Tiedän että aiheesta on jo täällä ja muualla juttua, mutta kun muiden oireet eivät täsmää täydellisesti omiin.
-Autossa on seuraavanlainen vika. Käynnistäessä kylmällä käynnistyy hyvin ja tyhjäkäynti ei täristä. Auto vetää hyvin kaikilla kierroksilla eikä mitään erikoista.
-Kun auto lämmenyt auto rykii hieman toistuvin nykäyksin tyhjäkäynnilla. Kierrokset ei muutu millään lailla vaan ovat tasaset. Ajossa ei mitään ongelmaa, mutta kun auton sammuttaa ja vähän ajan päästä käynnistää uudelleen niin auto käynnistyy heti mutta röpeltää hieman pari sekunttia (kierrokset eivät oikein nouse yli 500. Jos lähtee heti kun auto röpeltää niin välillä ei tapahdu oikeen mitään kunnes kaasun painaa puoliväliin ja tämän jälkeen ampaisee täydellä teholla menemään eikä ajossa ongelmaa tämän jälkeen.
Seuraavat asiat vaihdettu!
Virranjakajan kansi (bosch)
Pyörijä (bosch)
tulpan johdot (bosch)
tulpat vaihdettu edellisen omistajan toimesta (noin 3 kuukautta sitten, NGK BP6EFS)
YJ rele tinattu uudestaan
EHA vaihdettu UUTEEN(vanha vuoti bensaa) boschilaiseen (tiedän pitkän etsiskelyn jälkeen mistä saa hintaan alle 200€ postikuluineen jos joku täällä tarvitsee)
Öljyt vaihdettu
Kaikki sulakkeet boksista vaihdettu uusin kuparisiin
Voiko PA suodatin aiheuttaa tämän tyyppistä oireilua. AAttelin nimittäin vaihtaa sen seuraavaksi kun aika kämäsen näkönen oli nopealla silmäyksellä (halvat osat ensin

Miten lähteä tätä ropleemaa nyt purkamaan kun tuntuu vähän siltä että vika voi olla missä vaan vai voiko. Voiko esim potikka olla viallinen vaikka kierrokset ei humppaa. Mites lambda. Äkkiä tulee vanhasta autosta kallis jos ilman mitään johdonmukaisuutta menee osia vaihtelemaan.