W124 300D Manuaali ---> automaatiksi.
W124 300D Manuaali ---> automaatiksi.
Noniin eli 124 300D porrasperä manuaali ja kytkin luistaa ja jos olis samanlaane mutta automaattiaskilla vieres nii kannattaisko vaihtaa automaattiloota tilalle kun laatikon joutuu kumminki tiputtaa... eli mitä pitää ottaa huomioon / mitä pitää vaihtaa( tai lisätä) kun manuaalista tekee automaatin. muutaku polkimet ja vaihde keppi? Vai onko niin kova homma että ei kannata ruveta enää..?
Re: W124 300D Manuaali ---> automaatiksi.
kick down systeemit eli sähköjä pitää vetää mittarin vaijeri...kone kyllä huutaa kovasti kun manussa on harvempi kuin automaatissa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W124 300D Manuaali ---> automaatiksi.
Vauhtipyörä, kardaani, vaihteiston öljynjäähdytys, vaihteiston alipaineet, kd-vaijeri, kd-sähköt, käynnistykseneston/pakkivalojen sähköt, polkimet, vaihdekeppi+vivusto, perävälitys.
Siinä nyt muutamia kohteita mitä tuli mieleen.
Ei loppujenlopuksi paha rasti jos/kun vieressä on auto josta kaikki osat saa.
Siinä nyt muutamia kohteita mitä tuli mieleen.
Ei loppujenlopuksi paha rasti jos/kun vieressä on auto josta kaikki osat saa.
Re: W124 300D Manuaali ---> automaatiksi.
juu... minkäs laaset nua kick downin sähköt on että onko manuaali kopas valmiudet vai pitääkö itte ryövärillä vetää jostai ?
Re: W124 300D Manuaali ---> automaatiksi.
helpoin jostain sähkökaaviosta tutkia kun kaasupolkimen alla katkasin ja rele erikseen ja askille menee pistoke...vaijeri ja vivusto ja alipaineet koneelle.
Jos sulla on toinen auto josta ottaa niin sieltä kyllä saat kaikki ja kaaviosta otat selvää sähköistä.
Jos sulla on toinen auto josta ottaa niin sieltä kyllä saat kaikki ja kaaviosta otat selvää sähköistä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W124 300D Manuaali ---> automaatiksi.
juu no tuli vaan vähä muuttujia matkaan kun varaosaautos piti olla kone selvä mutta sehän käy perkele paremmin ku tuo tieautoatlas kirjoitti:helpoin jostain sähkökaaviosta tutkia kun kaasupolkimen alla katkasin ja rele erikseen ja askille menee pistoke...vaijeri ja vivusto ja alipaineet koneelle.
Jos sulla on toinen auto josta ottaa niin sieltä kyllä saat kaikki ja kaaviosta otat selvää sähköistä.
