Kyseessä on 2012 CLS 350 CDI C218 korimalli. Autosta löytyy bluetooth, mutta vain puheluita varten. Kaverit ja internet vinkkaa, että bluetoothin saa musiikillekin "engineering menun" avulla.
Ongelma on nyt se, että minulla kyseinen menu ei ole ollenkaan samannäköinen kuin kaikissa videoissa tai kaverin E (W212) mersussa (hän toteutti kyseisen kikan itselleen), ja täten en pysty aktivoimaan BT musiikkia.
Tässä on koitettu eri näppäin yhdistelmiä, että eri valikko aukeaisi, mutta ei mitään. Vain yksi aukeaa ja se on puhelun lopetus näppäimellä, 1:llä ja risuaidalla (#).
Aloin tutkia, että onko tämä radion versiosta kiinni, mutta siihenkään ei löytynyt selvää vastausta. Luulen, että autossa on NTG 4.5 "Gen 1", ja vissiin kyseessä voi olla COMAND tai Audio 20/50 ja COMANDIA tässä ei taida olla. Viimeisenä hämmennyksenä radiossa pitäisi olla SD-kortille paikka, mutta tätähän ei meikältä löydy.
Osaako joku auttaa tunnistamaan mikä radio versio on kyseessä, saako siihen BT musiikin ja mikä tämä hyödytön "engineering menu" on joka ilmestyy sen "hyödyllisen" sijaan.

Liitän linkin kuvaan engineering menusta, joka on sama kuin mulla.
https://preview.redd.it/trying-to-acces ... 28e0ff06f5