Moikka.
Muutaman vuoden jälkeen taas mukana tällä foorumilla.
Tuli hommattuna kesäautoksi 2002 R230 500 SL:n
Autoon on vaihdettu Facelift keula ja jonkun Tuning pajan SL65 AMG Black Series korisarja klooni.
Auton sisustus on minun makuuni vähän laimea. Edellinen omistaja oli ostanut auton kuvien perusteella ja silloin siinä oli ollut paikallaan AMG mallin ratti. Kun auto saapui Suomeen, yllätys, yllätys, autoon oli vaihdettu jonkun miljoonan ajetun taksin sileäksi hierottu ratti.
Hommasin R231:n AMG:n ratin ja haluaisin laittaa sen tähän autoon.
Käytin jo vanhan ratin irti ja akseli rihloineen näyttää samalta.
Sähköliittimissä on eroja, mutta Airbagin liittimet saisi helposti vaihdettua.
Onko joku tehnyt vastaavan tyylistä konversioa vaikka johonkin muuhun korimalliin, tai osaako joku neuvoa elektroniikkatietäjän joka tietää johdoista ja väylähommista että puhuuko auto ja uudempi ratti samaa kieltä?
Tässä uudessa ratissa on myös vaihteen vaihto läpyskät, jotka on myös löytyneet R230 55AMG mallista mutta ei perus 500:sesta.
Ratin vaihto R230
- Mikko Vuorsola
- Vakiokalustoa
- Viestit: 160
- Liittynyt: To 07.07.2005 13:30
- Paikkakunta: PORI
Ratin vaihto R230
Kyllä tästä pääsee, se vaan näyttää vähän jyrkältä...
******************************************************
G55AMG Kompressor
GD300 OM606 Mynä- Compound Turbo
GD250
GE500 M119 Aavikkokilpuri
GD300
GD 300
GD 300
SL 500 R230
Sprinter 319CDI
170DA vm 1952
MAN KAT1 A1 8X8
Liuta muita vempeleitä...
******************************************************
G55AMG Kompressor
GD300 OM606 Mynä- Compound Turbo
GD250
GE500 M119 Aavikkokilpuri
GD300
GD 300
GD 300
SL 500 R230
Sprinter 319CDI
170DA vm 1952
MAN KAT1 A1 8X8
Liuta muita vempeleitä...