tere..eli olisi mielessä hankkia S luokan mese. Lähinnä kiikarissa joku 420 tai 500 sarjalainen.
jos saisi pikkuisen infoa millaisia pelejä nuo on pitää. kulutus eroja esim 320 ja 500motin välillä ym...vikoja, koneen sekä korin kestävyydestä, tekniikasta ja kaikkea mitä ostaessa kannattaa ottaa huomioon.
kiitos!
S mersua hankkimassa
Tuolta klikkaamalla selviää kulutuksia ja vähän muutakin:
http://www.mercefreaken.com/modellene/140/140.htm
http://www.mercefreaken.com/modellene/140/140.htm
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Re: S mersua hankkimassa
Pistä vähän rajausta vuosimalliin. Esim S-sarjalaista 500 koneella on tarjolla ainakin vuosilta 1980 - 2007.Jake87 kirjoitti:tere..eli olisi mielessä hankkia S luokan mese. Lähinnä kiikarissa joku 420 tai 500 sarjalainen.
jos saisi pikkuisen infoa millaisia pelejä nuo on pitää. kulutus eroja esim 320 ja 500motin välillä ym...vikoja, koneen sekä korin kestävyydestä, tekniikasta ja kaikkea mitä ostaessa kannattaa ottaa huomioon.
kiitos!
Matti
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
Lienee tarkoituksena W140 (-91...98)?...
Haulla löytyy kyllä erittäin paljon asiaa sekä ko. ässästä että moottoripuolesta. Ässän moottorithan on samoja kuin muissakin mersun korimalleissa (siis 6sylintereisistä eteenpäin) ja niistä on jauhettu hyvinkin paljon tällä foorumilla.
Hyvin lyhyesti.
- rivikutosissa voi olla kansipahvivikoja
- kaikissa 91....95 vuosimalleissa voi olla hapertuneet sytytyspuolen johtosarjat
- 8 koneet lienee peruskestävämpiä kuin kutoset tai V12
- 8 koneissa enempi nykimis/käyntiongelmia kuin kutosessa (tämä on vain mielikuva, mikä on syntynyt kahlatessa aiheeseen liittyviä topikkeja)
- V12 vaatii kansalaisrohkeutta ja vahvaa bäkappia lompsan puolelta
- alustan osat "alimitoitettuja" eli joutuu vaihtamaan kuin nykyautoihin konsanaan
- jos ajat pääasiassa maantietä, osta kasi ja päinvastaisessa tapauksessa kutonen
- ja jos ostat kasin osta täysi kasi
- ruosteet ja varusteiden toiminta kannattaa katsoa tarkkaan
Haulla löytyy kyllä erittäin paljon asiaa sekä ko. ässästä että moottoripuolesta. Ässän moottorithan on samoja kuin muissakin mersun korimalleissa (siis 6sylintereisistä eteenpäin) ja niistä on jauhettu hyvinkin paljon tällä foorumilla.
Hyvin lyhyesti.
- rivikutosissa voi olla kansipahvivikoja
- kaikissa 91....95 vuosimalleissa voi olla hapertuneet sytytyspuolen johtosarjat
- 8 koneet lienee peruskestävämpiä kuin kutoset tai V12
- 8 koneissa enempi nykimis/käyntiongelmia kuin kutosessa (tämä on vain mielikuva, mikä on syntynyt kahlatessa aiheeseen liittyviä topikkeja)
- V12 vaatii kansalaisrohkeutta ja vahvaa bäkappia lompsan puolelta
- alustan osat "alimitoitettuja" eli joutuu vaihtamaan kuin nykyautoihin konsanaan
- jos ajat pääasiassa maantietä, osta kasi ja päinvastaisessa tapauksessa kutonen
- ja jos ostat kasin osta täysi kasi
- ruosteet ja varusteiden toiminta kannattaa katsoa tarkkaan
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi