w202 200 cdi farmari diesel autom käytotto 12/2000
w202 200 cdi farmari diesel autom käytotto 12/2000
Olen ostamassa ko. autoa ja jos tuollaiseen lähtee, niin mihin pitää varautua. Listaan tähän joitakin mitä olen saanut selville.
Sehän on c200 CDI 75 kW ja lastutettu, koska nyt 92 kW. Ajokilometrit 300 000.
En ole nähnyt sitä vielä !
Onko tässä mallissa ongelmana glykoolin sekoittuminen vaidelaatikon öljyihin vai onko jäähdytysjärjestelmät erillään?
Nopeusmittari hajoaa jossakin vaiheessa. Saako varaosana jostakin.
Autolla ollut yx omistaja.
Tässä osa asioista joita olen listannut itselleni:
- Onko takuumaalattu,-korjattu ?
- Ruostesuojaus, milloin tehty ? Mersun koritakuu 10 vuotta ?
- Ruoste; takakontin kahva, rekisterikilpi, ovien tiivisteet ja suojat, takapuskuri, ym ?
- Milloin öljy vaihd., perä+vaihdel.+moottori ? Laatikko 60 000 km. Laatikon suodin.
- Milloin on remmi vaihdettu ?
-
- Cdi koneen polttoaine vuodot. Muovisuoja irti, suuttimien ympärys, ettei ole mustan mönjän peitossa.
- Automaattilaatikko, miten vaihtaa ? Täristääkö ?
- Perän äänet ?
- Savutus kaasu pohjassa ?
- Nopeusmittari
- Tarkista paisuntasäiliö, öljyinen ?
Minulla ei ole kokemusta tästä mallista ja moottori on OM611.960. Ainostaan W201, vm 1991, 2,5D.
Onko jotakin lisävinkkiä käyttökokemuksineen. Olen lukenut aikamoisen määrän teidän raportteja seuraavista malleista ja "kauhistuin".
Sehän on c200 CDI 75 kW ja lastutettu, koska nyt 92 kW. Ajokilometrit 300 000.
En ole nähnyt sitä vielä !
Onko tässä mallissa ongelmana glykoolin sekoittuminen vaidelaatikon öljyihin vai onko jäähdytysjärjestelmät erillään?
Nopeusmittari hajoaa jossakin vaiheessa. Saako varaosana jostakin.
Autolla ollut yx omistaja.
Tässä osa asioista joita olen listannut itselleni:
- Onko takuumaalattu,-korjattu ?
- Ruostesuojaus, milloin tehty ? Mersun koritakuu 10 vuotta ?
- Ruoste; takakontin kahva, rekisterikilpi, ovien tiivisteet ja suojat, takapuskuri, ym ?
- Milloin öljy vaihd., perä+vaihdel.+moottori ? Laatikko 60 000 km. Laatikon suodin.
- Milloin on remmi vaihdettu ?
-
- Cdi koneen polttoaine vuodot. Muovisuoja irti, suuttimien ympärys, ettei ole mustan mönjän peitossa.
- Automaattilaatikko, miten vaihtaa ? Täristääkö ?
- Perän äänet ?
- Savutus kaasu pohjassa ?
- Nopeusmittari
- Tarkista paisuntasäiliö, öljyinen ?
Minulla ei ole kokemusta tästä mallista ja moottori on OM611.960. Ainostaan W201, vm 1991, 2,5D.
Onko jotakin lisävinkkiä käyttökokemuksineen. Olen lukenut aikamoisen määrän teidän raportteja seuraavista malleista ja "kauhistuin".
Viimeksi muokannut ejuvonen, Pe 11.04.2014 18:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W201, 2,5 D, vm91
Re: w202 200 cdi farmari diesel autom käytotto 12/2000
Mitähän tuo remmi tarkoitaa.ejuvonen kirjoitti:Milloin on remmi vaihdettu ?
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Se on se pitkä "remmi", joka kiertää siellä moottorin ja jäähdyttäjän välissä erillaisten rattaiden kautta.
Pidätkö sinä minua pilkkana ?
Olet tuttu tällä Foorumilla !
Pidätkö sinä minua pilkkana ?
Olet tuttu tällä Foorumilla !
W201, 2,5 D, vm91
just olin laittamassa että tarkoittaa varmaan moniurahihnaa 

W211 E320 CDI airmatic -07 facelift.
No nyt selvisi, että tarkoitat moniura hihnaa. Ei kait noissa noin vanhoissa ollut vielä tuota klykooli ongelmaa. Ilmeisesti on vielä behrin syyläri.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 

Ei ole ongelma W202:ssa.Onko tässä mallissa ongelmana glykoolin sekoittuminen vaidelaatikon öljyihin vai onko jäähdytysjärjestelmät erillään?
Tosi harvinaista. Ei huolta.Nopeusmittari hajoaa jossakin vaiheessa. Saako varaosana jostakin.
Alle 5 minuutin kuluttua siitä kun päättää vaihtaa, jos on uusi remmi ja 17 mm 12-kulmainen avain käsillä- Milloin on remmi vaihdettu ?

wiimax.fi
Jos auto ei ole läpimätä, ei mene vikatilaan kiihdytyksessä, vaihteisto toimii, perä ei huuda osta pois .. Hyvät on jo harvinaisuuksia.
W213 220d +W242 electric drive
No, nyt tuli oikeanlaista tietoa !
Minulla on tosiaan lista minkä käyn läpi ja olen aina lähtenyt siitä et tehdään itse.
Pikasen on vauhti hidastunut, ku oon 65 v, mutta kivahan näitä on rassailla.
Aikaisemmin ei ole ollut "aikaa" ja ehdotonta on tietenkin se, että on talven pimeinä päivinä lämmin paikka missä tehdä.
Viime talvi oli onneksi leuto.
Maalaus ja hiekka tai sooda tarttee sen kesäisen lämpötilan. Opettelen tässä, mikä se on oikea tapa pohjustaa toi
Rotterdamin pelti. Mikä pohjalle eli puhalletun pellin pintaan.
Fosforihappo vai mikä ja arvostan teidän asiantuntemusta vuosikymmenien komeuksesta.
Jos tollaisen riesan laittaa, niin 10 v se sais palvella.
Onhan ne pojat A-forttejakin rakennellet, vaikka ei tässä ole sellaiseta kysymys, vaan mihin itseäni olen työntämässä.
Great, Cool.
Minulla on tosiaan lista minkä käyn läpi ja olen aina lähtenyt siitä et tehdään itse.
Pikasen on vauhti hidastunut, ku oon 65 v, mutta kivahan näitä on rassailla.
Aikaisemmin ei ole ollut "aikaa" ja ehdotonta on tietenkin se, että on talven pimeinä päivinä lämmin paikka missä tehdä.
Viime talvi oli onneksi leuto.
Maalaus ja hiekka tai sooda tarttee sen kesäisen lämpötilan. Opettelen tässä, mikä se on oikea tapa pohjustaa toi
Rotterdamin pelti. Mikä pohjalle eli puhalletun pellin pintaan.
Fosforihappo vai mikä ja arvostan teidän asiantuntemusta vuosikymmenien komeuksesta.
Jos tollaisen riesan laittaa, niin 10 v se sais palvella.
Onhan ne pojat A-forttejakin rakennellet, vaikka ei tässä ole sellaiseta kysymys, vaan mihin itseäni olen työntämässä.
Great, Cool.
W201, 2,5 D, vm91
Löytyykö ko. Mersusta vastaavanlaista sivua. Tämä on ePer, Fiat:
http://62.106.29.51:7080/navi?MOD_COD=2 ... INDOW_ID=1#" onclick="window.open(this.href);return false;
http://62.106.29.51:7080/navi?MOD_COD=2 ... INDOW_ID=1#" onclick="window.open(this.href);return false;
W201, 2,5 D, vm91
Webasto saisi kyllä olla siinä että pisara lämmintä muuten toi on varma ja pirteä peli.
Ruosteherkkä toi ei ole mutta näät jos siinä mitä näkyy...tokko tuota lie vielä maalailtu jos kaikki mittarissa.
Koeaja nyt ensin ja tutki ja pidä vaikka miettimis aikaa paripäivää niin päätös selviää.
Ruosteherkkä toi ei ole mutta näät jos siinä mitä näkyy...tokko tuota lie vielä maalailtu jos kaikki mittarissa.
Koeaja nyt ensin ja tutki ja pidä vaikka miettimis aikaa paripäivää niin päätös selviää.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Maksullisia EPC:tä löytyy, sitten nää velivenäläisten sivut jotka perustuu samaan MBn tietokantaan mutta osanumeroiden saaminen on vähän hankalampaa kun ei näytetä kuin yksi sivu numeroita
http://mb.ilcats.ru/modif/vin//class/1/ ... 194/clid/1" onclick="window.open(this.href);return false;
klikkaa auton tyyppiä 202.xxx, sitten plussaa korrin, moottorin tai laatikon kohdalta jne
http://mb.ilcats.ru/modif/vin//class/1/ ... 194/clid/1" onclick="window.open(this.href);return false;
klikkaa auton tyyppiä 202.xxx, sitten plussaa korrin, moottorin tai laatikon kohdalta jne
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Joo, harmi homma, että omistaja on lomamatkalla ja tulee pääsiäisen jälkeen.
Tästä johtuu nyt se, että " kiusaan " teitä, koska en ole päässyt koeajolle enkä näkemään, mitä kaikkea siellä on.
Täytyy vaan rakentaa tarkistusluettelo teidän avulla, mitä pitää huomioida.
Webasto löytyy.
Tästä johtuu nyt se, että " kiusaan " teitä, koska en ole päässyt koeajolle enkä näkemään, mitä kaikkea siellä on.
Täytyy vaan rakentaa tarkistusluettelo teidän avulla, mitä pitää huomioida.
Webasto löytyy.
W201, 2,5 D, vm91
Kannattaa myös tsekata vaihdelaatikon töpseli joka on apparin puolella laatikossa ettei ole vuotanut öljyä. Siitä se pikku hiljaa nousee laatikon ohjaus boxiin kapilaarilla. Tietenkin kuinka vaihdot toimii, ettei ole semmoista nykäisyä vaihteiden välillä

Arvokkaita tietoja !
1970-luvulla Saab 96 nopeusmittarin vaijeri oli sellainen, että nosti nopeusmittariin öljyn.
Kirjoitan myöhemmin toisen topiikin 70-luvulta, miten Uudenkaupungin tehtaalla maalattiin Saabit ja Talbotit, että ne ruostui. Taitaa olla sama vaiva kuin nyt on ollut Mersuissa,
1970-luvulla Saab 96 nopeusmittarin vaijeri oli sellainen, että nosti nopeusmittariin öljyn.
Kirjoitan myöhemmin toisen topiikin 70-luvulta, miten Uudenkaupungin tehtaalla maalattiin Saabit ja Talbotit, että ne ruostui. Taitaa olla sama vaiva kuin nyt on ollut Mersuissa,
W201, 2,5 D, vm91
Se on jokaisessa W202 cdi:ssä. Se että toimiiko on toinen juttu.atlas kirjoitti:Webasto saisi kyllä olla siinä
wiimax.fi