Projektit C215 CL500 + C124 CE230 Restoration + C124 CE300
Re: Kipparin rojekti W210 E420 Ensimmäinen cruisinki!
On kyllä hyvän näkönen peli kaikin puolin

Re: Kipparin rojekti W210 E420 Ensimmäinen cruisinki!
On se komea W210 kyllä! Jokiasemalla taisin viikko takaperin C:een vanteita ihastellakkin, mutta tätä väykkyä en ole vielä livenä bongaillut Joensuun kaduilla.
Re: Kipparin rojekti W210 E420 Ensimmäinen cruisinki!
Paljonkos siellä on nyt pussit tyhjänä maavaraa? Kuvista en oikeen saanut hahmotettua
Re: Kipparin rojekti W210 E420 Ensimmäinen cruisinki!
Thetic kirjoitti:On se komea W210 kyllä! Jokiasemalla taisin viikko takaperin C:een vanteita ihastellakkin, mutta tätä väykkyä en ole vielä livenä bongaillut Joensuun kaduilla.
Kiitoksia! Aijjaa, se on emäntä ollu sillä liikenteessä kun ite en oo siellä pyöriny viellä
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420 Ensimmäinen cruisinki!
Miksu MB kirjoitti:![]()
Paljonkos siellä on nyt pussit tyhjänä maavaraa? Kuvista en oikeen saanut hahmotettua
kyllä sinne helmojen alle kengän kärki mahtuu hyvinkin.. lähinnä maata taitaa putkiston lemmarit olla
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420 Ensimmäinen cruisinki!
Tuli ihasteltua kaliksessa, 6/5 
Re: Kipparin rojekti W210 E420 Ensimmäinen cruisinki!
Dodiin Dodiin...
Kesällä vähä laiska näiden päivitysten kanssa, kun ole vaan tullut ajeltua ja nautittua... niin vissiin oliskin
alustaa päivitetty kesän ekojen reissujen jälkeen säännöllisesti kun huomattu käytännössä kaikenlaista... mm. polyuretaaniletku+kovat paineet+aurinko=ei hyvä, paine kytkin systeemit vaihtu alueellisesti säädettävään ja mukavuuden halusta viisari meterit vaihtu AVS digitaaliseen yksikköön jossa raja-arvo hälytykset.
Mut eipä siinä hauskaa on ollu vaikka välillä tullu takapakkia ja niistä otettu vaan oppia niin taas ollaan viisaampia
Jotain kuvatuksia niin ei tarttee kirjotella niin paljon...
Kouvolassa käymässä.

Joensuun Kuvan ja äänen autohifi päivillä.

Joensuun Kuvan ja äänen autohifi päivillä.

Joensuun Kuvan ja äänen autohifi päivillä.

Tässä vaiheessa etu pussit tuli vaihdettua yhen pallon lyhempiin.

Kesken kauden oltiin levällään, letkut vaihtui putkiksi ym. alussa mainitut muutokset.

Vähä detailiikan lisäilyä taakse, valot laseihin.

Konetilan fixsi välillä kesän pölyistä.

Vuosien tallissa olon jälkeen tuli ulkoilutettua vanhustakin

Kesällä vähä laiska näiden päivitysten kanssa, kun ole vaan tullut ajeltua ja nautittua... niin vissiin oliskin
Mut eipä siinä hauskaa on ollu vaikka välillä tullu takapakkia ja niistä otettu vaan oppia niin taas ollaan viisaampia
Jotain kuvatuksia niin ei tarttee kirjotella niin paljon...
Kouvolassa käymässä.

Joensuun Kuvan ja äänen autohifi päivillä.

Joensuun Kuvan ja äänen autohifi päivillä.

Joensuun Kuvan ja äänen autohifi päivillä.

Tässä vaiheessa etu pussit tuli vaihdettua yhen pallon lyhempiin.

Kesken kauden oltiin levällään, letkut vaihtui putkiksi ym. alussa mainitut muutokset.

Vähä detailiikan lisäilyä taakse, valot laseihin.

Konetilan fixsi välillä kesän pölyistä.

Vuosien tallissa olon jälkeen tuli ulkoilutettua vanhustakin

Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124
Tässähän kävi myös niin viikonloppuna kun sedani c oli kaupan ja tilalle tarvittiin mahdollisesti paremmin vanteita ym. kyytiin mahtuva kulkupeli niin tuli haettu tollanen C30 CDI AMG farkku parempaan kotiin..







Viikonloppu menikin fixsaillessa tätä pariin kertaan kunnon pesut ja likojen valuttelut joka paikasta pois. Sitten oli vuorossa sisusta ja konetilan fixsi joihin sai päivän menemään kevyesti! Auto oli kauttaaltaan sisältä roskainenen/nuhjunen että se piti saada heti arvoiseensa kuntoon.
Samalla tuli värjäiltyä kontin reunus panelit takaisin mustiksi auringon haalistamasta sinisestä sävystä.
Vanteiksi tuli ainakin loppukesäksi sedanissa olleet kiekot, koska ne ei siihen jääneet ja en halunut amg:n mukana tulevia hapettuneita kiekkoja itselleni.
Tähän saa tarjota talvivanteita koossa 17-18" ET max 35, mielellään haussa olisi CLS 5-puolaiset 18" vanteet.







Viikonloppu menikin fixsaillessa tätä pariin kertaan kunnon pesut ja likojen valuttelut joka paikasta pois. Sitten oli vuorossa sisusta ja konetilan fixsi joihin sai päivän menemään kevyesti! Auto oli kauttaaltaan sisältä roskainenen/nuhjunen että se piti saada heti arvoiseensa kuntoon.
Samalla tuli värjäiltyä kontin reunus panelit takaisin mustiksi auringon haalistamasta sinisestä sävystä.
Vanteiksi tuli ainakin loppukesäksi sedanissa olleet kiekot, koska ne ei siihen jääneet ja en halunut amg:n mukana tulevia hapettuneita kiekkoja itselleni.
Tähän saa tarjota talvivanteita koossa 17-18" ET max 35, mielellään haussa olisi CLS 5-puolaiset 18" vanteet.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG
Tännekin jotain lisäillä, ettei ihan häviä topicci kokonaan
Väykyn puolesta ei oo kyllä fixsausta kummempaa tarvinnu katsastuksen lisäks tehdä, kun sillä on nyt vaan ajeltu
Lehdessä se oli vähän aikaa sitten..

Ja viikonloppuna käyntiin ensi kertaa näytillä Kajaanissa.



Kiitokset kuvista kuvaajalle. Kuvat lainattu http://arttemi.kuvat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyt sit kierrellään taas mahdollisuuksien mukaan ympäri suomea kesällä
Amg:tä tuli fixsailtua kanssa kesäksi niin siitä lisäilen kuvia kunhan sattuu puhtaana muistamaan ottaa.
Väykyn puolesta ei oo kyllä fixsausta kummempaa tarvinnu katsastuksen lisäks tehdä, kun sillä on nyt vaan ajeltu
Lehdessä se oli vähän aikaa sitten..

Ja viikonloppuna käyntiin ensi kertaa näytillä Kajaanissa.



Kiitokset kuvista kuvaajalle. Kuvat lainattu http://arttemi.kuvat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyt sit kierrellään taas mahdollisuuksien mukaan ympäri suomea kesällä
Amg:tä tuli fixsailtua kanssa kesäksi niin siitä lisäilen kuvia kunhan sattuu puhtaana muistamaan ottaa.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG
Tuli tuota väykkyä kuolailtua BWssä näyttihän se hemmetin kivalta auringon paisteessa.
Ps toivottavasti kuola tippoja ei tippunu nahkapenkeille kun sisälle kurkin
Ps toivottavasti kuola tippoja ei tippunu nahkapenkeille kun sisälle kurkin
Diiiiiiiissseli
Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG
Miltä sivulta tilasit osat? todella hyvänäköinen on! näkeekö kuvia enää mistään? :/
Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG
Juha91 kirjoitti:Tuli tuota väykkyä kuolailtua BWssä näyttihän se hemmetin kivalta auringon paisteessa.
Ps toivottavasti kuola tippoja ei tippunu nahkapenkeille kun sisälle kurkin
Kiitoksia, jaahas ei kai sinne mahottomasti kun tullu huomattuu
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG
Mikke17 kirjoitti:Miltä sivulta tilasit osat? todella hyvänäköinen on! näkeekö kuvia enää mistään? :/
Ebayn kautta sillon firmat löysin plus suomesta osa perus osista.. Kuva hommaa oon itekkin tässä ihmetelly kun niiden lähde sijaintien ei pitäisi olla muuttunut missään vaiheessa....
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG
Väykky on kyllä komia 
Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG
Miten noiden pussien katsastus menee? Mikä on hyväksyttävää suomessa? Mitä pitää ottaa huomioon kun asentaa autoonsa tämmöiset? Kannattaako ryhtyä edes projektiin? 
Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG
Koskinen kirjoitti:Väykky on kyllä komia
Kiitoksia!
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG
Apem0 kirjoitti:Miten noiden pussien katsastus menee? Mikä on hyväksyttävää suomessa? Mitä pitää ottaa huomioon kun asentaa autoonsa tämmöiset? Kannattaako ryhtyä edes projektiin?
Hyväksytty sarjahan se täytyy olla jos tän ikäsessä leimaa meinaa, vanhemmissa sais leimattua kunnolla nää itse kasatut sarjatkin. Huomioon kannattaa ainakin ottaa osien vahvuus ensinnäkin, sit tietty vaikuttaa komponenttien valintaan miten nopeesti/hitaasti haluat alustan toimivan, haluatko automaattisen tason säädön vai itse asetella korkeudet ym. Ja tietty se et edes jotain ymmärtää moisten päälle!
Ryhtyminenhän on ihan tekijästä kiinni! ja kuhan lompakosta löytyy pitoa parin coilisetin verran niin hyvän saa
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + W210 E420 + C124 230
Moi kaikille.
Nyt ei ole pahemmin tullut kirjoteltua tänne, kun yksinkertaisuudessaan nyt on vaan oikeastaan ajeltu ja nautittu.
Mutta autoja on kesän mittaan mennyt ja tullut ja niin kuin otsikko kertoo tuli sulan maan Daily driveriksi hommattua kauan haaveiltu c215 CL500
Cl pääsee kohta 420 ja toisen coupen kanssa tallin lämpöön johonka myös liittyy talven vapaa-ajan ongelma ohjelmisto
Muutamia kuvatuksia 420 ja 500 loppuun..




Nyt ei ole pahemmin tullut kirjoteltua tänne, kun yksinkertaisuudessaan nyt on vaan oikeastaan ajeltu ja nautittu.
Mutta autoja on kesän mittaan mennyt ja tullut ja niin kuin otsikko kertoo tuli sulan maan Daily driveriksi hommattua kauan haaveiltu c215 CL500
Muutamia kuvatuksia 420 ja 500 loppuun..




Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + W210 E420 + C124 230
Hyvältä näyttää mut toi CL huutaa toisia vanteita 
W223 S450 2021
S213 E200d 2020
S211 E320 CDI Designo 2005
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + W210 E420 + C124 230
No joo ehottomasti jotain erikoisempaa ja laadukkaampaa.. talvi aikaa ehtiä ja kahtoo et raahtiikoVille126 kirjoitti:Hyvältä näyttää mut toi CL huutaa toisia vanteita
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + W210 E420 + C124 230
Komiaa on kalusto.
E:
Mitenkä se sanontaki meni, "Life's too short to drive boring cars"
E:
Hah, mutta onpaha rahan menolle vastinettaKiviranta kirjoitti:Kiitoksia! En tiedä onko yhtä komiaa omistaa
Mitenkä se sanontaki meni, "Life's too short to drive boring cars"
Viimeksi muokannut EeKi, To 22.10.2015 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + W210 E420 + C124 230
Kiitoksia! En tiedä onko yhtä komiaa omistaaEeKi kirjoitti:Komiaa on kalusto.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + W210 E420 + C124 230
EeKi kirjoitti:Komiaa on kalusto.
E:Hah, mutta onpaha rahan menolle vastinettaKiviranta kirjoitti:Kiitoksia! En tiedä onko yhtä komiaa omistaa
Mitenkä se sanontaki meni, "Life's too short to drive boring cars"
No näihän se on!
Vanne löytöjä ja ideoita otetaan vastaan jotta saataisiin aikakauden arvokkuus paremmin vielä esiin!
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + W210 E420 + C124 230
Mae:t piste
W223 S450 2021
S213 E200d 2020
S211 E320 CDI Designo 2005
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + W210 E420 + C124 230
Ville126 kirjoitti:Mae:t piste
Ei ihan niin vaan löydy crown jeweleitä oikeilla mitoilla.. Mae OZ mallikin menis mutta niitä saa vaan 18 tai 19"
Kopio jeweleitä kyllä löytyy
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + C124 230
Lähes 10-vuoden tauko täältä ja onneksi hyvässä mielessä naurattavaa, että MAE:t oli CL alle vaan mahdotonta unelmaa ja haavetta mutta niin ne vaan toteutui, kun tarpeeksi tutki ja yritti.
Komeintahan tässä on vielä se, että nämä vanteet mitkä lopulta löytyi tai oikeastaan löytivät minut yksi ilta, ovat tämän auton alkuperäisetkin MAE:t
Vanteet oli todella heikossa kunnossa alussa ja lopulta koko kunnostus projekti kesti n. 3 vuotta, johon mahtui satoja @ viestejä ja tuhansia kilsoja eri pajojen pallottelun välillä...
Auto löytyy tottakai edelleen tallista mutta nyt on viimeajat keskitytty kunnostamaan se mersu mistä kaikki alkoi, myös tämä forum toiminta.
Kuvia löytyy: https://jtmedia.kuvat.fi/kuvat/Mercedes ... /MB+CL500/
-Henri
Komeintahan tässä on vielä se, että nämä vanteet mitkä lopulta löytyi tai oikeastaan löytivät minut yksi ilta, ovat tämän auton alkuperäisetkin MAE:t
Vanteet oli todella heikossa kunnossa alussa ja lopulta koko kunnostus projekti kesti n. 3 vuotta, johon mahtui satoja @ viestejä ja tuhansia kilsoja eri pajojen pallottelun välillä...
Auto löytyy tottakai edelleen tallista mutta nyt on viimeajat keskitytty kunnostamaan se mersu mistä kaikki alkoi, myös tämä forum toiminta.
Kuvia löytyy: https://jtmedia.kuvat.fi/kuvat/Mercedes ... /MB+CL500/
-Henri
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin projektit C215 CL500 + C124 CE230
CL lämmittää aina mieltä. Iso komeee coupeee.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe - M157
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
'14 MB E500 Coupe - M157
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
Re: Kipparin projektit C215 CL500 + C124 CE230
Joo kyllä tuo on itellekin ollu aikanaan sellanen mistä on tube pätkiä ettiny, kun CE coupea on laitellu
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin projektit C215 CL500 + C124 CE230
Tästä projektista voisi tännekin jotain laitella, kun aikanaan tämäkin tuli rakennettua WALD kuosiin mutta vanhemmiten tätä tuli nyt ruvettua kunnostamaan mahdollisimman siistiin kuntoon, kun kyseessä kuitenkin ensiauto ja tästä tämäkin mercedes putki lähti n. 18 vuotta sitten
Laittelen enempi kuvia aikajärjestyksessä kun tarinoin niin näistähän sitä näkee mitä touhuttu
Tätä on touhuttu jo siis tovi niin nyt on mistä päivittää.
Pesun kautta talliin ja purkamiset alkoivat
Laittelen enempi kuvia aikajärjestyksessä kun tarinoin niin näistähän sitä näkee mitä touhuttu
Pesun kautta talliin ja purkamiset alkoivat
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin projektit C215 CL500 + C124 CE230
Pohja kun oli alettu purkaa tyhjäksi ja osat inventoida niin alkoi pohjan kunnon tsekkailut.
Kori ei ole ollut varsinaisesti kun yhden talven ajossa mutta säilytykset on tuoneet oman haittansa niin pistokokein otin korisaumoista massoja auki ja kaikki vaikutti niiden puolesta olevan ok.
Joidenkin kumitulppien ympärykset oli pahimpia mitkä päässeet muhimaa, muovi vain hankaamaan pinnoitteet pois tai missä oli pohjassa vain ohut maali kuten kelkan päällyset oli pistettyneet.
Kori ei ole ollut varsinaisesti kun yhden talven ajossa mutta säilytykset on tuoneet oman haittansa niin pistokokein otin korisaumoista massoja auki ja kaikki vaikutti niiden puolesta olevan ok.
Joidenkin kumitulppien ympärykset oli pahimpia mitkä päässeet muhimaa, muovi vain hankaamaan pinnoitteet pois tai missä oli pohjassa vain ohut maali kuten kelkan päällyset oli pistettyneet.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb



