Morjens,
Katastusinsinööri löysi väljyyttä (ilmeisesti) takapään alatukivarren ja pyörän napa-asetelman välistä. Siinä näyttää olevan välissä kumipusla. Eli ilmeisesti siinä vika.
No kuinka tuon kumipuslan saa irti? Kummaltakin puolelta löysin jonkinsortin sokat, jotka irroitin. Pitääkö jommalta kummalta puolelta puristaa kumi jotenkin sisään ja sitten ujuttaa ulos?? Vai jotenkin toisin??
Ja vielä sellanen juttu, mikä tuon puslan nimi on varaosana?
Linkin takana kuva: http://www.aijaa.com/v.php?i=7054650.jpg
W124, Kumipuslan irroitus?? Kuva apuna..
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 138
- Liittynyt: Ma 24.07.2006 03:47
- Paikkakunta: Haukipudas/ Martinniemi
W124, Kumipuslan irroitus?? Kuva apuna..
W124 200 D -90 (MYYDÄÄN OSINA, JOITAIN JÄLJELLÄ, KORI PAALATTU)
W124 250 D aut -89 (MYYDÄÄN OSINA, KORI PAALATTU)
W202 220 CDI stw -99
Chrysler Neon 2.0i (RE85)
Fiat Uno Turbo i.e -89
W124 250 D aut -89 (MYYDÄÄN OSINA, KORI PAALATTU)
W202 220 CDI stw -99
Chrysler Neon 2.0i (RE85)
Fiat Uno Turbo i.e -89
älä ala hommaan jollet omista oikeanlaisia työkaluja hommaan... Tarviit just eikä melkeen oikean kokoiset holkit/sisäänvetäjän jolla saat uuden paikalle. Tosin nekin helppo tehdä itse kierretangosta ja vaikka sorvata sopivat holkit.
Vanhan "häränsilmän" saa vaikkapa siten pois että sulattaa puslan sisällä olevan muovin pois, lyö sitten keskiholkin pois-> seuraavaksi vaikka puukko sahalla ulkokooli halki jolloin tulee helposti loputkin pois.
Mersulla on tähänkin oma spesiaali kalu jolla homma onnistuu 1-2-3 !
Vanhan "häränsilmän" saa vaikkapa siten pois että sulattaa puslan sisällä olevan muovin pois, lyö sitten keskiholkin pois-> seuraavaksi vaikka puukko sahalla ulkokooli halki jolloin tulee helposti loputkin pois.
Mersulla on tähänkin oma spesiaali kalu jolla homma onnistuu 1-2-3 !
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 219
- Liittynyt: Pe 20.08.2010 06:12
- Paikkakunta: Esbåå
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 138
- Liittynyt: Ma 24.07.2006 03:47
- Paikkakunta: Haukipudas/ Martinniemi
Pitää huomenna tekasta tuollanen ulosvedin. Sitä on tänään yritetty hakata irti aivan tosissaan lekalla ja paineilmataltalla, on lämmitetty ja ties vaikka mitä, mutta ei edes millin tuhannesosaa se oo liikahtanut. Porasin reunastakin sen läpi..
Olis pitäny viedä heti suosiolla se korjaamoon.. Niinkuin tuossa ylempänä ehdoteltiin..
Olis pitäny viedä heti suosiolla se korjaamoon.. Niinkuin tuossa ylempänä ehdoteltiin..
W124 200 D -90 (MYYDÄÄN OSINA, JOITAIN JÄLJELLÄ, KORI PAALATTU)
W124 250 D aut -89 (MYYDÄÄN OSINA, KORI PAALATTU)
W202 220 CDI stw -99
Chrysler Neon 2.0i (RE85)
Fiat Uno Turbo i.e -89
W124 250 D aut -89 (MYYDÄÄN OSINA, KORI PAALATTU)
W202 220 CDI stw -99
Chrysler Neon 2.0i (RE85)
Fiat Uno Turbo i.e -89
kyl se lähtee aika helpolla jos saat sulatettua sen keski osan, lyöt vaan pois sitten sen (lähtee ihan kevyesti sitten kun muovi on sulanut sisältä). Sitten vaikka rautasahan terällä tai jos puukkosaha löytyy niin viilto jostain kohtaa ulkokehään, läpi asti muttei tietysti itse asennuspintaan asti.
Näemmä paineilmataltta löytyy joten tässä vaiheessa ammut sen ulkokoolin vekee,ei pitäis olla kiinni minään enää !
Näemmä paineilmataltta löytyy joten tässä vaiheessa ammut sen ulkokoolin vekee,ei pitäis olla kiinni minään enää !