely alkanut... :o

http://aijaa.com/a/iSUR26" onclick="window.open(this.href);return false;

Tosta se lähtee. Pitäsköhän suosiolla tiputtaa tankki ja taka-akselistokin irti, niin sais syynättyä koko alustan... Tosin miten lie vaikee homma on tossa pihassa, tarttis ehkä kunnon tallin 8)
Vastaa Viestiin