c280 bensa vm:94 voiko tälläseen asentaa turbon
c280 bensa vm:94 voiko tälläseen asentaa turbon
c280 automaatti suorakutonen bensa vm:94 voiko tälläseen asentaa turbon ilman että katsastuksen sedät ei pompauta päästöjen takia?
ja jos jollain olis myydä tähä sopivia aluvanteita kohtuuhintaan niin olisin kiinnostunu?
ja jos jollain olis myydä tähä sopivia aluvanteita kohtuuhintaan niin olisin kiinnostunu?
c280
Re: c280 bensa vm:94 voiko tälläseen asentaa turbon
Vuosimalli 94 ja bensiinimoottori tarkoittanee vähäpäästöistä.
Vähäpäästöiseen saa vaihtaa vastaavan sisarmallin vähäpäästöisen tekniikan, itse turboahtimen asennus ei ole sallittu.
Vähäpäästöiseen saa vaihtaa vastaavan sisarmallin vähäpäästöisen tekniikan, itse turboahtimen asennus ei ole sallittu.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Jos tarvetta on lisätehoille, niin mahdollinen ratkaisu on laittaa AMG:n tekniikka tai vaihtaa koko auto. Saatavana on kohtuullisen halpoja C32 tai C36 AMG-autoja, joissa riittää vääntöä ilman turboa. Moottorin kestävyys on kuitenkin huonompi kuin C280:ssa, mutta todennäköisesti parempi kuin jälkiasennetussa turbossa.
mikään pykälä ei estä suoranaisesti vähäpäästöisen ahtamista. ainoa vaikeus on saada se päästömittauksista läpi. päästöt ei saa muuttua ns huonompaan suuntaan mitä alunperin k.o moottorissa on asetettu. tuossa se ongelma piilee käsitykseni mukaan.
vähäpäästöisen ahtamista on btcf:n sivustolla ihmetelty ainakin 1000000 kertaa, tosin kohteena on ollut bemarit, mut ihan sama koskee bemaria kuin mersuakin.
tyyppihyväksytyllä remmiahdinsarjalla vois mahdollisesti saada homman onnistumaan. ainakin muutama bemari on saatu laillisesti liikenteeseen ja katsastettua vaikka onkin remmiahdettu, coolerilla, ja yksi ainakin DBilaksen läppärungoilla.
kaikki on mahdollista, mutta hyvin vaikeaa ja KALLISTA se ainakin on
vähäpäästöisen ahtamista on btcf:n sivustolla ihmetelty ainakin 1000000 kertaa, tosin kohteena on ollut bemarit, mut ihan sama koskee bemaria kuin mersuakin.
tyyppihyväksytyllä remmiahdinsarjalla vois mahdollisesti saada homman onnistumaan. ainakin muutama bemari on saatu laillisesti liikenteeseen ja katsastettua vaikka onkin remmiahdettu, coolerilla, ja yksi ainakin DBilaksen läppärungoilla.
kaikki on mahdollista, mutta hyvin vaikeaa ja KALLISTA se ainakin on
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Onko kokemusta tuosta, että C32 tai C36 kestäisivät huonommin kuin C280? Aika kalliit osathan siellä on sisällä, joten jos nätisti ajaa, en uskoisi olevan yhtään sen huonommin kestävä kuin mikä tahansa muukaan...JarkkoN kirjoitti:Jos tarvetta on lisätehoille, niin mahdollinen ratkaisu on laittaa AMG:n tekniikka tai vaihtaa koko auto. Saatavana on kohtuullisen halpoja C32 tai C36 AMG-autoja, joissa riittää vääntöä ilman turboa. Moottorin kestävyys on kuitenkin huonompi kuin C280:ssa, mutta todennäköisesti parempi kuin jälkiasennetussa turbossa.
Kaikenhan saa kyllä rikki tarpeeksi repimällä...
Ihan kuin muistaisin nähneeni jossain compurasarjaa c280:seen, siis tehdastekoista, josta taas lienee päästöpaperit saatavilla sarjan mukana.eerola kirjoitti:Niinpä, C32:ssa onkin kompressoriJarkkoN kirjoitti:...Saatavana on kohtuullisen halpoja C32 tai C36 AMG-autoja, joissa riittää vääntöä ilman turboa...
Näsäviisaasteli,
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Mosselman
Jossain törmäsin vähän aikaa sitten samaan aiheeseen ja Moselman oli mainittu valmsitajana M104 turbopaketille eli sinne vaan kyselemään.
Mitään järkeähän tuossa projektissa ei sitten ole.. mutta siitähän tässä ei ollutkaan kyse
Mitään järkeähän tuossa projektissa ei sitten ole.. mutta siitähän tässä ei ollutkaan kyse
Maailmassa on kahdenlaisia autoja. On uusia Mersuja ja käytettyjä Mersuja. =D
ex. MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
ex. MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.