Mulla on 450-slc -73. ( yllätys, yllätys ). Ja ajaessani sillä yli 80km / h alkaa kuulumaan häiritsevää suhinaa. ( vettä ei tule kuitenkaan sisälle edes harjattomassa pesussa ). Eli mistä saisin hankittua sivuikkunoihin ja kenties myös oviin uudet tiivisteet? Olen yhteen liikkeeseen soitellut
( Oitracon? ) ja kysynyt hintoja, mutta kuukauden sisällä ei kaveri ole saannut edes tiivisteiden hintojakaan selville, joten kaupat taitavat jäädä tekemättä?!
Onko kellään tietoa hintahaarukasta, tai "edullisesta" liikkeestä. Veholle en ole kehdannut soittaa!
Minäkin kyselin joskus 3 vuotta sitten Oitraconista W116:een tiivisteitä, sähköpostitse. Odotan vastausta vieläkin (kehtaa mies muuten vielä mainostaa Tähdellisissä).
Kysy Venetmäeltä 03-588 9166.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Juha Stoor kirjoitti:Kokeileppa Oitracon oy Unajantie 6 26840 Kortela (Rauma)
puh 02-8223782
Joo... ...kiitos vastauksesta, mutta juuri Oitraconista kyselin, mutta sieltä en ole muuta vastausta saanut kuin, että " en tiiä vielä hintaa. odottelen uutta katalogia ja soittelen, kun se tulee". Itse olen soittanut firmaan pari kertaa, mutta jos ei hintaa tiedossa, niin ei hintaa tiedossa.
SLC-450 kirjoitti:ajaessani sillä yli 80km / h alkaa kuulumaan häiritsevää suhinaa. ( vettä ei tule kuitenkaan sisälle edes harjattomassa pesussa ).
No tuo vois olla vaikka meikäläisen suusta kuultua, niin samanlaiset on ongelmat mullakin. Ikkunantiivisteet sinänsä ovat ehjät (ei halkeamia), mutta ajan saatossa pahasti kuoleentuneet.
Mulla on tässä muitakin 'pikku laittoja' pirssin suhteen, eikä tuo ole ollut kovin kärjessä laittolistalla - mutta jos satut jostain tivarit löytämään, niin kerropa mullekin vinkiksi
Tää Oitracon:han on ihan herjaa,olen itse kans "kokeillut" sieltä tilata
mut eihän siellä mitään ole. Ostakaa Oltimer Markt (saksalainen lehti)
siellä on vaikka kuinka paljon nettiosoitteita mistä saa tiivisteitä esim. www.dbdepot.de (vähän kallis) mutta hyvät sivut itse tilaan
Oldtimer Diestelhorst nimisestä firmasta niillä ei ole kuin fax ja puh.
kaikki tavara tulee suoraan himaan postiennakolla. Helppoa. Ikinään
ei ole tarvinnut pettyä tämän firman palveluksiin ja hinnat on kohdallaan
Mulla oli ostaessa autoa pari ikkunatiivistettä takakontissa.Voin tarkistaa lapuista numerot, jonka perusteella voit hakea netistä tai Rto-tuonti 09-3434870 Helsinki,Vartiokylä. Pätkissä ne olivat ja ikkunaliimaa ym. saa liitoksiin laittaa..pikku fixiä siis.
123, 126 ainakin yms. ovitiivisteissä on varaosanumero valmiina kumivalussa. Kiva ominaisuus. Itse asiassa melkein kaikissa Mersun osissa on varaosanumero valmiina, kannattaa tutkia aina tarkoin. Ok, kaikkihan me tämän tiedämme, mutta on niin mukava viisastella.
Tiivisteitä kannattaa kysellä Venetmäeltä tai KL-osasta. Itselläni on -74 450 slc johon kaveri haki ohimennessään puolestani Venetmäeltä kattoluukun etutiivisteen ja sivujen karvaliuskat. Suoraan hyllystä. Etutiiviste 23 € sivut 7,50 €/kpl ! Ovitiivisteitä löytynee myös, hinta oli kai n.100€ kappale.
KL-osa tilaa saksasta parin viikon toimituksella, hinnat tais vaan muistaakseni olla aika paljon kalliimpia.
Oma laitteeni ei kovin paljon ajossa suhistele mutta sateen päälle löytyy kyllä vettä kuskin jalkatilasta. Tuntuisi että vesi liruu sisälle jostain kojelaudan takaa. onko muiden SLC:ssä vastaavaa, olisko tuulilasin tiiviste joka vuotaa?
Lattiamattojen ja mustan alusmaton alle kun pääset tarkista ja tiivistä tuulilasinpyyhkijöiden jalkakytkimen pultit ja ympäristö.Mulla loppu kosteilu ja lainehtiminen kun tuuppasin sikaa pulttien väliin.Johtosarjan ympärys tulipellin läpi kuskin puolen nurkassa voi myös vuotaa, sikaa väliin vaan.Kokeile näitä!
Mulla on 450-slc -73. ( yllätys, yllätys ). Ja ajaessani sillä yli 80km / h alkaa kuulumaan häiritsevää suhinaa. ( vettä ei tule kuitenkaan sisälle edes harjattomassa pesussa ). Eli mistä saisin hankittua sivuikkunoihin ja kenties myös oviin uudet tiivisteet? Olen yhteen liikkeeseen soitellut
( Oitracon? ) ja kysynyt hintoja, mutta kuukauden sisällä ei kaveri ole saannut edes tiivisteiden hintojakaan selville, joten kaupat taitavat jäädä tekemättä?!
Onko kellään tietoa hintahaarukasta, tai "edullisesta" liikkeestä. Veholle en ole kehdannut soittaa!
No niin! Ikkunanpystytiivisteiden nrot: A1077201078 ja parin tarviit.Nämä siis vain pystytiivisteet(keulasta lähimmät)ABDICHTUNG lukee ja Original-Teile