No vielä sentään naurattaa, mutta, jos C:nkin nokalle tuli jokin 3-pyttyinen kone, niin silloin voisivat jo vitsit olla melko vähissä.
Kolmipyttyinen ja sylinterien lepuutustoiminnolla!
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Ei oikein ymmärrä, mikä näissä uusissa "ipad-rattikeppi-ei tähteä maskin päällä" mersuissa porukkaa oikein kuumottaa
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Siinä muuten on vinha perä, että farkussa on paaaaaljon sedania parempi peräosa .
Jotenkin tuosta kyllä tulee mieleen S211... Mikä ei tietenkään ole huono juttu mitenkään .
Kuinkahan lähellä tuo on jo tilan käytöltään edellistä E-sarjaa? Kokoahan tuo C kuitenkin on kasvanut jonkin verran.
Noissa kuvissa ja videoissa ei takapenkit kääntämällä tule tasaista lattiaa. Liekö pelkästään sen takia ettei takapenkkien istuimia ole nostettu pystyyn, vai voisiko olla oikeasti niin, ettei tavaratilaa vaan saa laajennettua tasalattiaiseksi?
tj86430 kirjoitti:Noissa kuvissa ja videoissa ei takapenkit kääntämällä tule tasaista lattiaa. Liekö pelkästään sen takia ettei takapenkkien istuimia ole nostettu pystyyn, vai voisiko olla oikeasti niin, ettei tavaratilaa vaan saa laajennettua tasalattiaiseksi?
Totta turiset. Jos noin tosiaan on, niin pitkä miinus tuosta ominaisuudesta
Kaikkihan varmaan tiesikin että tässä uudessa C.ssä on myös sellainen tuoksupurkki siellä hansikaslokerossa joka sekoittaa mielyttävää tuosua autoon ilmastoinnin kautta .
Tuoksuja on ainakin 4 eri versiota .
Samalla kerron että jos ottaa auton HUD näytöllä on tuulilasin hantin puolen alakulmassa mercedes pääjohtajan nimikirjoitus . Tuulilasi on myös samalla aikas kallis joten vakuutus on paikallaan .
Uusia C mersuja alkanut näkymään jo liikenteessä . Sedanin takavalot on vielä niin " oudot " omaan silmään että niistä helposti tunnistan että uusi C.hän se siinä .
Livenä nähtynä hyvän näköinen peli ihan perusmallinakin. Herättää pitkästä aikaa kiinnostusta kun hakusessa C kokoluokan kulkine jälleen...onkohan tuo nyt jo mitoitettu aikuisille etutilojen osalta ?.
Muutama viikko sitten eteläisessä Ranskassa ajelin vuokraamon uudenkarhealla 220 dieselillä puolentuhatta kilometriä. Päällimmäisiksi vaikutelmiksi jäi omaan W204:ääni verraten kasvanut koko; auto tuntuu ja näyttää tilavammalta. Lisäksi auto oli selvästi hiljaisempi, mutta tuohon varmaankin osaltaan vaikutti eteläisen Euroopan sileämmät asvaltit. Alakierroksilla dieselmoottori kuuluu, mutta matkavauhdissa auto on miellyttävän hiljainen. Pienen totuttelun jälkeen vaihteenvalitsin ohjausakselissa on hyvä. Myös navigaattori on laadukas, vaikkakin tolkuton hinta saisi jättämään sen kauppaan. Massiiviset pyöreät tuuletussuuttimet eivät ihan ole makuuni. Muutoin sisustan laatuvaikutelma oli kohdallaan. Sähköinen ohjaustehostin tuntui erilaiselta, muttei mitenkään huonolta. Monenmoisiin agility-säätöihin en oikein keskittynyt. Kaiken kaikkiaan kehitys on taas mennyt pykälän eteenpäin!