Eli kun siinä kiekkamittarissa on kolme napaa ja kellolle yksi niin miten kytketään.
Sen tiedät että kellolle tulee se johto joka tuo sille virran, sama johto kuin sille isolle kellolle jatkuva 12V.
Mutta ne kolme napaa on hiukan mysteeri, tarvitseeko muuta kuin kytkeä johto W-napaan vai vaatiiko ne kaksikin vielä jotain ja jos vaatii niin mistä niille otetaan mitäkin yhdessä navassa on + -merkintä mutta saako se olla jatkuvaa vai virtalukolla ohjattua? Itse kytkin yhteen jatkuvan ja toimi hetken sitten haisi pahalta ja sen jälkeen olikin ja on mykkä
Ja mistä se kannattaa napata se signaali sille jenkamittarille, YJ-releestä? Missä tenavassa se on, ei ollut akun takana kun vilkaisin siellä oli vain EGR nimikkeellä oleva rasia.
Eli olisin kiitollinen siitä jos saisin neuvoja tähän operaatioon koska nuo tenvan dieseljenkamittarit eivät ole ihan jokapäiväistä tavaraa


