Veholta kun kyselin jotain korjaussarjaa, niin uusi pumppu olisi ollut vain tarjolla. Mutta tuolla numerolla kun menee hakemaan ja sanoo haluavansa tuon osan, niin saat tiivisteet. Sisältää stefan ja o-renkaat pumpun sisään, maksaa ~20euroa.
c32 amg
Re: c32 amg
Veholta kun kyselin jotain korjaussarjaa, niin uusi pumppu olisi ollut vain tarjolla. Mutta tuolla numerolla kun menee hakemaan ja sanoo haluavansa tuon osan, niin saat tiivisteet. Sisältää stefan ja o-renkaat pumpun sisään, maksaa ~20euroa.
Re: c32 amg
Mitenkäs tuo oireili? Itsellä mennyt W211:stä pari kertaa ohjaustehostimen letku rikki ja viimesen vaihdon jälkeen toimi pari viikkoa ja alkoi oireilemaan, välillä jäykkä ja kaasu auttaa. Toisinaan taas se on tasasesti jäykempi. Nyt toisaalta meni moniurahihna poikki niin katsotaan onko sillä osuutta asiaan, oli ilmeisesti sotkeentunut siitä öljystä ja vähän dieselistäkin..Pansu kirjoitti:Tapellut tuon vajaalla toimivan ohjaustehostimen kanssa ja ajattelin laittaa tänne infoksi tehostimen tiivistesarjan: 000 460 47 80
Veholta kun kyselin jotain korjaussarjaa, niin uusi pumppu olisi ollut vain tarjolla. Mutta tuolla numerolla kun menee hakemaan ja sanoo haluavansa tuon osan, niin saat tiivisteet. Sisältää stefan ja o-renkaat pumpun sisään, maksaa ~20euroa.
En tiedä onko näissä samanlainen ohjaus, minulla parametri..
Re: c32 amg
Parametri minullakin ja vaivana tahmaisuus. Ajattelin sitten kurkata tuon pumpun ja samalla uusin tiivisteet. Jos painepuolen letkut räjähtelee, niin liekkö se kehittää liikaa painetta(?), siellä pumpun sisällä on ilmeisesti joku ylipaineventtiili, missä ainakin minulla oli hieman roskaa.Ari89 kirjoitti:Mitenkäs tuo oireili? Itsellä mennyt W211:stä pari kertaa ohjaustehostimen letku rikki ja viimesen vaihdon jälkeen toimi pari viikkoa ja alkoi oireilemaan, välillä jäykkä ja kaasu auttaa. Toisinaan taas se on tasasesti jäykempi. Nyt toisaalta meni moniurahihna poikki niin katsotaan onko sillä osuutta asiaan, oli ilmeisesti sotkeentunut siitä öljystä ja vähän dieselistäkin..Pansu kirjoitti:Tapellut tuon vajaalla toimivan ohjaustehostimen kanssa ja ajattelin laittaa tänne infoksi tehostimen tiivistesarjan: 000 460 47 80
Veholta kun kyselin jotain korjaussarjaa, niin uusi pumppu olisi ollut vain tarjolla. Mutta tuolla numerolla kun menee hakemaan ja sanoo haluavansa tuon osan, niin saat tiivisteet. Sisältää stefan ja o-renkaat pumpun sisään, maksaa ~20euroa.
En tiedä onko näissä samanlainen ohjaus, minulla parametri..
Useimmin kai tuo stefa käy vuotamaan öljyjä ulos ja Veholta myydään sitten uusi pumppu vaikka tuon stefan voi vaihtaa.
Re: c32 amg
Motorbitin Pekka vilkaisi nyt noita minun softia ja totesi että ecun softa on tehty päin per...ja ilmeisesti tekijä ei ole tiennyt mitä tekee, kun oli jotain ihmeellisiä muutoksia. Vaihteistosoftassa ei kuulema ole väännönrajoitinta nostettu, vaikka Jerry näin väitti(ilmankos se ei osannut mitään sanoa mihin ne on nostettu). Eli jos Pekkaan on uskomista, niin silkkaa kusetusta ja paskaa koko EC:n softat.
Yllätys yllätys ettei Jerryltä ole paljon vastausta kuulunut. Älkää nyt sitten enää vahingossa rahojanne tuonne kuskatko ja tukeko tuollaista lafkaa.
Yllätys yllätys ettei Jerryltä ole paljon vastausta kuulunut. Älkää nyt sitten enää vahingossa rahojanne tuonne kuskatko ja tukeko tuollaista lafkaa.
Re: c32 amg
Pitääpä pistää korvan taa tuo ja kattoa kuinka tuo pelaa kunhan saan auton takasin hihnan vaihdosta.Pansu kirjoitti:Parametri minullakin ja vaivana tahmaisuus. Ajattelin sitten kurkata tuon pumpun ja samalla uusin tiivisteet. Jos painepuolen letkut räjähtelee, niin liekkö se kehittää liikaa painetta(?), siellä pumpun sisällä on ilmeisesti joku ylipaineventtiili, missä ainakin minulla oli hieman roskaa.
Useimmin kai tuo stefa käy vuotamaan öljyjä ulos ja Veholta myydään sitten uusi pumppu vaikka tuon stefan voi vaihtaa.
Re: c32 amg
Tämä ei nyt asiaan liity mutta harrastus jatkuu autojen parissa niin kuin aina, vaikka amg myyty, nyt kokeillaan evoa...ja kädet mustuu(:(:
Re: c32 amg
Laitoin EC:lle vähän tiukempaa palautetta, niin jopas kumma kun tuli heti vastaus. Kuulema loppuu vastailu jos...no kumma homma ettei mitään vastata ennen kuin joutuu laittamaan tiukempaa tekstiä saadakseen jotain
Tässä oli kuitenkin viikko aikaa vastata vaikka että asiaa tutkitaan kun joudetaan, niin tietäisi viestien menneen edes perille, mutta ei mitään.
Noh katsotaan tuleeko tästä mitään.
Noh katsotaan tuleeko tästä mitään.
Re: c32 amg
Mistä ihmeestä tuollainen firma sitten oikein saa maineensa "parhaana softa tekijänä"?Pansu kirjoitti:Motorbitin Pekka vilkaisi nyt noita minun softia ja totesi että ecun softa on tehty päin per...ja ilmeisesti tekijä ei ole tiennyt mitä tekee, kun oli jotain ihmeellisiä muutoksia. Vaihteistosoftassa ei kuulema ole väännönrajoitinta nostettu, vaikka Jerry näin väitti(ilmankos se ei osannut mitään sanoa mihin ne on nostettu). Eli jos Pekkaan on uskomista, niin silkkaa kusetusta ja paskaa koko EC:n softat.
Yllätys yllätys ettei Jerryltä ole paljon vastausta kuulunut. Älkää nyt sitten enää vahingossa rahojanne tuonne kuskatko ja tukeko tuollaista lafkaa.
Tuosta TCU:sta sen verran tiesin, että softa ei ollut alunperinkään heidän tekemänsä ja ihan vain tuurilla sitä ostosoftaa heittivät asiakkaille. Lieköhän sama ollut noiden ECU softien kanssakin.
Re: c32 amg
Niin paha sanoa 100% varmuudella kuka on oikeassa. Nyt sain olevinaan vakio TCU filun ja uuden muokatun filun ja sanoi että näytäpäs näitä sille sun expertille. Muutenkin käski hänen pitää päivätyönsä ja ihmetteli miksei hän muokkaa filuja minulle kun kerran on niin tietäväinenamgenter kirjoitti:Mistä ihmeestä tuollainen firma sitten oikein saa maineensa "parhaana softa tekijänä"?Pansu kirjoitti:Motorbitin Pekka vilkaisi nyt noita minun softia ja totesi että ecun softa on tehty päin per...ja ilmeisesti tekijä ei ole tiennyt mitä tekee, kun oli jotain ihmeellisiä muutoksia. Vaihteistosoftassa ei kuulema ole väännönrajoitinta nostettu, vaikka Jerry näin väitti(ilmankos se ei osannut mitään sanoa mihin ne on nostettu). Eli jos Pekkaan on uskomista, niin silkkaa kusetusta ja paskaa koko EC:n softat.
Yllätys yllätys ettei Jerryltä ole paljon vastausta kuulunut. Älkää nyt sitten enää vahingossa rahojanne tuonne kuskatko ja tukeko tuollaista lafkaa.Mbworldissa mistään muusta firmasta puhuttukaan kuin tuosta silloin kun itelle auto tuli.
Tuosta TCU:sta sen verran tiesin, että softa ei ollut alunperinkään heidän tekemänsä ja ihan vain tuurilla sitä ostosoftaa heittivät asiakkaille. Lieköhän sama ollut noiden ECU softien kanssakin.
Ja seoksien ei pitäisi olla laihalla, kuulema minulla bensan saannissa ongelma. Täytynee nyt varmuuden vuoksi tutkia josko paineet rasituksessa romahtaa, mitä kyllä epäilen, ellei tuo suodatin ole niin paska että virtaus romahtaa. Tuskin nyt kuitenkaan 400lph Walbro kyykkää. Ihmetyttää kyllä kun sillä kapulalla pystyn rikastamaan seosta, että ei kai sekään auttaisi jos bensaa ei tule. Sain kuitenkin vielä jonkun muokatun filun, että kokeillaan, tutkitaan ja hutkitaan.
Re: c32 amg
Jotenkin tulee mieleen viestit mitä Jerryltä itekin sain. Kolmannen filun kanssa vieläkin laihalla ja uusi suodatin, Walbron isompi pumppu ja bensapainemittari näyttää kokoajan järkähtämättä samaa lukemaa.
Minä sen nyt sanon, että jos joku on ostamassa EC:ltä ohjelmaa niin älkää ostako, ennen kuin lisätietoa saadaan.
Minä sen nyt sanon, että jos joku on ostamassa EC:ltä ohjelmaa niin älkää ostako, ennen kuin lisätietoa saadaan.
Re: c32 amg
Oliko amgenterillä parametriohjaus omassa? (kaikissahan tätä ei ole) Tai jollain muulla kenellä on tuo EC:n TCU ohjelma? Heitin tuossa vakio boxin kiinni ja tuntui kuin ohjaus olisi parantunut, liekkö tuon TCU:n kautta menee nopeustieto ESP:lle ja tuon virisoftan kautta tuo ohjaus ei osaakaan toimia
Täytynee huomenna koittaa mittailla tuon venttiilin ohjausjohdosta että tuleeko eri arvoja tuolla vakio TCU:lla.
Nyt on myös tuon vakio softan väännönrajoitinta muutettu ja pikaisella kokeilulla ei tuota monttua AFR käppyrään tule. Toisaalta tiet oli märkänä niin ei oikein kunnolla päässyt testaamaan ilman riskiä että mersu makaa katollaan pellolla
Täytyy toivoa että huomenna olis taas kuivaa..
Nyt on myös tuon vakio softan väännönrajoitinta muutettu ja pikaisella kokeilulla ei tuota monttua AFR käppyrään tule. Toisaalta tiet oli märkänä niin ei oikein kunnolla päässyt testaamaan ilman riskiä että mersu makaa katollaan pellolla
Re: c32 amg
Kyllä kantakortista löytyy koodi 213 - Parameter Steering.
Mulla oli tuo EC:n TCU-ohjelma niin vähän aikaa paikoillaan, että en kyllä tuntumassa huomannut.
Mulla oli tuo EC:n TCU-ohjelma niin vähän aikaa paikoillaan, että en kyllä tuntumassa huomannut.
Re: c32 amg
Joo niin vähän arvelin ettet ole paljon sillä boxilla ajanut. Tietty onhan siihen voitu vaihtaa normaali hammastankokin ilman tuota parametristä.amgenter kirjoitti:Kyllä kantakortista löytyy koodi 213 - Parameter Steering.
Mulla oli tuo EC:n TCU-ohjelma niin vähän aikaa paikoillaan, että en kyllä tuntumassa huomannut.
Onpa muuten taas herkkä ajaa tuolla vakio softalla, kun pienellä kaasun liikkeellä vaihtaa pienempää ja ei tarvii houkutella vaihtoa
Re: c32 amg
Ootko tähän asti ajanut tuolla viri-tculla? Ei mulla kestänyt hermo sillä ajaa. Kaasupoljin alkoi kiiltämään vaikkei alumiinia olekaan, sen verran sitä piti painella tuolla virillä.Pansu kirjoitti:Onpa muuten taas herkkä ajaa tuolla vakio softalla, kun pienellä kaasun liikkeellä vaihtaa pienempää ja ei tarvii houkutella vaihtoa
Re: c32 amg
Joo tuolla nilkutin talvenamgenter kirjoitti:Ootko tähän asti ajanut tuolla viri-tculla? Ei mulla kestänyt hermo sillä ajaa. Kaasupoljin alkoi kiiltämään vaikkei alumiinia olekaan, sen verran sitä piti painella tuolla virillä.Pansu kirjoitti:Onpa muuten taas herkkä ajaa tuolla vakio softalla, kun pienellä kaasun liikkeellä vaihtaa pienempää ja ei tarvii houkutella vaihtoa
- CDI203
- Asiantuntija

- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
Ainakin muissa nopeus tietoa tulee ja menne laatikolata esp:le ja toisin päin,Pansu kirjoitti:Joo tuolla nilkutin talvenamgenter kirjoitti:Ootko tähän asti ajanut tuolla viri-tculla? Ei mulla kestänyt hermo sillä ajaa. Kaasupoljin alkoi kiiltämään vaikkei alumiinia olekaan, sen verran sitä piti painella tuolla virillä.Pansu kirjoitti:Onpa muuten taas herkkä ajaa tuolla vakio softalla, kun pienellä kaasun liikkeellä vaihtaa pienempää ja ei tarvii houkutella vaihtoaVoi olla ettei tuu enää takas, varsinkaan jos noi rajoitin ongelmat sun muut ohjausvaivat johtuu tuosta.
ohjelma hommissa on "kohtalinen" ero jakeleeko vaan jostain halvimmalla hommattuja ohjelmia vai onko itse alkutuottaja,
ja käyttäkö siihen tekemisen jotain valmiita ajureita tms mitkä on joku muu rakennelut omiin tarpeisiinsa
(muutetavaksi halluttu juttu sen ulkopuolella niin ei onnistu...)
Kunhan juttu on selvä niin laitaakka vähän juttua
Mbworldin ja muille "jumalaa ylempänä"
oleville ulkomaan palstoille
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: c32 amg
Nyt löytyi ainakin yksi kohde mistä voisi koittaa lisäheppoja saada.. Mittasin pakoputkiston paineet ja kierroksella&ahdoilla oli painetta putkessa ainakin 0.7bar. Olen jo pitkään miettinyt tuon putkiston riittävyyttä, kun tuo loppupätkä on 70millistä ja ennen takavaimenninta se haarautuu kahteen pienempään pilliin ja ulostulossakin on kaksi pientä reikää. Täytyy nyt alkuun kokeilla ohittaa tuo takavaimennin läpällä tuosta ensimmäisen vaimentimen jälkeen ja mittailla paineet uudelleen. Luulisi tuon nyt jotain vaikuttavan kun noinkin paljon vastapainetta putkesta löytyy 
Re: c32 amg
Ei kukaan ois kiinnostunut ostamaan Supersprintin cat-back putkistoa? Tuo on varmasti ihan hyvä vähän miedommin viritettyyn laitteeseen, niin ei olis tarvinnut tätä raiskata vaan tekisin sitten kokonaan uuden putkiston.
Tähän kuuluu siis seuraavat osat:



Tuo käy suoraan vakio putken tilalle, rosteria ja hintaa uudella näyttää nyt olevan 1270euroa+rahti josta voisin sitten jokusen satasen tinkiä, joten laitetaan HP. tasan 1000€
http://www.supersprint.com/en/IT/prod-7 ... 280BA.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Tähän kuuluu siis seuraavat osat:



Tuo käy suoraan vakio putken tilalle, rosteria ja hintaa uudella näyttää nyt olevan 1270euroa+rahti josta voisin sitten jokusen satasen tinkiä, joten laitetaan HP. tasan 1000€
http://www.supersprint.com/en/IT/prod-7 ... 280BA.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: c32 amg
Ei olisi ollenkaan hullumpi vetää putkistoa tuplana alusta asti. Rengaskotelo vain pois tieltä ja puskuriin siisti reikä. Näinhän C55:ssa on.
Re: c32 amg
Jos mainostaa saa niin laitoin omani myyntiin:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c-32-amg/6348393" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c-32-amg/6348393" onclick="window.open(this.href);return false;
- HeikkiSa
- Vakiokalustoa

- Viestit: 214
- Liittynyt: Ti 23.08.2011 10:51
- Paikkakunta: Korvenkylä, Joutseno
Re: c32 amg
Ootteko pelkillä jousilla madaltanut näitä vehkeitä, lyökö vakioiskarit pohjille, jos esim keulaan laittaa 40mm h&r jouset? Perää ei niinkään tarvitsisi madaltaa.
NYK: S211 E320 CDI -03
EX: W211 E500 - 03, W211 E200 - 04, W163 ML320 -02, W203 C32 AMG -01, W210 E430 -98, W124 300CE 24v -92
EX: W211 E500 - 03, W211 E200 - 04, W163 ML320 -02, W203 C32 AMG -01, W210 E430 -98, W124 300CE 24v -92
Re: c32 amg
Mulla on jotkut h&r madallusjouset (oli jo kun auto mulle tuli) eikö iskareiden kanssa ongelmaa.HeikkiSa kirjoitti:Ootteko pelkillä jousilla madaltanut näitä vehkeitä, lyökö vakioiskarit pohjille, jos esim keulaan laittaa 40mm h&r jouset? Perää ei niinkään tarvitsisi madaltaa.
Tuossa on lisää tarinaa asiasta: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 26&t=86489
Re: c32 amg
Olisi tarkoitus nyt viikonloppuna vaihtaa tuo 65mm rosterinen Eurochargedin kompressorinrulla sekä uusi MB:n moniurahihna. Onko rullaa vaihtaneilla jotain vinkkejä, vai meneekö tällä ohjeella?
http://www.eurocharged.com/downloaddocs ... lation.pdf
Jos noita "shimmi" levyjä tarvitaan, niin mikä mahtaa olla sen keskireijän halkaisija?
http://www.eurocharged.com/downloaddocs ... lation.pdf
Jos noita "shimmi" levyjä tarvitaan, niin mikä mahtaa olla sen keskireijän halkaisija?
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Re: c32 amg
Se rullan vaihto on tosi helppo juttu, mutta millähän sitä kannattaa pitää lukittuna kun kiristää sen pultin? Itse laitoin akkutoimisella mutterivääntimellä vaan.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: c32 amg
Menee ihan noilla ohjeilla. Ite olen pitänyt kuormaliinalla siitä kytkimestä kiinni kun olen vaihtanut eri rullia. Shimmit on 32 millisiä, eli sen akselin kokoinen pitää reikä olla. Mulla on noita prikkoja pussillinen (taisi olla paksuuksia 3 ja 5). Rakotulkkihan siinä on hyvä olla kun sitä välystä mittailee.Jukikyy kirjoitti:Olisi tarkoitus nyt viikonloppuna vaihtaa tuo 65mm rosterinen Eurochargedin kompressorinrulla sekä uusi MB:n moniurahihna. Onko rullaa vaihtaneilla jotain vinkkejä, vai meneekö tällä ohjeella?
http://www.eurocharged.com/downloaddocs ... lation.pdf
Jos noita "shimmi" levyjä tarvitaan, niin mikä mahtaa olla sen keskireijän halkaisija?
Re: c32 amg
Mä tilasin ja äsken noita shimmilevyjä 25kpl 0,3mm ja 25kpl 0,5mm (sisäreikä 32mm ja ulkohalkaisija 45mm). Eli multa saa kirjeitse shimmilevyjä jos joku tarvitsee.amgenter kirjoitti: Menee ihan noilla ohjeilla. Ite olen pitänyt kuormaliinalla siitä kytkimestä kiinni kun olen vaihtanut eri rullia. Shimmit on 32 millisiä, eli sen akselin kokoinen pitää reikä olla. Mulla on noita prikkoja pussillinen (taisi olla paksuuksia 3 ja 5). Rakotulkkihan siinä on hyvä olla kun sitä välystä mittailee.
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Re: c32 amg
Nyt on rulla vaihdettu. Samalla vaihdoin moniurahihnan sekä moottoriöljyt ja suodattimen. Toi rullan vaihto oli helppo homma. Aikaa meni noin 15min. Shimmilevyjä tarvitsin 3 kpl 0,5mm paksuisia.
Kävin koeajotkin jo ottamassa. Pari vetoa tein ja tuli sinne jo pelkällä rullan vaihdolla jotain lisää, kun ykkösellä luistonestovalo vilkkuu koko ykkösen. Ennen ei vilkahtanut yhtään, kun lähti ryömintänopeudesta liikkeelle.
Ens ke saadaan säädöt ja dynolappu. Villiveikkaus on noin 390hv ja 490Nm.
Kävin koeajotkin jo ottamassa. Pari vetoa tein ja tuli sinne jo pelkällä rullan vaihdolla jotain lisää, kun ykkösellä luistonestovalo vilkkuu koko ykkösen. Ennen ei vilkahtanut yhtään, kun lähti ryömintänopeudesta liikkeelle.
Ens ke saadaan säädöt ja dynolappu. Villiveikkaus on noin 390hv ja 490Nm.
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Re: c32 amg
Nyt on auto säädöissä. 395hv ja 518Nm. Tarkempaa tietoa laitan tänään tai viim. huomenna.
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Re: c32 amg
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Re: c32 amg
Onkos joku vaihtanut jarruneisteitä omaansa?
En pikaisella googlauksella löytänyt ohjeita enkä tilavuutta paljonko jarrunestettä tarvitaan.
Meneekö perinteisin menoin tuo vaihto vai onko jotain erikoista?
Taitaa DOT4 (+) olla vakio jarrunestettä?
Paljonko tarvitaan (en meinannut huuhdella, valuttaa vain vanhat ulos ja uudet sisälle)?
En pikaisella googlauksella löytänyt ohjeita enkä tilavuutta paljonko jarrunestettä tarvitaan.
Meneekö perinteisin menoin tuo vaihto vai onko jotain erikoista?
Taitaa DOT4 (+) olla vakio jarrunestettä?
Paljonko tarvitaan (en meinannut huuhdella, valuttaa vain vanhat ulos ja uudet sisälle)?
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014



