http://saul.kapsi.fi/autotalli/
Ja jos bugeja löytyy, niin kertokaa ihmeessä! Muutkin kommentit ovat tervetulleita. Ja vieraskirjakin on keksitty!

Hyvä kun kerroit. Tulee kuitenkin mieleen, että onko näyttösi oikein säädetty. Itse saan selvää ihan hyvin.Marko L. kirjoitti:Värit voisit suunnitella uudestaan. Tekstistä saa hädin tuskin selvää.
Muuten erittäin asiapitoiset sivut.
Olet oikeassa ja olet myös väärässä.Marko L. kirjoitti:Kyllä, näyttöni on säädetty hyvin tummalle. Tämä siksi, että pitemmän päälle silmät väsyvät vähemmän tällaisessa. Suosittelen kuitenkin, että sivuista tehdään sellaisia, ettei näytön asetuksiin tarvitse koskea aina kun vaihtaa sivua
Tietenkin, omat on sivusi, joten saat päättää värit.saul kirjoitti: Olet oikeassa ja olet myös väärässä.Silmät väsyvät, jos näyttö on liian kirkkaalla. Toisaalta, jos sivuja tehdessä ajatellaan sellaista "keskimääräistä" kirkkautta/kontrastia ja yritetään tähdätä sen mukaan, niin kyllä sivujen pitäisi näkyä ilman näytön asetuksiin koskemista. Eli ehkä näyttösi on jo niin paljon keskimääräistä tummemmaksi säädetty, että vastuu siirtyy jo näytön säätäjälle sivujen tekijältä. Tunnustetaan, että itse olen mieltynyt tummahkoihin sivuihin ja sävyihin muutenkin. Ei herneitä nenään puolin eikä toisin, eihän?
Esitän vain oman näkemykseni asiasta.
![]()
A) vietän enemmän aikaa koneella B) omistan huonomman näytönEDIT: Nyt kun katsoin henk.koht. tietojasi nettisivuiltasi, niin on ihan pakko kysyä, että miten sulla silmät väsyy, kun näin vanhalla ukollakaan ei vielä väsy?Ei vieläkään herneitä!
No pitää vain olla varovainen, ettei suututa ihmisiä tahtomattaan.Marko L. kirjoitti:Tietenkin, omat on sivusi, joten saat päättää värit.
Aikamoinen tiukkapipo pitää olla jos vetää pallerot nenään tällaisesta
Ai jaa... Mä taidan istua lähemmäs 18 tuntia...Muffler kirjoitti:Sitä kun istuu koneen ääressä 8h niin helposti silmät väsyy.
Nettisivut pitää suunnitella siihen malliin että ne näkyy käyttäjän koneesta riippumatta. (omat ei kyl toimi mut on ne kivat katella)
Niin kuin sivuillakin mainitsin, suurin kiitos koko urakasta kuuluu isukille. Kyllähän minäkin räpellän sen minkä osaan, mutten osaa kovin paljon. Ennemminkin olen näitä "kynähommia".Henri Junkkala kirjoitti: Olet rakentanut fantastisen kiesin omin käsin, kyllä siitä saa olla jo ylpeäkin!
Eipä kestää kiittää niistä giffeistä.Henri Junkkala kirjoitti:Jees. Hienot sivut ja hienot uudet giffit mersuforumille, kiitos molemmista! (tätä lukiessanne varmasti asennettu jo)
No kyllähän nuo jo rohkenee laittaakin, vaikka itse sivujen ulkoasulta päähuomion vie hämmästyttävän kaunis mersusaul kirjoitti:Rohkenen laittaa tuoreiden sivujeni osoitteen tänne näytille.
Mulla kyllä näkyi jo vanhan tekstin kanssa ihan hyvin. Ja meikän näyttö on säädetty niin, että sillä käsitellään valokuvia painokonetta varten, joten se lienee aika lähellä "oikeaa", jos oikeasta nyt tässä (-kään) yhteydessä voidaan puhua.Marko L. kirjoitti:Värit voisit suunnitella uudestaan. Tekstistä saa hädin tuskin selvää.
Muuten erittäin asiapitoiset sivut.
Jep. Tuon huomasin Tähtiklubin sivuilla olevissa kuvissa, on pirun kauniita kuvia, mutta niin on autokin!Aku P kirjoitti: Sivuntekijän valokuvausharrastus kyllä näkyy monessa kuvassa -- teknisesti ja "taiteellisesti" hyviä otoksia, tycker jag.
Juu. Mulla on samanlaiset ja siirtyvät talvirengaskäyttöön viikon sisään.jarski kirjoitti:Jos on auto hieno kuvissa, niin on se sitä myös livenäkin.Nuo "sileät 15-reikäset" vanteet käyvät hyvin myös w115:een. Eikös ne olleet w124:n vanteet?
Sitähän minäkin!Aku P kirjoitti:Mulla kyllä näkyi jo vanhan tekstin kanssa ihan hyvin. Ja meikän näyttö on säädetty niin, että sillä käsitellään valokuvia painokonetta varten, joten se lienee aika lähellä "oikeaa", jos oikeasta nyt tässä (-kään) yhteydessä voidaan puhua.
Tosimiehet koodaa käsin, eikä käytä mitään editoreita!Aku P kirjoitti:Kunpa olisin tehnyt Dreamweaver-kurssilla jotain muuta kuin nukkunut univelkoja pois...
W124:n vanteethan ne. Sopivat ET:n puolesta (en nyt muista mikä) ilman mitään kikkailuja.jarski kirjoitti:Nuo "sileät 15-reikäset" vanteet käyvät hyvin myös w115:een. Eikös ne olleet w124:n vanteet?
Talvirenkaissa ne on mullakin, vaikka kesävanteet taitaa olla vieläkin rupisemmat ja 14 tuumaiset...Henri Junkkala kirjoitti:Juu. Mulla on samanlaiset ja siirtyvät talvirengaskäyttöön viikon sisään.
Ei siellä mitään ihmeellistä härpäkekoodia pitäis olla. Mielestäni pitäis toimia Netscapen 4 versioillakin. En tosin oee testannut kuin uudella Operalla ja IE6:lla. Onko sulla Netscape 3? Päivitä siihen koneeseesi jokin Opera yms., niin johan toimii. Luulen että se toimimattomuus johtuu CSS:n käytöstä, vaikka se onkin "vähäistä". Taitto on tehty taulukoilla, ei CSS:llä, eli ei sen puoleen pitäisi olla ongelmia (vai miten sen Navigator 3:n kannsa on?). Ajattelin ensin taittaakin CSS:llä, mutta sitten ei olis homma toiminu missään Internet Explorerissa. Pirun Gates! (Käytän kyllä itsekin enimmäkseen IE6:tta...jarski kirjoitti:Tekee taas temput tämä meikäläisen viime vuosituhannelta kotoisin oleva ATK -laitteisto. Sivusi näyttävät yhdeltä sekamelskalta tällä koneella katsottuna, esim. tekstit ovat päällekäin ja eihän niistä sitten mitään selvää saa...
Kiitos. Päivämäärä korjattu. Pitäis automatisoida systeemiä, että kaikki muuttuis kerralla...Timo L. kirjoitti:No niin, mukava päivitys, vaikka aivan ensimmäisellä sivulla kerrotaan viimeisen päivityksen olleen 23.3.
Sain tällaisen sähköpostin tammikuun 8. päivä.Timo L. kirjoitti:Oletko saanut selville, että minkä koripajan tekele oli se Aku P.:n bongaama hauturi?
http://people.cc.jyu.fi/~saul/glamdring ... hp?lang=fi
Pitäis varmaan päivittää senkin tietoja tuolle sivulle. Eli ilmeisesti alunperin Binzin tekemä ennen kustomointia.Kaverini rakensi tuon härvelin.Auto on ollut alunperin ambulanssi eikä
ruumisauto,kuten kaikki luulevat.Katto oli laskettu jo aikaisempien omistajien
toimesta. Hauska reissupeli,käytiinpä sillä lapin loma reissukin toissa kesänä.
Kiitän!raul kirjoitti:Nyt on todella tyylikkäät sivut.
Vähän pitää lausetta taas muotoilla uudestaan ja englanninkielisella puolella hommaan sisältyy myös viisisylinterinen moottori.SEV8 kirjoitti:Hienot sivut!
"W115 malleissa oli nelisylinterinen ja W114 malleissa kuusisylinterinen moottori."![]()